SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8:35
Ook Grace krijgt post, want haar zoon is ook vandaag jarig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Credits : Hunter)
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 02-02-2022 08:07:03 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leroy : 'Als jij snel die bal in je zak steekt, dan ben je voor mij geen speler. Nou ja, dan ben je wel een speler, maar een achterdochtige speler.'
Ze vinden dat ze hadden moeten overleggen, dat iedereen kans op die bal had moeten hebben, en dat dan de beste 'm maar had moeten pakken. Ze vinden dat altijd dezelfden het voortouw pakken.
9:50
BB roept de bewoners naar de woonkamer. Hij vertelt dat ze gaan strijden om wie deze week Little Brother gaat zijn. Alleen de bewoners die dit het hardst nodig hebben, zullen strijden: Vera, Nawel, Salar, Leroy en Dimi. Ze moeten omstebeurten naar de gameroom.
Uit het gesprek van Nawel en Leroy, die allebei al geweest zijn, valt op te maken dat ze dozen moesten ruiken en raden wat erin zit, Nawel heeft er maar 3 opgeschreven, omdat ze niks ruikt. Leroy heeft er slechts eentje niet ingevuld, omdat hij die echt niet wist. Hij noemt : knoflook, shoarma, paprika, koffie ... Als laatste twee moeten nog Salar en Dimi.
Na het spel is Nawel direct weer haar bed in gekropen. Ze zegt tegen Leroy : 'Ik ben zo oververmoeid. Ik heb ook bijna geen stem meer. Maar ik wil zo graag de strijd meemaken'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 02-02-2022 08:06:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nawel : 'Awel, niet wenen he'
Nouchine : 'Ik bedoel dit helemaal niet zo, ik wil gewoon lief zijn voor elkaar.'
Nawel : 'Maar doe dat dan'
[..]
Nouchine : Gij moogt echt alles tegen me zeggen .. alles alles
Nawel : Maar laat dit gesprek, het is niet nodig.
Ze blijven vriendinnen, maar denken niet overal hetzelfde over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Li0nHeart op 02-02-2022 08:06:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest zit al aan het ontbijt.
9:30
In het huis gaat het alarm af, BB vertelt dat er een jackpot challenge is, en dat Little Brother Leroy naar de gameroom moet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De anderen zien allemaal lego's in een bak.
10:45
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen. BB vertelt dat Leroy bezig is met de jackpot challenge, maar ook een aantal tweets heeft mogen uitzoeken die de bewoners op het scherm te zien krijgen. Achter een spoiler vanwege de hoeveelheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leroy vertelt : Ik moest over een baan van 9 meter met losse legoblokjes lopen. Ik ging er zelfs van bloeden. Maar ik heb het helemaal volgehouden, 1x maar 250 euro niet gehaald.
Ik kreeg 2 quotes per persoon te zien op een scherm, en die moest ik voorlezen. Ik mocht er 1 of allebei kiezen die jullie mochten zien. Ik heb gekozen ook omdat mensen daar misschien van kunnen leren.
Het is me niet helemaal duidelijk of dit tegelijkertijd was.
11:30
De bewoners worden weer naar de woonkamer geroepen, dit keer om het nieuwe jackpot bedrag te horen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen raakt Leroy niet uitgepraat over z'n heroische daad in de gameroom, waarbij er bij elke ronde meer bloed gevloeid lijkt te hebben, en over alle koots (quotes) die hij moest kiezen.
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2022 08:17:19 ]![]()
13:45
Het nominatiealarm gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15:00
Iedereen heeft mogen stemmen, en mag er uiteraard niet over praten. Het is verder een rustige middag.
Op de Instagram van Big Brother valt te lezen dat Tobias terugkomt, en dat er naar de livestreams gekeken moet worden.
Naar aanleiding van de tweet gaan Nawel en Dimi even zitten om over hun 'issues' te praten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dimi : Het contact was in het begin goed, sinds ik met Vera ben is het contact gezakt en weggegaan. Ik kon keigoed met uw lachen en zo. Maar nadat ik met Vera was, kreeg ik zo van die blikken van u.
Nawel : En ik van u
Dimi : Amy zei, er zijn twee groepen van 5, waar Salar tussen loopt. Daarna dachten wij dat u ook in een complot zat, met al die negatief.
Nawel : Maar jullie zijn volwassen jongens, hebben jullie nooit iets gehad van ik ga dat vragen aan Nawel? Die optie was er ook he, want ik zou er altijd voor open staan om u te ontvangen.
Nawel : U mag altijd uw spel spelen, ik zie dat nu ook, het is net mens-erger-je-niet, we zijn allemaal pionnen. Maar ga me niet persoonlijk pijn doen, en me kwetsen. En ge kunt dat doen door achter mijn gat te roddelen over dingen die 1. niet waar zijn, 2. verzonnen worden en 3. dingen die ik nooit gezegd hebt of doe. Stel dat ik hier groepen aan het maken bent, zou ik daar zo'n buikpijn van hebben, en zo slecht over lopen, want dan doe ik het echt. En mocht ik het doen, dat uw volste recht he, maar het is niet zo. En dan ga ik me nog meer terugtrekken.
Dimi : We zitten in een spel, ik kijk ook met wie ik verder kom, wie in bepaalde spellen geld kan opbrengen. Ik laat me meeslepen, en dat is mijn negatieve eigenschap.
Nawel : Dat vind ik niet erg, dat is het spel. Al nomineer je me elke week. Ik heb gewoon een paar dingen die ik niet kan handlen. Dat is mijn grootste vijand, ik neem alles te persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nawel : We hebben nooit gepraat. Maar gij hebt een soort manier van kijken of denken, en dat lijkt heel storend. Maar ik hou echt niet van drama.
Dimi : Als ik zo zit te dromen bedoel je
Nawel : Ik weet niet wat het is. Ik vind u echt oprecht. U bent een vriendelijke jongen, en ik kan met u praten en u begrijpt dingen ook, maar ik had die indruk niet meer, en als dat dan nog gevoed wordt met dingen die je blijft horen.
Nawel : Het is een grote groep en er zijn mensen die zich gaan afzonderen, ik heb dat alleen te snel en te duidelijk gedaan. Je kunt niet 24 op 7 samen zijn, en met elkaar spelen.
Nawel : En waar ik mee zat is dat het mij kwalijk wordt genomen dat ik voor de nieuwe mensen heb gekozen. Ik had zoiets van, ik mag die niet leuk vinden, want dat word ik de volgende target.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dimi : In het begin heb ik proberen duidelijk te maken van uw pottekes.
Nawel : Dat is mij nooit gezegd geweest, er werd gezegd 'Is dat van u', en dan doe ik ' Ja, dat is van mij' en doe ik een domme koe, want ik weet wat jullie bedoelen he. Ik ga er dan ook niet op in. Ik heb dan zoiets van, doe je mond open en praat tegen mij.
Nawel : Is wist al lang wat er aan de hand was, en dan ga ik meespelen, en doe van 'Ja, dat is van mij,ja'
Nawel : En ik hoor van andere mensen : 'Ik laat ook dingen rondslingeren, en tegen mij zeggen ze niks', dus het zijn gekozen irritaties.
Het is uitgesproken, ze vinden elkaar allebei weer aardig, en ze gaan verder met het spel spelen. Daar wordt op geklonken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2022 08:17:39 ]![]()
16:10
BB roept de bewoners en ze zien Tobias op het scherm. Ze roepen : 'Hij is in de gameroom!'
BB zegt : 'Inderdaad, Tobias mag terug het huis in, alleen jullie moeten er iets voor doen. Binnen 60 seconden een som oplossen.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan een SL, terwijl Big Brother via Instagram had opgeroepen om naar de livestreams te kijken vanwege de terugkeer van Tobias. Even later zien wie Tobias binnenhobbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2022 08:16:12 ]![]()
17:15
Grace heeft kadootjes voor Tobias gemaakt. Als eerste een envelopje met kaartjes met dingen die Tobias altijd zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld:En letters die PRUTSER spellen.quote:Ik ben Tobias en ik plaag Grace graag
De tweede is ook een envelop, Grace zegt, deze is liever:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tobias vertelt dat de week in het hotel hem ook wel even goed heeft gedaan, hij heeft kunnen relativeren, hij zegt dat hij alles te groot maakte daarvoor. En even knuffelenquote:Je bent nice
Je bent lief
Je bent raar
Je bent oprecht
Je bent apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : danilel)
[ Bericht 4% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2022 08:16:00 ]![]()
22:00
De avond is niet heel schokkend verlopen. Kristof heeft weer geknutseld en dit keer heeft hij een bokszak gemaakt. Verder wordt er over koetjes en kalfjes gekletst en wordt de sauna gebruikt.
Verder zijn de voet en het gips van Tobias onder handen genomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2022 08:15:32 ]![]()
Bedankt weer voor de perfecte streamverslagen, hierbij het bewuste fragment ...quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
15:00
Naar aanleiding van de tweet gaan Nawel en Dimi even zitten om over hun 'issues' te praten:![]()
Nawel in gesprek met Dimitri deel 1 - 2 februari 2022. https://streamable.com/blvoh2
Nawel in gesprek met Dimitri deel 2 - 2 februari 2022. https://streamable.com/tc1dmj.![]()
1:00
Tobias en Grace zijn nog lang wakker geweest, en hebben over van alles gesproken. Grace probeert Tobias bij te praten over alles wat er in het huis gebeurd is, en hoe zij de mensen, relaties, groepjes ziet. Ze vertelt ook op Peter te hebben gestemd, en niet op Dimi. Reden is dat ze vindt dat Peter zich meer terugtrekt. Tobias merkt dat ook.
Tobias is er van de persoonlijke connectie, dus hij wil de komende week met de mensen waar hij nog een mindere conncectie mee heeft het gesprek aangaan om ze beter te leren kennen. Op dit moment zijn dat Nawel en Peter.
Tobias vertelt dat er binnen de jongensgroep wel wordt gesproken over de nominaties, maar dat hij altijd zijn eigen hart hierin volgt en dat ook zal blijven doen. 'Ik ben hier voor mezelf', zegt Tobias. Voor het stemmen is voor hem ook erg bepalend met wie hij de minste klik heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : odie22)
Grace vertelt dat ze Tobias echt gemist heeft, en dat ze 'm eigenlijk zoveel wil vertellen over 'buiten het huis' maar dat niet wil doen voor de camera's. Ze spreken nogmaals af om dat daar na BB over te praten.
Tobias komt ook terug op het gesprek van vorige week, waarbij hij het Grace op een bepaalde manier kwalijk nam dat ze dingen besprak met Hanne. Hij zegt dat nu hij even er op terugkijkt hij vindt dat hij het veel te groot heeft gemaakt.
Grace : 'Je dacht dat ik je alleen gebruik als ik me slecht voel, of als het me uitkomt, en je vroeg je ag wat je rol daar in is. Maar toen je weg was, heb ik ook echt gemerkt dat je wel echt iets voor me betekent. Ik voelde me echt raar. Ik weet niet eens wat ik precies voelde, maar ik voelde me wel raar. Hier in het huis maken we dingen veel intensiever mee. Ik wil wel dat je dat weet, het is echt wel meer dan dat, ik voel me oprecht fijn bij je'
(En toen stopte het geweldige filmpje van @DGK_Tegengas, die midden in de nacht dit nog heeft gemonteerd, waarvoor zeer grote dank!! Benieuwd hoe het afloopt)
Vanuit de CoS van afgelopen nacht (Credits Dutchgirl23) :
Grace gooit alles op tafel en Toby bekent ook gevoelens te hebben.
Heeft goed kunnen nadenken de afgelopen dagen en haar ook serieus gemist.
Toch zie je dat hij nog teveel in zijn hoofd zit en het laatste stapje niet durft te maken nu.
Hij geeft zelf ook aan dat hij worstelt met verstand en gevoel.
Hij heeft moeite zijn hart te volgen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Li0nHeart op 04-02-2022 11:40:04 ]![]()
9:20
Iedereen is wakker en zit aan het ontbijt. Alleen Grace is nog in de slaapkamer, ze heeft erg veel last van menstruatiepijn en blijft nog op bed liggen. Ze krijgt van Julio een 'warm pack' om als kruik dienst te doen.
We zien dat ze ook even de brief van haar zoon leest en een paar traantjes wegpinkt. Grace heeft het even moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig komt eerst Hanne, en daarna Nawel binnen. Grace zegt dat ze denkt aan haar thuissituatie en datgene waar ze niet over wil praten. Dus de 2 dames zijn er gewoon voor haar door bij haar te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 04-02-2022 11:39:52 ]![]()
13:20
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen zodat BB de nominaties kan bekendmaken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dimi en Salar nemen het goed op, Nawel wat minder.
Nawel : Er wordt zo een vies spel gespeeld. Er is iemand die in mijn gezicht zit te liegen, en als ik daar achter kom...wajong
In de badkamer zegt Dimi tegen Vera:
Dimi : Als ik terug komt wordt het terug de Dimi van de eerste 2 weken die de mensen leuk en aardig vonden.
Vera : Dat moet je altijd zijn he
Dimi : Jaja, maar ik had m'n tactiek wat aangepast, en dat was niet het beste plan. Terug naar tactic one.
14:25
Tobias en Nawel praten buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tobias : Ik speel m'n eigen spel, als ik op iemand stem dan is dat omdat ik de minste klik of band heb met die persoon. Op basis daarvan kies ik.
Nawel : Het feit dat ik uit de groep val, dan is dat zo, maar dat is omdat ik dat zelf wel. En dan kwamen die roddels, en dat zorgde ervoor dat ik nog afstandelijker werd. Ik kom hier niet om iemand te pleasen!
Tobias : Daar heb ik moeite mee, want ik word dan gezien als 'de jongens', en dat is niet zo. Ik speel m'n eigen spel. Ik zoek mensen op omdat ik me daar fijn bij voel, en dat zijn veel verschillende mensen.
[..]
Tobias : Ik heb nooit gezegd prinsesje dit, prinsesje dat.. dat was de reden toen bij de kast dat we eigenlijk zouden praten.
14:30
Ondertussen binnen praten Vera en Grace. Vera heeft een soort van epiphany over Dimi, dat hij toch wel erg weinig aandacht aan haar besteedt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vera : Hij slaat wel vaak even een arm om me heen, of geef me een tik op m'n kont. Maar hij komt ook nooit eens even praten. En daar wou ik over praten met hem, maar ja, nu zit hij op de bank.
Vera : Net bijvoorbeeld, zit hij op bank alleen, en ga ik bij hem zitten, en dan zegt hij ook niks, dat snap ik, want stress. En dan begin ik over iets randoms, de kerstlichtjes thuis. Even een gesprekje en dan bloedt dat weer dood. En dan midden in zo'n gesprekje begint hij ineens tegen Peter te praten, dat ik denk van ja.....
Grace : Ik denk dat het buiten het huis veel beter gaat zijn, hierbinnen is hij te veel met de game bezig.
Vera : Ik merk dat ook en ik vind het een vet leuke guy, en ik vind hem nog steeds leuk. maar hier in dit huis, als het gaat om de relationship dingen....
Ze worden onderbroken door Dimi. Na een paar minuten gaat het gesprek verder.
Grace : Buiten het huis kan hij puur op jou focussen.
Vera : Het moet wel een kant opgaan, omhoog in ieder geval. In het begin hadden we superleuke gesprekken. En 2 dagen geleden in bed 's middags supergezelllig zitten kletsen. Maar ook dan vraagt hij mij niet heel veel.
Grace : Zijn gedachten zitten echt heel erg bij het spel.
[..]
Vera : Hij loopt langs, geeft een knuffel, of een kusje, maar het blijft daarbij. Ik kan dat best wel een beetje geirriteerd raken.
Vera : Gister hadden we niet veel gekletst, en dan liggen we in bed, en dat zit hij echt hints te doen van 'hey hey', en dan denk ik, ja, zo werkt dat niet he.
Grace : Are you serious?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vera : Daarom was ik vandaag als best een beetje sjachie .. en ik weet het niet. En nu we een dingetje zijn, maakt hij alleen maar grapjes over sex. En als we net heel lang hebben gepraat boeit me dat echt niet. Maar als we elkaar bijna niet gesproken hebben, en hij maakt wel 3 van die grapjes, dan denk ik, ja hallo.
Grace geeft het advies om zondag af te wachten en dan te praten met Dimi.
[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 04-02-2022 11:39:41 ]![]()
15:30
Kapsalon Leroy is weer geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : geenfrietmaarpatat)
16:45
Nawel steelt 1 M&M van Peter en vertelt dit al fluisterend aan Hanne,die niks door mag vertellen van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Li0nHeart op 04-02-2022 11:39:19 ]![]()
20:50
Vera spreekt Dimi in de keuken aan, dat ze dingen mist. Dat ze wel eens een echt gesprek wil. Dimi lijkt niet zo onder de indruk, vindt dat hij dat af en toe doet, en zegt dat hij niet al z'n tijd aan Vera wil besteden, maar ook met andere mensen, want anders : 'Nominatie!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vera: Het lijkt mij leuk om een keer een goed gesprek met jou te hebben.
Dimi: We hebben dat af en toe. Al een paar keer.....
Dimi : We zitten 24 op 7 bij elkaar, als we elkaar nu alles al vertellen, hebben we elkaar buiten niks meer te vertellen.
Vera : Ja, ik weet niet, het lijkt alsof je niet heel erg geinteresseerd bent in mij als persoon.
Dimi : Tuurlijk niet, gekkie. U maakt u druk om niks, en om teveel tegelijk.
Vera : Dat kan, maar ik weet al vrij veel over jou, en jij weet niet zoveel over mij.
Dimi : Ja, omdat ik ook veel vertel, tegen iedereen waar jij dat ook bij zit.
Vera : Ok
Dimi : Ik ben eigenlijk een open boek, ik vertel heel veel. Jij bent introvert, een gesloten boek. Het is niet gek dat jij alles van mij weet. Ik vertel alles, ik geneer mij over niks. Wat denk jij?
Vera : Dat valt wel mee denk ik. Maar als iemand mij iets vraagt, dan kan ik wel een heel verhaal vertellen over wat diegene mij vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dimi : U maakt u te druk om niets
Vera : Ik heb altijd gezegd, omdat het de laatste keer allemaal fout is gegaan, als ik nog een keer iets begint, dan wil ik wel dat diegene mij net zo leuk vindt, als ik hem. En daar ben ik soms een beetje bang voor.
Dimi : Dat is reflectie, dat is reflectie hebben, van die andere vriend.
Vera : Nee, die lijn had ik al sinds mijn vorige relatie, en geldt ook over 10 jaar nog. Ik wil gewoon dat als ik iemand heel leuk vindt, dat op dezelfde manier een beetje terug komt.
[..]
Vera : Daarom voel ik me ook een zeur, want we zitten in het spel, en jij zit echt in het spel, en ik ben een beetje m'n dingetje aan het doen.
Dimi : Dat is logisch, daar heb ik me voor ingeschreven. Ik heb dat in het begin gezegd, ik ga me niet op iemand focussen, maar met iedereen bezig zijn. Anders ga ik me echt wegcijferen, en de laatste 2 weken was ik echt weg he.
Vera : En waarom denk je?
Dimi : Door alles wat er aan het gebeuren was..?
Vera : Met mij?
Dimi : Nee, niet met u, met het spel, dat ik mij laat meeslepen, alles wat er gebeurde, ik heb geen goesting om het daarover te hebben, heb er in de DBK al over gepraat. Ik probeer me nu weer op te pikken. Je moet me daar gewoon tijd in geven.
[..]
Vera: Is wel goed dat we even soort van besproken hebben.
Dimi : Uhuh
[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 04-02-2022 11:39:08 ]![]()
9:20
KuisochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tobias kan uiteraard niet meehelpen vanwege z'n gips. Salar heeft gisteravond een rugblessure opgelopen tijdens het sporten en helpt ook niet mee. Hij krijgt in plaats daarvsan oefeningen voor z'n rug van Tobias.
10:15
Kristof is samen met Hanne een quiz aan het voorbereiden over de bewoners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Li0nHeart op 05-02-2022 11:16:51 ]![]()
11:40
Net als vorige week worden op vrijdag al de koffers afgeleverd door BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salar krijgt in de DBK te horen dat ze vandaag al de koffer moeten inpakken en vertelt dit aan de 2 anderen.
14:20
Vera en Nouchine zijn in de sauna. Vera vertelt onder andere over haar gesprek met Dimi gisteravond.
Vera : 'In de normale wereld, had ik misschien al lang gedacht, wat doe ik hier eigenlijk'
Vera : 'Ik ben 26, als ik dan iemand heb die ik leuk vind, en dat vind ik echt. Dan wil ik dat het even leuk is voor beiden, dat hij mij even leuk vindt, als ik hem.'
Nouchine : "Als je je hier al gaat binden, dan ga je misschien al gebroken zijn'
Vera : 'We zijn nu 24 uur per dag samen, dit zijn de perfecte momenten. Zoals wat wij nu doen, een beetje socializing. Dat wil ik met hem ook doen. Maar voor hem komt dat over als ""Aandacht"" 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 05-02-2022 11:16:39 ]![]()
tussen 17.30 en 17.40 op stream 1 bespreken Kristof en Hanne de quiz die ze hebben voorbereid voor vanavond, ik kreeg mee dat de vragen gingen over
Ex on the beach,
Reality,
een rebus
de meilandjes,
ziekenhuisseries ,
ER House,(?zegt me niets )
en chigaco med
de dames bespreken dat ze in Gala gaan, na het avondeten omkleden
Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
19:20
Als practical joke 'verstoppen' Hanne en Nouchine het matras van NawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.19:35
Dimi loopt buiten in z'n eentje te ijsberen, wellicht z'n zonden te overdenken (gezien de teaser voor de uitzending van vanavond).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Li0nHeart op 05-02-2022 11:16:23 ]![]()
19:45
Vanwege de quiz vanavond gaat iedereen op sjiek. Nawel zegt de jurk aan te houden die ze nu aanheeft: "Ik heb toestemming gekregen om indiaan te blijven"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:10
De quiz begint onder leiding van de 2 quizmasters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met team 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En team 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 05-02-2022 11:16:08 ]![]()
21:10
Voor een opdracht tijdens de quiz moeten ze naar de slaapkamer.
Nawel : Waar is mijn bed??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ontdekt uiteraard al snel waar haar matras gebleven is
21:30
Als laatste moest een dansje ingestudeerd worden door beide groepen. Het camerawerk was niet ideaal, dus vandaar maar geen filmpjes, maar het was creatief.
22:50
Volgens de polls wordt dit de laatste nacht van Vimi. Ze gaan op tijd slapen, en samen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook Salar en Nouchine hebben nog even gekletst. Salar is niet zenuwachtig, hij gaat het zien zegt hij. Als hij naar huis moet, dan moet hij naar huis. Nouchine zegt dat ze 'm zal missen. Ze knuffelen nog even voor het slapen gaan. Bij hen is het wel echt vriendschappelijk trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Li0nHeart op 05-02-2022 11:15:36 ]![]()
11:15
Het is een rustige ochtend in de het BB huis. De vriendinnen van Nawel hadden haar koffer verstopt. Dit vond ze grappig en ook een beetje niet. Verder is er gesport, kleding gewassen en gedoucht. En Peter in de sauna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 11:02:21 ]![]()
14:40
De hoogtepunten van de middag zijn Nouchine die een emmer op haar hoofd krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : danilel)
Leroy die olie op de hete stenen giet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : Tourniquet)
Peter die z'n snor bijkleurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : Flow3r)
en damstreams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat somt wel zo'n beetje de middag op.
[ Bericht 26% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 11:01:58 ]![]()
(Bewoner Mike, vorig jaar Big Brother-1)
Vera: Kristof , weet jij nog hoe die gast heet met dat zwarte haar die ook met Lang Leve de Liefde meedeed, hij kwam het Big Brother huis binnen met de tekst dat hij drama zou gaan schoppen.
Kristof: Weet het niet.
Vera: Leroy weet jij nog hoe die man met dat zwarte haar heet, met Matt binnenkwam, hij deed mee met Lang Leve de Liefde,
Leroy: Nee, dat weet ik niet, deed hij dit jaar mee met LLdL?
Vera: Nee, vorig jaar na Big Brother.
Leroy: Nee, sorry ik weet het niet.
Julio: Erg is dat wanneer je niet op een naam kan komen.
Vera: Was het een Danny?![]()
(Afwassen, appelding en de liveshow.)
Hanne: We hebben niet genoeg warm water voor de afwas, ik moet altijd af kunnen spoelen.
Peter: Dat doe ik hier niet hoor.
Hanne: Het warme water stond er al, er zit best veel Dreft in, maar het schuimt toch niet, het is allemaal super vettig, het afwaswater is sowieso heel vies, ik kan het gewoon niet proper maken, zie je, ik moet schoon afwaswater hebben, deze is niet meer te doen, ach het voelt zo vies.
Kristof: Dat is goor.
Hanne: Uh Peter die pot die daar staat moet die afgewassen worden of is dat het appelding? ( verse appelstroop)
Peter: Ja, die pot moet blijven staan.
Vera: Ik ga afdrogen.
Hanne: Ben je zenuwachtig voor straks?
Vera: Ja, ik vind dit al heftig, laat staan dat het andersom is, we hebben het niet voor het zeggen, stiekem denk ik van niet.
Hanne: Mocht het wel zo zijn dat Dimi moet vertrekken dan zijn we er voor u.
Vera: Wat ga jij aandoen?
Hanne: Ik denk dat vale shortje of een broek met een truitje, maar denk toch het shortje, maar ach, het is de liveshow, we zijn maar twee minuten in beeld.![]()
19:55
Tijd voor de liveshow! Kijken of de polls kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : spapaars)
En wachten op het onvermijdelijke, wordt het Salar, Dimi of NawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hele avond al, is Dimi Dimi, en heeft hij niet veel aandacht voor Vera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : Flow3r)
[ Bericht 28% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 11:01:32 ]![]()
20:00
De grootste verrassing vandaag zal waarschijnlijk zijn dat Bridget nog een keer mag presenterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : geenfrietmaarpatat)
PvdV : Salar, wie heeft er een mes in je rug gestoken denk je?
Salar : Ik zou niet weten, ik denk niemand..
Bridget : Zou ik nog een keertje nadenken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PvdV : Het thema van volgende week wordt de hel, letterlijk.
Dat wordt dus 'Hell Week.'
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 11:01:16 ]![]()
20:40
Als eerste wordt, tegen de poll verwachtingen in, Nawel gered als populairsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:50
Salar mag blijven, Dimi moet naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:55
Salar erg emotioneel direct nadat de deur dicht ging. Hij wordt getroost door Nouchine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : geenfrietmaarpatat)
[ Bericht 27% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 11:01:05 ]![]()
20u40
Nawel mag al zeker nog in het huis blijven.
Het wordt nu wel heel erg spannend tussen de jongens Salar en Dimitri.
Dat komen we straks te weten!![]()
23:15
Achter een SL hebben de bewoners een feestje gehad in de gameroom. Nu worden ze naar de woonkamer geroepen.
BB : "Het leven in mijn huis is geen vakantie. Komende week gaan we zien wie echt sterk is. Jullie zullen lachen en huilen. Komende week is 'Hell Week'
Zonder verwarming, zonder warm water, de rest horen jullie later."
Uiteraard levert dit consternatie op in de groep. De verwarming is uit, de houtvoorraad is weg. Maar goed, vol goede moed feesten de bewoners nog maar even door in de woonkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : Flow3r)
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 11:00:45 ]![]()
Henk bubbelman heeft een filmpje geplaatst van de clown die vannacht om 2.15 het huis bezochtLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
0:15
Nouchine met een moment waarover in de omgekeerde situatie terecht veel ophef over zou zijn. En dit is ook eigenlijk gewoon niet ok. Ze zit later nogmaals in z'n kruis, ookal probeert Salar dat af te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : spapaars)
Ook deze avond/nacht bespringt Nouchine Salar, steekt weer haar vinger in z'n gat, en ruikt daarna aan die vinger. Filmpje van DGK_Tegengas in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0:30
Gesprek tussen Julio, Leroy en Nawel, met dank aan Tuinfluitert:
Leroy: Laten we afspreken dat we proberen om tot de laatste zeven komen.
Nawel: Of tot de laatste vijf, ik wil een eerlijke strijd.
Leroy: Want hun hadden gelachen hoor wanneer jij naar huis moest.
Julio: Hij gaat zo hier naar toe komen.
Nawel: Kristof wil mij weg hebben, ook al stemmen ze samen met Salar, ze zijn maar met drie, ze hebben mij genoeg bespeeld en ik heb gezegd in de dagboekkamer, ik voel me heel sterk.
Ze besluiten om op Kristof en Salar te stemmen, eventueel Peter als 3e. Leroy geeft weer aan dat hij vindt dat Nouchine veel tijd met de gouden kamer doorbrengt. Hij vindt dat ze moeten proberen haar weer naar hun kant te halen. Ook hopen ze dat Vera nu misschien met hun gaat meestemmen.
2:00
Er sluipt een clown het huis binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : spapaars)
De clown loopt wat rond en neemt de chips en het snoep mee wat over was van het feest gisteravond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : Flow3r)
Hierna verdwijnt de clown weer door de rode poort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8:00
De bewoners zijn wakker, de clown heeft vannacht ook de shutters dicht gedaan, dus waarschijnlijk een spel in de tuin.
In de voorraadkamer staan de weekboodschappen: spruiten en spek.
[ Bericht 27% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2022 08:29:17 ]![]()
9:30
Salar, die vannacht heeft lopen kotsen en nog met een flinke kater op bed ligt, wordt door BB gemaand nu toch echt op te staan. De bewoners worden naar de tuin geroepen. Salar hobbelt als laatste naar de veranda.
BB vertelt dat tijdens Hell Week de bewoners moeten werken voor hun warme water en verwarming. Er staan een bad en een saltostoel. Vijf minuten in het ijskoude bad leveren 2 houtblokken op. Een bewoner mag maximaal 1 per dag 5 minuten in dat bad.
Met de saltostoel kunnen warm water minuten verdiend worden. Er mag maximaal 30 minuten per dag van de stoel gebruik gemaakt worden. Tien salto's leveren 4 minuten warm water op.
Beide acties zijn optioneel, bewoners hoeven het niet te doen.
Met het half uur schommelen zijn 48 warm water minuten verdiend. Hierna besluiten Leroy en Tobias om het koude bad in te gaan. Ze verdienen allebei 2 houtblokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : 5thencounter)
Daarna besluiten Nawel en Nouchine om ook in het bad te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zij verdienen allebei 2 houtblokken. De voorraad is groeiende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2022 08:28:44 ]![]()
11:30
Waneer Leroy in bad, en Nouchine onder de douche staat, kijkt Leroy vrij opzichtig over het muurtje. Hij zegt eerst dat hij niks ziet, maar kijkt nog maar eens goed. Hij zegt : 'Ik zag twee kleine tepeltjes'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarna hij het ook nodig vindt eens even flink aan z'n little Leroy te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13:30
De bewoners worden naar de gameroom geroepen en krijgen allemaal een jutezak met aardappels erin. Ze moeten deze bij zich dragen, waarschijnlijk de hele dag. De inschatting in de CoS is dat de beloning voor deze opdracht de zakken met aardappels zijn, die ze dan mogen houden.
BB geeft ze opdrachten om te doen : hinkelen, rennen naar de sauna en de macarena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kabouter PlopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(beide credits: cheanny)
14:20
De opdracht is geslaagd. Ze mogen de zakken met aardappelen houden.
[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2022 08:28:27 ]![]()
13u30
Streamslot is voorbij en we zien de bewoners in de tuin met elk een zak aardappelen vast.
Hiermee moeten ze een aantal opdrachten uitvoeren.
Bb zegt dat ze moeten hinkelen van de hottub tot de rode ton heb ik begrepen en terug.![]()
Daarna moeten ze rennen van sauna tot de voordeur en terug.
Als derde oefening mochten ze kiezen uit 10 lunches of 10 squad's
4de oefening was kiezen tussen 5 keer opdrukken of 10 sittups.![]()
De 5de en laatste dat we konden zien was dat ze met die zak aardappelen de macarena moesten dansen.
Na de eerste macarena zei bb dat het niet helemaal goed was het miste vuur en ze voor de tweede keer macarena moesten dansen.
13u50
Daarna was het opnieuw streamslot![]()
De streamslot ging 5 minuten later terug open en zagen we dat de bewoners moesten hoelahoepelen zonder de zak op de grond te laten vallen.
Dat was deel 1 zegt big brother nadat de opdracht is afgelopen.
We starten nu deel 2 dat I'd nog eens alle oefeningen opnieuw doen behalve de muziek.![]()
Het liedje was deze keer de vogeltjesdans die ze moesten dansen.
Ze moesten de opdrachten voor derde en laatste keer allemaal uitvoeren met als liedje de plopdans deze keer en als laatste opdracht voor hun beloning was elk 2 aardappelen schillen.![]()
Door dat ze de aardappelchallenge goed hebben uitgevoerd krijgen ze hun beloning.
Ze mogen alle aardappelen houden!![]()
19:45
Ook vanavond is er weer een spelletjesavond, die dit keer minutieus wordt voorbereid door Julio, Vera en Tobias.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2022 08:28:08 ]![]()
22:00
Tijdens de quiz kreeg Leroy de vraag met wie hij in de finale wil staan. Na de quiz gaat hij rond om diezelfde vraag aan anderen te stellen, en het ontploft een beetje.
Leroy vraagt eerst aan Vera, en daarna aan Nouchine met welke 3 ze in de finale wil staan:
Peter: Ik vind het een hele moeilijke vraag.
Nouchine: Ik kan dat niet, wil dat niet. Ik vind dit niet leuk.
Kristof: Dat is pas over zo'n zes weken.
Nouchine wil het dus niet zeggen, is daar nog niet aan toe. Leroy blijft op een dwingende toon doorvragen, raakt geirriteerd, staat op en loopt weg onder het slaken van een geirriteerd 'OK'. Nouchine zegt tegen Peter dat ze het een hele nare vraag vindt, en een nare manier van doen, en eigenlijk wil wenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even later in de keuken praten Nawel, Leroy en Nouchine nog even verder. Nawel wil zich er buiten houden, zegt dat het tussen hun is, en Nouchine zegt nog maar weer een dat ze vooral weet met wie ze niet in de finale wil zitten.
Leroy : Je kunt toch zeker met Pietje, en Klaasje en Jantje
Nouchine : Ik vind dat een moeilijke vraag om te beantwoorden.
Leroy : Ik vraag het ook aan Vera, en die zegt pam pam pam die.
Nouchine : Ja, en ik vind dat een moeilijke vraag om te beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouchine : Ja, iedereen staat daar toch anders in?
Nawel : Ja, maar waarom wil je daarin zo bevestiging zoeken? Wij kunnen dat ook zo zeggen he
Nouchine : Het gaat dan van bullshit, bullshit, en dat vind ik niet zo fijn.
Nawel : Awel, jij bent jij he, je komt dan zo zoeken...
Nouchine : Ik zeg gewoon dat ik er gewoon geen fijn gevoel bij heb.
Nawel : Dan moet je dat zeggen he, dat je daar niet op wilt antwoorden waar mensen bijzitten. Dat dat uw spel, of tactiek,of uw ding is.
Nouchine : Dat is helemaal niet mijn spel of ding.
Nawel : Dan moet je gewoon aangeven luid, ik wil daar nu niet op antwoorden, dat mensen dat kunnen horen. En dan was dit afgesloten. En niet zo verschieten en wenen he.
Nouchine : Ik wou niet wenen he.
Nawel : Dat is een beetje raar. Zeg dat gewoon ik wil daar niet op antwoorden.
Nouchine : Dat heb ik gezegd, ik wil daar niet op antwoorden.
Leroy : Je zegt, ik weet het niet. Dus ik zeg, bullshit.
Intussen komt Vera en Tobias erbij en vraagt aan Nouchine of het gaat. Tobias vraagt of het over de quiz vragen gaat.
Nouchine : Dit is iets tussen ons.
Tobias praat verder met Leroy over de vraag die hij kreeg.
Nawel preekt nogmaals tegen Nouchine dat ze gewoon moet aangeven als ze iets niet wil, en loopt dat naar de wc.
Nouchine : Leroy, je weet ik word daar echt lastig van.
Leroy : Hoezo?
Nouchine : Ik vind dat niet fijn.
Leroy : Waarom niet, wat wil je nou horen dan?
Nouchine : Wat wil jij horen, dat vraag ik me af.
Leroy : Ik stel gewoon die vraag aan jou.
Nouchine : Ik vind dat echt niet leuk. Ik vind het moeilijk om te antwoorden ja, dat is waar. En je kijkt dan zo..
Leroy : Zo kijk ik altijd..
Nouchine : Dat maakt me bang.
Het pruttelt zo nog een paar minuten door. Even later is Nawel terug om nog even te preken tegen Nouchine en te zeggen dat ze er zich niet mee wil bemoeien, maar het natuurlijk wel doet.
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2022 08:28:02 ]![]()
22:50
Leroy doet z'n verhaal, of eigenlijk z'n beklag over Nouchine bij Julio. Hij houdt niet van dat janken, snapt haar niet, vertrouwt haar niet, hij zegt dat je niet goed met iedereen kunt zijn. Julio zegt, dat is het experiment voor Nouchine, die ruimte moeten we haar misschien geven.
Julio: jij, Nawel, Grace en Tobias, dat zijn mijn namen.
Leroy: vorige week wou ze complot sluiten, maar ik heb gezegd, zolang je met hem blijft ingaan, dan wil ik geen complot met je. En dan wil je nu niet antwoorden??
23:20
Grace geeft een peptalk aan Nouchine, zegt dat ze haar eigen keuzes moet maken en dat Leroy bokst een stukje opvoeding mist, dat nee nee is. Nawel, die ook meepraat, probeert daarentegen een gedeelte van het gedrag van Leroy goed te praten.
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 23:22:59 ]![]()
23:40
Nawel en Salar praten met Nouchine, Salar zegt dat het een rare situatie was, Leroy die maar bleef aandringen. Ze vinden dat Nouchine het mort gaan uitpraten met Leroy. Nawel loopt mee.
Leroy: boks Nouchine
Nawel : ik denk dat ze meer nodig heeft.
Leroy : ja maar
Nawel : jullie moeten praten, is belangrijk en proberen u te plaatsen in iemand anders. Er moet meer begrip komen.
Julio : Doe er iets mee, groene kamer he!
Na een lang gesprek maken ze het goed met een knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits: Hendrik83)
[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2022 08:27:38 ]![]()
8:15
De bewoners worden gewekt met horror geluidjes 'Hey .. wake up ... can you here me... do you see me... I'm in here.. I'm you're nightmare .. you will never sleep again'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9:30
Tobias en Grace praten over gisteravond, over Nouchine, Salar, Leroy. Tobias denkt dat Salar weet dat hij kans maakt erop te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tobias : Ik heb niks tegen Nawel, maar ik had gehoopt dat Nouchine niet klakkeloos zou volgen. Nu zie je wel dat er een front begint te vormen, met Nouchine, Leroy en Nawel. Als je daar nog eens Julio aan toevoegt krijg je wel kampen in het huis, en ik denk dat die kampen er niet zouden zijn, of minder, als Nawel niet zo'n grote vinger in de pap had gehad. Dat betekent niet dat Nawel perse weg moet, maar ze is wel heel dominant daarin.
Tobias : Gister, dat was tussen Leroy en Nouch, maar ik zou het leuk vinden als Nouch wat meer...
Grace : Nawel zei gister, en ze bedoelt het goed maar, ze zei dat ze vond dat Nouch met Leroy moest gaan praten, dat je niet zo moet gaan praten, en toen zei ik gelijk : 'Je moet niks, je moet luisteren naar je gevoel. Je moet niet doen wat ik zeg of wat Nawel zeg'
Tobias : Nouch is daar heel gevoelig voor, die volgt klakkeloos op.
Grace : Gister heb ik dat een klein beetje gemerkt, Nouchine lijkt of ze zichzelf aan het kwijtraken is. Ik heb gezegd : je bent een sterke vrouw, je bent een volwassen vrouw, je bent niet willekeurig hiervoor uitgekozen. Dat heb ik gezegd waar Nawel bij was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vera komt erbij zitten.
Grace : ik denk dat Nawel dat niet vond. Ik heb gezegd, ik zie dat Kristof grote kans maakt, en Kristof en Nawel die botsen. En Nouchine, ik zie jou wel, maar Nawel niet, niet op de manier waarop ze aan het spelen is.
Tobias : Als het volgens Nawel gaat, dat ze dan ineens Nouch en jou aan boord heeft. En dan worden we hier stuk voor stuk weggestemd.
Grace : Nee, daar moet je je echt niet druk om maken. Geloof me, ik ben niet achterlijk dom mens. Ik zie echt wel dingen. Daarom zei ik ook gelijk tegen Nouch, je moet niks.
Tobias : Ik vind het moeilijk om Nouch nu helemaal te vertrouwen. Terwijl ik haar in het begin wel helemaal vertrouwde.
Grace : De enige twee die ik echt vertrouw zijn jullie twee [Tobias en Vera]
Tobias : En ik ook Salar en Kristof
Grace : Ik mag Kristof heel erg graag, maar ik weet dat hij heel close aan het worden is met Peter, en over Peter heb ik mijn twijfels.
Tobias : Ik heb ook altijd mijn twijfels gehad over Peter, maar ik heb gister gemerkt dat hij wel echt aan boord is bij Kristof en Salar.
Tobias : Hoe ik het nu zie, een beetje als outsider omdat ik flink wat gemist heb. Je hebt Kristof, Salar en Peter. Die 2, Kristof en Salar, vertrouwen mij volle bak en ik vertrouw hun ook. Daarnaast vertrouw ik jullie 100%.
Grace : Van die 3 is er maar eentje die ik een beetje vertrouw, maar niet 100%, en dat is Kristof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vera : De jongens hadden wel eens overleg, en dan zat ik daarbij, omdat ik met Dimi was. En nu is Dimi weg, en nu hoor ik niks meer.
Tobias : Daarom zitten we hier ook, want ze hebben me, niet direct maar, laten weten dat ze behoefte hebben aan openheid van beide kanten naar jullie toe. En die hebben ze niet naar andere mensen. En daar hoeven jullie niks mee te doen, die keuze is aan jullie.
Vera : Kristof en Salar.
Tobias : Ja, als het aan hun ligt spelen we allemaal open kaart.
Grace : Ik ga proberen met Salar te praten, want hem vertrouw ik het minste.
Tobias : Dat komt oprecht omdat hij denkt dat jij hem gaat nomineren. En hij is bang dat Nouch daarin in meegaat, omdat ze Nawel volgt, en dat de rest volgt. Dat is de bui die hij ziet hangen.
[ Bericht 36% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:29:12 ]![]()
10:00
Hanne en Peter over leroy dat hij anderen naar beneden haalt, dat hij dan zegt met dat bad zegt tegen nouchine en nawel dat bij hem het water veel kouder was. Peter en Hanne zegt dat leroy mensen heel erg kan opstoken. Peter zegt Nawel is niet slim. Hij komt ook altijd naar Hanne toe over wat anderen doen. En Nawel.
(met dank aan Koos1958)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hanne : In het dagelijkse leven neem ik afstand van zo iemand, dat doe ik nu ook alweer.
Peter : Hij zoekt ook ander gezelschap he. En hij weet wie hij kan opstoken. Nouchine is heel naief, die gelooft alles. En Nawel ook, die is ook nog heel naief. Daar voelt hij zich het beste mee.
Hanne : Hij komt ook altijd naar mij, en dan zegt hij, kijk eens naar die, en naar die. En dan zeg ik ook eerlijk, ik zie dat helemaal niet Leroy. Eerst dacht ik, wellicht wil me hij helpen. Maar na gister...
BB roept de bewoners naar de woonkamer voor de 'Hunger Games'. Het spel kan met krukken gespeeld worden, maar 1 iemand mag niet meedoen. Diegene heeft wel de 'Power of Shopping'. Leroy en Peter willen shoppen. Steen-papier-schaar bepaalt dat Peter mag shoppen.
Het spel wordt gedaan in duo's die ze zelf moeten maken. Nawel en Leroy is het eerste duo. Zij moeten als eerste naar de minimall. De rest moet in de woonkamer blijven tot het spel voorbij is.
[ Bericht 22% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:28:40 ]![]()
11:00
Leroy ligt te huilen op bed, Julio is er ook bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leroy janken omdat hij niet fatsoenlijk steen-papier-schaar kon doen .. hij was 2 keer te snel en daarom moest het steeds over. Elke keer koos hij trouwens steen.
Julio : Waarom zeg je er niet wat van ... we laten ons elke keer overrulen door mensen die harder schreeuwen.
Nawel : ik snap u zo goe.. u bent gewoon mijn spiegelbeeld in een mannelijke vorm.
Leroy : Ik heb het gevoel de hele ochtend al alsof iedereen tegen me is.
Nawel : Ik voel zo hard me je mee.
Julio : Er moet een moment komen dat je voelt dat je niet wilt dat je me overrrulet. Maar dat ga ik niet doen, doe maar wat anders, of ik heb gewonnen. Maar dat is wel lastig.
Nawel : Vandaar dat ik direct mijn mond open deed, steun bieden.
Julio : Als ik had volgehouden van ik wil ook, dan hadden we geen s-p-s gedaan, wat nou met je s-p-s. Dat is het meest flauwste wat je kunt doen.
Leroy : Maar ik kan dat niet zo goed hebben, twee keer paf. En de derde keer, ik wist het gewoon [hij deed voor de 3e keer steen]
Julio : En ik ga het nog een keer tegen je zeggen, en ik bedoel het goed he, maar je bent ook een lompe boer he, hoezo kies je 3x achter elkaar steen.
Julio : Even terug naar de basis, weet je uberhaupt hoe s-p-s werkt. Wie wint van wie?
Leroy legt het uit .
Julio : Je bent echt een kanjer, ik plaag je graag.
Nawel en Nouchine : Leroy, we mogen u zo graag, we moeten zo met u lachen.
11:20
Nawel is nog steeds bezig om in te praten op Leroy omdat zijn gevoel zegt : opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11:30
Leroy huilt nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : Freshfruit)
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:28:28 ]![]()
11:50
Het spel is voorbij, er is 90 euro verdiend. Het is niet helemaal duidelijk wat ze moesten doen. Per duo 1 iemand een verduisterde skibril op. Die moest kleuren in volgorde onthouden. Peter mag hiermee gaan shoppen.
12:15
Nawel roept Grace bij zich. Ze wil haar bijpraten over Leroy, en zoals afgesproken, proberen haar in hun kamp te trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nawel : We waren net in de kamer met leroy, en hij moest erg wenen.
Nawel : Hij is bang dat mensen hem anders gaan zien na gisgteravond. Hij denkt dat jij nu ook op hem gaat stemmen. Leroy zegt : dan stemmen ze maar op me, dan ga ik wel naar huis. Ik wil u nergens van overtuigen, maar misschien eens met hem babbelen.
Grace : Het is niet tussen ons, ik ga niet naar hem toe, ik heb niks tegen hem te zeggen. Als hij naar mij toe wil komen. En zoiets als gister gaat mijn gevoel naar hem niet veranderen. Ik ga niet daarom op hem stemmen.
Nawel : Het gaat niet over het stemmen. Het gaat daar niet over. Hij is gewoon bang dat hij je misschien anders gaat zien. Ik weet dat niet, ik denk dat gewoon.
Grace: Iedereen speelt z'n eigen spel, maar ik vond wat hij gister deed een beetje onnodig.
Nawel : Dat was het ook, het was onnodig. Maar dat is nu ook opgelost. En dat wil Nouchine ook laten zien.
[ Bericht 37% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:28:04 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: