SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
De caviarap op de melodie van de hamsterdancequote:
quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De caviarap op de melodie van de hamsterdance
Zou leuk zijnquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De caviarap op de melodie van de hamsterdance
quote:
quote:
gaan jullie samenquote:
Ladadiedadadieda yo yoquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ladadiedadadieda yo yo
Cavibaas in de house, ik eet sla zonder saus
Ik ben berig tot het bot
Zaagsel heb ik liever vers dan rot
Wortels knaag ik heel de dag
En werd wild toen ik andijvie zag
Whieep whieep whieep bitches
je gunt mij ook helemaal niks hequote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee en als dat wel zo was mocht je toch niet kijken.
quote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ladadiedadadieda yo yo
Cavibaas in de house, ik eet sla zonder saus
Ik ben berig tot het bot
Zaagsel heb ik liever vers dan rot
Wortels knaag ik heel de dag
En werd wild toen ik andijvie zag
Whieep whieep whieep bitches
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar wat bedoel je ?quote:Op maandag 13 december 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat stropt allemaal, net als in een bubbelbad, de zee of een grote modderpoel.
Vrouwen zijn zo stropperig onder de douche of net daarna.quote:Op maandag 13 december 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar wat bedoel je ?
denk dat je je opblaaspop dan te heet wast hoorquote:Op maandag 13 december 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo stropperig onder de douche of net daarna.
Wat is stropperig?quote:Op maandag 13 december 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo stropperig onder de douche of net daarna.
Ja zo dat je huid bijna aan elkaar plakt, als fijn schuurpapier, zo zonder zweet, zwiemels en talg zeg maar.quote:
zwiemels?quote:Op maandag 13 december 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo dat je huid bijna aan elkaar plakt, als fijn schuurpapier, zo zonder zweet, zwiemels en talg zeg maar.
* Rent wegquote:Op maandag 13 december 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die een post van mij drie keer leest, ik wil trouwen nu
Klinkt goedquote:Op maandag 13 december 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw dat bos van buda in en in de eerste de beste kuil springen
dat bos waar buda ook niet meer levend uit komt?quote:Op maandag 13 december 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw dat bos van buda in en in de eerste de beste kuil springen
was dat niet van ducktales om roboduck te activeren?quote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, aar het woord sapperdeflap kwam ineens in me op en ik moest lachen.
Gaat op de lijstquote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, aar het woord sapperdeflap kwam ineens in me op en ik moest lachen.
Jos B. = Buda?quote:Op maandag 13 december 2021 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat bos waar buda ook niet meer levend uit komt?
dat jaquote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zou je onder dwang hun eigen toetsenbord moeten laten inslikkenquote:Top gedaan Toppers!
Wat is hier nou weer mis meequote:Op maandag 13 december 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen zou je onder dwang hun eigen toetsenbord moeten laten inslikken
Ok Toppertjequote:Op maandag 13 december 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
sorry ik zal de mailtjes niet meer zo verwoordenquote:Op maandag 13 december 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn te groot
Hoe is het met je tepel eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met al je schoenen?
Mijn chelsea boots die ik uit Italië heb laten komenquote:
Goed, twee paar hou ik sowieso en over eentje twijfel ik nogquote:Op maandag 13 december 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met al je schoenen?
Ohnoquote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn chelsea boots die ik uit Italië heb laten komen![]()
Terugsturen zal ook vast niet zo makkelijk gaan.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is het met je tepel eigenlijk?
oh das balenquote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn chelsea boots die ik uit Italië heb laten komen![]()
Terugsturen zal ook vast niet zo makkelijk gaan.
Omdat ik natuurlijk weer een speciale variant wilde hebben die ze hier in Nederland niet verkochten qua leer. Ik zag dat er wel nog "comfort zooltjes" in de doos zaten aangezien ik niet de enige was. Dus die er nu maar even ingedaan en kijken of het dan wat beter loopt.quote:Op maandag 13 december 2021 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnowaarom helemaal vanuit Italie?
quote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij komt zo even informeren naar je eierstokken.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij stelt gewoon vragen, het is niet aan jou om te bepalen of een persoon die ongepast of bijzonder vindquote:Op maandag 13 december 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel nooit ongepaste of bijzondere vragen
The preut-whisperer.quote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haat jaren '80 muziekquote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
Op de een of andere manier beeld ik me @:ettovanbelgie in die hier hele dagen naar luistert
Oh, teleurstellendquote:Op maandag 13 december 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel nooit ongepaste of bijzondere vragen
Hoop het voor jequote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk weer een speciale variant wilde hebben die ze hier in Nederland niet verkochten qua leer. Ik zag dat er wel nog "comfort zooltjes" in de doos zaten aangezien ik niet de enige was. Dus die er nu maar even ingedaan en kijken of het dan wat beter loopt.
zo zoquote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond voor ribeye; bloemkoolpuree met paramzaan en geroosterde tomaatjes.
ik heb nog een paar sneakers die te klein zijn. heb ze al een keer naar de schoenmaker gebracht maar dat was net niet genoegquote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
Ik heb ook nog wel schoenen in huis die net wat te klein zijn maar dat is makkelijker op te lossen dan te groot
Bedacht me even dat het me best leuk leek als je zo'n collega hebt die zulke vragen stelt (ok eierstokken niet maar iets anders aparts). Maar volgens mij bestaan die en zijn dat dan meestal gewoon de creepsquote:Op maandag 13 december 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het vergt sowieso wat inlopen kwam ik achter. Anyway, sta ik er wel weer helemaal hip op.quote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
Ik heb ook nog wel schoenen in huis die net wat te klein zijn maar dat is makkelijker op te lossen dan te groot
quote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/u/diamantsensati/saved
go get emquote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond voor ribeye; bloemkoolpuree met paramzaan en geroosterde tomaatjes.
Stukje van je tenen afhakkenquote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog een paar sneakers die te klein zijn. heb ze al een keer naar de schoenmaker gebracht maar dat was net niet genoeg
Die truc met een natte krant (oid) geprobeerd?quote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog een paar sneakers die te klein zijn. heb ze al een keer naar de schoenmaker gebracht maar dat was net niet genoeg
Hopelijk word je er zelf ook blij vanquote:Op maandag 13 december 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het vergt sowieso wat inlopen kwam ik achter. Anyway, sta ik er wel weer helemaal hip op.
nee? Zou dat beter werken dan ze oprekken bij de schoenmaker?quote:Op maandag 13 december 2021 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die truc met een natte krant (oid) geprobeerd?
Van mij wel. Je moet dan alleen even een bolletje mee nemen voor de kipburgerquote:
Mja, een collega die komt vragen met hoeveel mm per week je schaamhaar groeit is toch wel creepy jaquote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedacht me even dat het me best leuk leek als je zo'n collega hebt die zulke vragen stelt (ok eierstokken niet maar iets anders aparts). Maar volgens mij bestaan die en zijn dat dan meestal gewoon de creeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |