SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
De caviarap op de melodie van de hamsterdancequote:
quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De caviarap op de melodie van de hamsterdance
Zou leuk zijnquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De caviarap op de melodie van de hamsterdance
quote:
quote:
gaan jullie samenquote:
Ladadiedadadieda yo yoquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ladadiedadadieda yo yo
Cavibaas in de house, ik eet sla zonder saus
Ik ben berig tot het bot
Zaagsel heb ik liever vers dan rot
Wortels knaag ik heel de dag
En werd wild toen ik andijvie zag
Whieep whieep whieep bitches
je gunt mij ook helemaal niks hequote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee en als dat wel zo was mocht je toch niet kijken.
quote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ladadiedadadieda yo yo
Cavibaas in de house, ik eet sla zonder saus
Ik ben berig tot het bot
Zaagsel heb ik liever vers dan rot
Wortels knaag ik heel de dag
En werd wild toen ik andijvie zag
Whieep whieep whieep bitches
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar wat bedoel je ?quote:Op maandag 13 december 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat stropt allemaal, net als in een bubbelbad, de zee of een grote modderpoel.
Vrouwen zijn zo stropperig onder de douche of net daarna.quote:Op maandag 13 december 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar wat bedoel je ?
denk dat je je opblaaspop dan te heet wast hoorquote:Op maandag 13 december 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo stropperig onder de douche of net daarna.
Wat is stropperig?quote:Op maandag 13 december 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo stropperig onder de douche of net daarna.
Ja zo dat je huid bijna aan elkaar plakt, als fijn schuurpapier, zo zonder zweet, zwiemels en talg zeg maar.quote:
zwiemels?quote:Op maandag 13 december 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo dat je huid bijna aan elkaar plakt, als fijn schuurpapier, zo zonder zweet, zwiemels en talg zeg maar.
* Rent wegquote:Op maandag 13 december 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die een post van mij drie keer leest, ik wil trouwen nu
Klinkt goedquote:Op maandag 13 december 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw dat bos van buda in en in de eerste de beste kuil springen
dat bos waar buda ook niet meer levend uit komt?quote:Op maandag 13 december 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw dat bos van buda in en in de eerste de beste kuil springen
was dat niet van ducktales om roboduck te activeren?quote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, aar het woord sapperdeflap kwam ineens in me op en ik moest lachen.
Gaat op de lijstquote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, aar het woord sapperdeflap kwam ineens in me op en ik moest lachen.
Jos B. = Buda?quote:Op maandag 13 december 2021 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat bos waar buda ook niet meer levend uit komt?
dat jaquote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zou je onder dwang hun eigen toetsenbord moeten laten inslikkenquote:Top gedaan Toppers!
Wat is hier nou weer mis meequote:Op maandag 13 december 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen zou je onder dwang hun eigen toetsenbord moeten laten inslikken
Ok Toppertjequote:Op maandag 13 december 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
sorry ik zal de mailtjes niet meer zo verwoordenquote:Op maandag 13 december 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn te groot
Hoe is het met je tepel eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met al je schoenen?
Mijn chelsea boots die ik uit Italië heb laten komenquote:
Goed, twee paar hou ik sowieso en over eentje twijfel ik nogquote:Op maandag 13 december 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met al je schoenen?
Ohnoquote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn chelsea boots die ik uit Italië heb laten komen![]()
Terugsturen zal ook vast niet zo makkelijk gaan.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is het met je tepel eigenlijk?
oh das balenquote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn chelsea boots die ik uit Italië heb laten komen![]()
Terugsturen zal ook vast niet zo makkelijk gaan.
Omdat ik natuurlijk weer een speciale variant wilde hebben die ze hier in Nederland niet verkochten qua leer. Ik zag dat er wel nog "comfort zooltjes" in de doos zaten aangezien ik niet de enige was. Dus die er nu maar even ingedaan en kijken of het dan wat beter loopt.quote:Op maandag 13 december 2021 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnowaarom helemaal vanuit Italie?
quote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij komt zo even informeren naar je eierstokken.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij stelt gewoon vragen, het is niet aan jou om te bepalen of een persoon die ongepast of bijzonder vindquote:Op maandag 13 december 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel nooit ongepaste of bijzondere vragen
The preut-whisperer.quote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haat jaren '80 muziekquote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
Op de een of andere manier beeld ik me @:ettovanbelgie in die hier hele dagen naar luistert
Oh, teleurstellendquote:Op maandag 13 december 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel nooit ongepaste of bijzondere vragen
Hoop het voor jequote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk weer een speciale variant wilde hebben die ze hier in Nederland niet verkochten qua leer. Ik zag dat er wel nog "comfort zooltjes" in de doos zaten aangezien ik niet de enige was. Dus die er nu maar even ingedaan en kijken of het dan wat beter loopt.
zo zoquote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond voor ribeye; bloemkoolpuree met paramzaan en geroosterde tomaatjes.
ik heb nog een paar sneakers die te klein zijn. heb ze al een keer naar de schoenmaker gebracht maar dat was net niet genoegquote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
Ik heb ook nog wel schoenen in huis die net wat te klein zijn maar dat is makkelijker op te lossen dan te groot
Bedacht me even dat het me best leuk leek als je zo'n collega hebt die zulke vragen stelt (ok eierstokken niet maar iets anders aparts). Maar volgens mij bestaan die en zijn dat dan meestal gewoon de creepsquote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het vergt sowieso wat inlopen kwam ik achter. Anyway, sta ik er wel weer helemaal hip op.quote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
Ik heb ook nog wel schoenen in huis die net wat te klein zijn maar dat is makkelijker op te lossen dan te groot
quote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/u/diamantsensati/saved
go get emquote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond voor ribeye; bloemkoolpuree met paramzaan en geroosterde tomaatjes.
Stukje van je tenen afhakkenquote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog een paar sneakers die te klein zijn. heb ze al een keer naar de schoenmaker gebracht maar dat was net niet genoeg
Die truc met een natte krant (oid) geprobeerd?quote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog een paar sneakers die te klein zijn. heb ze al een keer naar de schoenmaker gebracht maar dat was net niet genoeg
Hopelijk word je er zelf ook blij vanquote:Op maandag 13 december 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het vergt sowieso wat inlopen kwam ik achter. Anyway, sta ik er wel weer helemaal hip op.
nee? Zou dat beter werken dan ze oprekken bij de schoenmaker?quote:Op maandag 13 december 2021 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die truc met een natte krant (oid) geprobeerd?
Van mij wel. Je moet dan alleen even een bolletje mee nemen voor de kipburgerquote:
Mja, een collega die komt vragen met hoeveel mm per week je schaamhaar groeit is toch wel creepy jaquote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedacht me even dat het me best leuk leek als je zo'n collega hebt die zulke vragen stelt (ok eierstokken niet maar iets anders aparts). Maar volgens mij bestaan die en zijn dat dan meestal gewoon de creeps
Zag laatst zo'n filmpje van iemand die haar tenen in heeft laten korten haar kleine tenen staken wat boven de grote teen uit. Tering veel geld, tering veel pijnquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n filmpje van iemand die haar tenen in heeft laten korten haar kleine tenen staken wat boven de grote teen uit. Tering veel geld, tering veel pijn
Google eens op "lotusvoeten"quote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet maar het is makkelijk en goedkoop om uit te proberen?quote:Op maandag 13 december 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee? Zou dat beter werken dan ze oprekken bij de schoenmaker?
Oh maar ik had zin in stamppot, huh. Hier gaat iets misquote:Op maandag 13 december 2021 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van mij wel. Je moet dan alleen even een bolletje mee nemen voor de kipburger
Ja das waarquote:Op maandag 13 december 2021 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet maar het is makkelijk en goedkoop om uit te proberen?
Als die het aan iedereen vraagt dan vind ik het wel oke, denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, een collega die komt vragen met hoeveel mm per week je schaamhaar groeit is toch wel creepy ja
quote:Op maandag 13 december 2021 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die truc met een natte krant (oid) geprobeerd?
quote:Van iemand zonder charisma zegt men wel eens schertsend dat hij of zij de uitstraling heeft van een natte krant.
Ik kom tegenwoordig nauwelijks buiten. Komend weekend ga ik museum bezoeken en dan ook meteen all-out qua kleding natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk word je er zelf ook blij van
Geloof ik meteen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens de kerstborrel een soort ranking the stars spelen met dat soort vragen.quote:Op maandag 13 december 2021 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als die het aan iedereen vraagt dan vind ik het wel oke, denk ik
quote:Op maandag 13 december 2021 17:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Geloof ik meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is ook niet op voorraad in Breda, anders had ik hem wel voor je kunnen meenemenquote:Op maandag 13 december 2021 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
#fwp
https://www.ikea.com/nl/nl/p/-80485338
ik wil deze, maar kom voorlopig niet bij een ikeaen ze bezorgen niet
Barendrecht wel zag ik.. maar ik kom nog eerder in breda dan Barendrechtquote:Op maandag 13 december 2021 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is ook niet op voorraad in Breda, anders had ik hem wel voor je kunnen meenemen
Ik kom er van de week weer maar ik kom voorlopig niet in Zeelandquote:Op maandag 13 december 2021 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
#fwp
https://www.ikea.com/nl/nl/p/-80485338
ik wil deze, maar kom voorlopig niet bij een ikeaen ze bezorgen niet
Stamppot was van de week. Vandaag is kipburgerquote:Op maandag 13 december 2021 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh maar ik had zin in stamppot, huh. Hier gaat iets mis
Kan je 'm opsturenquote:Op maandag 13 december 2021 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom er van de week weer maar ik kom voorlopig niet in Zeeland
Bedenk wat je met de placenta wil doen. Wil je graag iets met de placenta doen, zoals deze opeten of er capsules van maken? Dan kan je beter niet voor een lotusbevalling kiezen. Het indrogen van de placenta zorgt er namelijk voor dat je deze niet meer kan eten.quote:
Lotusvoeten zijn ook niet mooi, dat zijn van die gekke Chinezen die voeten van kinderen inwikkelen zodat ze in een bepaalde vorm misvormd groeienquote:
https://www.rtlboulevard.(...)-eigen-placenta-doorquote:Op maandag 13 december 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedenk wat je met de placenta wil doen. Wil je graag iets met de placenta doen, zoals deze opeten of er capsules van maken? Dan kan je beter niet voor een lotusbevalling kiezen. Het indrogen van de placenta zorgt er namelijk voor dat je deze niet meer kan eten.
Houd er rekening bij met kleertjes kopen. Het is handig om je kindje na een lotusbevalling kleding aan te trekken die ruimte biedt aan de navelstreng. Denk aan rompers en vestjes met een overslag.
Bereid je voor op de verzorging. Wanneer je kindje aan de placenta verbonden blijft, gaat het verzorgen van je baby iets anders. Tijdens het voeden, badderen of buidelen moet de placenta steeds mee verplaatst worden. Ook moet je rekening houden met de navelstreng die in de weg kan zitten. Denk hier van tevoren over na.
Laat het weten aan kraamvisite. Lotusbevallingen zijn nog niet zo bekend. Wanneer er mensen op kraambezoek komen, bestaat de kans dat deze even aan het idee moeten wennen. Het kan helpen om ze van tevoren op de hoogte te brengen.
Dat is voor mij net een paar km verder, maar Breda kom ik wat makkelijker langsquote:Op maandag 13 december 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Barendrecht wel zag ik.. maar ik kom nog eerder in breda dan Barendrecht
Hehehe, pics?quote:Op maandag 13 december 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig nauwelijks buiten. Komend weekend ga ik museum bezoeken en dan ook meteen all-out qua kleding natuurlijk.
bij mij ligt het er aan waar ik naar toe gaquote:Op maandag 13 december 2021 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor mij net een paar km verder, maar Breda kom ik wat makkelijker langs
Moet van de week weer naar Tilly en dan rijd ik er letterlijk langsquote:Op maandag 13 december 2021 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij mij ligt het er aan waar ik naar toe ga
Wanneer je van iemand zo'n klotevraag krijgt over je relatie/kinderen/toekomst 'hoe zit het met jouw balhaar eigenlijk ?quote:Op maandag 13 december 2021 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstborrel een soort ranking the stars spelen met dat soort vragen.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer je van iemand zo'n klotevraag krijgt over je relatie/kinderen/toekomst 'hoe zit het met jouw balhaar eigenlijk ?'
Als jij de verzendkosten betaald welquote:
Probeer het morgen eens?quote:Op maandag 13 december 2021 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als die het aan iedereen vraagt dan vind ik het wel oke, denk ik
en ga je daarna buda pesten?quote:Op maandag 13 december 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga zo Rituals of Buda in mijn bad gooien. Leek me wel toepasselijk.
Ik ben die collega al denk ik. Maar dan op een niet-creepy manier (hoop ik?)quote:
Bedoelde ook dan, ben benieuwd wat going all out isquote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik pas. Nu zit ik in m’n huispak.
quote:Op maandag 13 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
Pff, lange dag. Als sinds 5u aan het werk zonder pauze en moet nog tot 19u
quote:Op maandag 13 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik ook, ik voel je pijnquote:Op maandag 13 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2021 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben die collega al denk ik. Maar dan op een niet-creepy manier (hoop ik?)
Jeetje Kwiwiquote:Op maandag 13 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
Dat mag wel een hele mooie leuke hippe vlotte opvallende schone schoen zijn dan?quote:Op maandag 13 december 2021 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitstraling in je schoen? Huh wat zeg je nou
Is dat een soort 'mosterdsoep'?quote:Op maandag 13 december 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga zo Rituals of Buda in mijn bad gooien. Leek me wel toepasselijk.
*met extra shot driedubbele ristrettoquote:Op maandag 13 december 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje Kwiwi
* Schuift decaf ice coffee naar Kwiwi toe
Wrom?quote:Op maandag 13 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
Zwoel muziekje aan, kaarsjes ook, jezelf Frank noemen, beetje mosterd in bad en de hele avond snukken tot het bad vol zit?quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwoel muziekje aan, kaarsjes ook, jezelf Frank Ferenc noemen, beetje mosterd in bad en de hele avond snukken tot het bad vol zit?
True truequote:Op maandag 13 december 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als mensen nog met je praten zal het wel meevallen.
En dan? Heel die schoen verpestquote:Op maandag 13 december 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag wel een hele mooie leuke hippe vlotte opvallende schone schoen zijn dan?
Is het dan niet 'goulashsoep'?quote:
Plakkerig en na een tijdje krokantquote:
Heb je de Lachende Vis gemist?quote:
Als je het wat vaker doet krijg je ook een natuurlijk hakje. Duurzame schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Klinkt gezelligquote:Op maandag 13 december 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Ga dit denk ik straks kijken
Twee vreemden worden tot hun schrik wakker met hun buiken aan elkaar vastgenaaid. De schok wordt nog groter als ze ontdekken wie er achter hun gruwelijke situatie zit.
quote:Op maandag 13 december 2021 18:13 schreef Crack_ het volgende:
welke fokker was dit?
Even vanaf hier het topic doorlezenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een café genaamd De Lachende Vis.
quote:Dus kom allemaal eens wat van mijn heerlijke "mosterdsoep" proeven en ervaar het enthousiasme in De Lachende Vis (en in de soep).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor je neus? Of hoe en wat en hoeneer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even vanaf hier het topic doorlezen
[..]
Hahaquote:
Ok je overtref hierbij US.quote:Op maandag 13 december 2021 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ooit in Zuid Amerika in een tietenbar geweest waar een kerel achter de toog gebruikte condooms stond leeg te zuigen
Nee dat is gewoon ons Ingrid die het heeft geschreven voor Verontrustend Vieze Frankquote:Op maandag 13 december 2021 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hahaahww, ik zie helemaal voor me dat een oud opaatje hier hard zn best op heeft gedaan en dit met de beste intentie heeft geschreven
Dit is niet eens grappig of kolderiek maar gewoon een psychiatrische patient.quote:Op maandag 13 december 2021 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ooit in Zuid Amerika in een tietenbar geweest waar een kerel achter de toog gebruikte condooms stond leeg te zuigen
Zo zag ie er ook uit jaquote:Op maandag 13 december 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is niet eens grappig of kolderiek maar gewoon een psychiatrische patient.
Nee toen ik sliep, denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je neus? Of hoe en wat en hoeneer dan?
Vind lief opaatje leukerquote:Op maandag 13 december 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon ons Ingrid die het heeft geschreven voor Verontrustend Vieze Frank
Hoe kwam je erachter dan?quote:Op maandag 13 december 2021 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee toen ik sliep, denk ikzou niet weten wanneer anders
En mn schone sokken lagen net zo in handbereik lagen als de vieze, zal vast een of andere fetish geweest zijn
Weet niet hoe oud US is, maar denk wel dat die een opaatje is jaquote:
dan stinken je voeten niet genoegquote:Op maandag 13 december 2021 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sperma ruikt? En is nat? En ik doe de was wel eens?
En hoe kwam je daar achter? Je wilde ‘s morgens die puddingsokken aantrekken?quote:Op maandag 13 december 2021 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En mn schone sokken lagen net zo in handbereik als de vieze, zal vast een of andere fetish geweest zijn
Was dat niet gewoon puur praktisch gedacht 'deze moeten toch al in de was'?quote:Op maandag 13 december 2021 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En mn schone sokken lagen net zo in handbereik als de vieze, zal vast een of andere fetish geweest zijn
Eerst voorzichtig ruiken en daarna toch maar proeven?quote:Op maandag 13 december 2021 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sperma ruikt? En is nat? En ik doe de was wel eens?
Misschien heet de verzorger Ingridquote:Op maandag 13 december 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud US is, maar denk wel dat die een opaatje is ja
Vind je dat echt de meest voor de hand liggende manier om er achter te komen?quote:Op maandag 13 december 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hoe kwam je daar achter? Je wilde ‘s morgens die puddingsokken aantrekken?
huehue, spuitquote:
Wel de manier die ik al helemaal voor me ziequote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je dat echt de meest voor de hand liggende manier om er achter te komen?
Pak even wc papier, maak me wakker, ga naar de wc, spuit het in je mond, tegen het plafond. BEDENK IETSquote:Op maandag 13 december 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon puur praktisch gedacht 'deze moeten toch al in de was'?
Dat deed die toch?quote:
Jij vindt het dus fijn om wakker gemaakt te worden en gelijk een kwakje te ontvangen..quote:Op maandag 13 december 2021 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pak even wc papier, maak me wakker, ga naar de wc, spuit het in je mond, tegen het plafond. BEDENK IETS
HET BLIJVEN VIEZE SOKKEN?!?!!?quote:Op maandag 13 december 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst voorzichtig ruiken en daarna toch maar proeven?
The knights choice.quote:Op maandag 13 december 2021 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pak even wc papier, maak me wakker, ga naar de wc, spuit het in mijn mond, tegen het plafond. BEDENK IETS
Maar ik vind een sok sowieso niet het meest voor de hand liggende (vies of schoon)
wakey wakey seed and bakeyquote:Op maandag 13 december 2021 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij vindt het dus fijn om wakker gemaakt te worden en gelijk een kwakje te ontvangen..
interesting
Als je dit vreemd vind dan zou ik je dameskeuze eens kritisch bekijken.quote:Op maandag 13 december 2021 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij vindt het dus fijn om wakker gemaakt te worden en gelijk een kwakje te ontvangen..
interesting
Nou zo te horen was die vrij consequent met jouw sokken en ownde die het keihardquote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohsnap, oke bedenk iets en own het dan
quote:Op maandag 13 december 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zo te horen was die vrij consequent met jouw sokken en ownde die het keihard
Ik vind het eerder vreemd dat een dame d'r ogen open doet en het lekker vind om binnen 0,1 seconde ejaculaat te ontvangenquote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit vreemd vind dan zou ik je dameskeuze eens kritisch bekijken.
Consequent geen idee, misschien heeftie op veel meer plekken wat sporen achter gelaten. En nee die gast ownde niks van zn persoonlijkheid, anders vond ik het nog wel oke. Mensen zijn nou eenmaal nastyquote:Op maandag 13 december 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zo te horen was die vrij consequent met jouw sokken en ownde die het keihard
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd dat een dame d'r ogen open doet en het lekker vind om binnen 0,1 seconde ejaculaat te ontvangen
Dit staat er niet hoorquote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd dat een dame d'r ogen open doet en het lekker vind om binnen 0,1 seconde ejaculaat te ontvangen
quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het zo dik is zou ik toch eens langs de dokter gaanquote:
weer eens wat anders dan een puddingbroodjequote:
namen en rugnummersquote:Op maandag 13 december 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Een Fokster die hier regelmatig kwam en die de meesten hier nog vrij goed kennen had als ultieme seksuele fantasie om seks met zeven onbekende mannen te hebben, ze is toch tot vijf gekomen ooit.
ik heb nooit een fokker gemeet.quote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij haar wel kent maar ik denk niet dat je er seks mee gehad hebt.
Nog nooit bewust gemeetquote:
Go giiirlquote:Op maandag 13 december 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Een Fokster die hier regelmatig kwam en die de meesten hier nog vrij goed kennen had als ultieme seksuele fantasie om seks met zeven onbekende mannen te hebben, ze is toch tot vijf gekomen ooit.
Het is oneindig veel leuker om dat in het midden te latenquote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nooit een fokker gemeet.
dus.
namen en rugnummers
Ja niet veel, schoon en vooral onbekend, niet te lelijk en vooral ook geen gezeik achteraf, dat was het wel.quote:Op maandag 13 december 2021 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Go giiirl![]()
Je zou zeggen dat het niet zo moeilijk moet zijn om te regelen, weenie wat de voorwaarden waren
heb wel een donkerbruin vermoedenquote:Op maandag 13 december 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is oneindig veel leuker om dat in het midden te laten
Hahaquote:Op maandag 13 december 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet veel, schoon en vooral onbekend, niet te lelijk en vooral ook geen gezeik achteraf, dat was het wel.
Verstopt zodat je ze af en toe tegenkomt en dan terug denkt aan die leuke tijdquote:
Af en toe een kopje kwakthee van trekken en raden wie het is.quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verstopt zodat je ze af en toe tegenkomt en dan terug denkt aan die leuke tijd
quote:Op maandag 13 december 2021 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een kopje kwakthee van trekken en raden wie het is.
Oke stop nu ga je te verquote:Op maandag 13 december 2021 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een kopje kwakthee van trekken en raden wie het is.
Hij is niet voor niets Verontrustend Vieze Frank natuurlijkquote:
We zijn hier vrij, je mag jezelf zijnquote:Op maandag 13 december 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb me ooit laten vertellen dat de verschillen vrij groot en opmerkelijk zijn.
Dus in je mond, geen probleem.quote:Op maandag 13 december 2021 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HET BLIJVEN VIEZE SOKKEN?!?!!?waarom zou ik die proeven
Wel als een malle aan iedere sok geroken want dacht even dat ik gek werd
Word ik hier nou vergeleken met een oude sokquote:Op maandag 13 december 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus in je mond, geen probleem.
MAAR IN EEN OUDE SOK? Verschrikkelijk!
quote:Op maandag 13 december 2021 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Word ik hier nou vergeleken met een oude sok
Nee ik probeer het vrouwelijke brein te doorgronden.quote:Op maandag 13 december 2021 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liever een vieze sok staat er letterlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je als man zijnde echt niet doen...quote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik probeer het vrouwelijke brein te doorgronden.
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liever een vieze sok staat er letterlijk.
als .. zijnde moet je niet doen, is dubbelopquote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je als man zijnde echt niet doen...
Mindset.quote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik probeer het vrouwelijke brein te doorgronden.
Misschien had ze anxiety en keek ze of er mensen naar haar keken omdat ze dacht dat ze er belachelijk uitzag. En als ze dan iemand zn blik kruiste dan lachte ze maar stom want dat is makkelijker dan jankenquote:Op maandag 13 december 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had ook een ietwat vreemde situatie op de fitness, de bokszaal was bezet dus moest op die saaie apparaten trainen. Was daar een rooie griet met heel dikke memmen in een veel te klein hemdje. En die keek steeds of er wel mannen naar haar keken.
Als je dan die richting op keek kreeg je gelijk een glimlach.
Die lockdown duurt wel lang nu voor sommigen
joop godquote:Op maandag 13 december 2021 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mindset.Beetje hetzelfde idee als prostaat kietelen: als het een vent is tijdens een medisch onderzoek, vind je dat waarschijnlijk minder leuk dan in de slaapkamer door een leuk grietje.
Misschien moest ze wel heel erg nodig naar de plee maar heeft ze geen stem want ze is een overwerkte operazangeres en keek ze glimlachend of er iemand pleepapier bij hadquote:Op maandag 13 december 2021 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien had ze anxiety en keek ze of er mensen naar haar keken omdat ze dacht dat ze er belachelijk uitzag. En als ze dan iemand zn blik kruiste dan lachte ze maar stom want dat is makkelijker dan janken
PROJECTION MUCH
quote:Op maandag 13 december 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moest ze wel heel erg nodig naar de plee maar heeft ze geen stem want ze is een overwerkte operazangeres en keek ze glimlachend of er iemand pleepapier bij had
quote:Op maandag 13 december 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De lieve schat
Mijn broek is helemaal nat
Ben je nu een happy Buda?quote:Op maandag 13 december 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat Rituals of the Happy Buda ruikt wel oké.
Welke kleur heeft dat flesje, ook weer eens een lading bestellen?quote:Op maandag 13 december 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat Rituals of the Happy Buda ruikt wel oké.
roodquote:Op maandag 13 december 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur heeft dat flesje, ook weer eens een lading bestellen?
Zo ongeveer de enige plek waar je mensen nog in het wild tegen kunt komen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Die lockdown duurt wel lang nu voor sommigen
Oranje. Sinaasappel en bergamot geloof ik.quote:Op maandag 13 december 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur heeft dat flesje, ook weer eens een lading bestellen?
oh? die van mij is roodquote:Op maandag 13 december 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oranje. Sinaasappel en bergamot geloof ik.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is Ritual of the Aryuveda rood
Ik las broek en moest gelijk aan het verhaal van liesje denkenquote:Op maandag 13 december 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bubbelbad
Mijn boek is helemaal nat
is het ookquote:Op maandag 13 december 2021 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt een vrij logisch geplaatste kraan.
ik wilde hem niet makenquote:Op maandag 13 december 2021 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las broek en moest gelijk aan het verhaal van liesje denken
Ja inderdaad, breng jij de logica maar terugquote:
ik ga morgen ook weerquote:Op maandag 13 december 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer zin om morgen te gaan sporten.
ettokrokettoamarettoquote:
door excel te gebruiken en geen tabellen in word te makenquote:Op maandag 13 december 2021 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
Is er een manier in word om een kolom met 6 rijen, bv de 5 onderste rijen te selecteren en die cellen in 1x te splitsen?
Ik erken dat m'n eerdere post ordi is.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik erken dat m'n eerdere post ordi is.
...sokken wassen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Oke snel nog even wat productiefs verzinnen zodat niet de hele dag weggegooid is
Trek de laarzen maar alvast aan, ik kom eraan.quote:Op maandag 13 december 2021 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Oke snel nog even wat productiefs verzinnen zodat niet de hele dag weggegooid is
Echte rubberen kaplaarzen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek de laarzen maar alvast aan, ik kom eraan.
je komt de waterstand opnemen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek de laarzen maar alvast aan, ik kom eraan.
Ik hoor niks.quote:Op maandag 13 december 2021 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
en
ben ik de enige die twee 'gelijke' nummers hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |