zie DMquote:Op zondag 2 januari 2022 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
oh hoi @:moira, mag ik nog in de poule?Ik heet floR in de app.
De app reeds gedwonload en m'n eerste punten al binnen. Enkel nog in de groep komenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:13 schreef Moira het volgende:
Ik ga nu iedereen weer uitnodigen!
[..]
[..]
[..]
Je kan nog gewoon meedoen hoor! Als je de app nog niet gedownload hebt en dat nu wel doet loop je eigenlijk maar 100 punten mis (dat is kinderspel bij de duizendjes die straks steeds verdubbelen). De app houdt gewoon je punten bij dus later joinen is geen probleem.
Als je mij ff je username van de app doorgeeft nodig ik je ervoor uit! Als je die dan accepteert zit je erinquote:Op zondag 2 januari 2022 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De app reeds gedwonload en m'n eerste punten al binnen. Enkel nog in de groep komen
RenateBtjequote:Op zondag 2 januari 2022 18:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Als je mij ff je username van de app doorgeeft nodig ik je ervoor uit! Als je die dan accepteert zit je erin
(mocht je die username niet willen delen omdat het je naam is bijv. dan kun je hem mij ook ff DM'en en zet ik 'm ook niet in de OP)
RenevdKquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef Moira het volgende:
Zo, ik heb voor het eerst een lijst gemaakt van elke FOK!-user die ooit heeft meegedaan in de WIDM app-poule
Dat zijn er 243 in totaalIn 2019 hebben er het meeste meegedaan, toen waren het er 150.
Nu hebben we er pas 62, laten we eens kijken hoe dicht we bij de 243 komen als ik iedereen die er nog niet in zit gewoon lokquote![]()
Doen jullie mee voor een bordspel? Drop (of DM) je app-username!En vergeet ook de prono niet! MOL / FOK! Wie is de Mol? NL Prono
@:Mathijz @:Mickey49 @:Milanees @:Mineola @:Mirre
@:Mishu @:MissBliss @:Moeraskat @:Momo @:Monkeymind
@:motorbloempje @:Mriekie @:MrManiak @:Muck @:Murph1990
@:Myraela @:nijnja @:nils7 @:Nizno @:nooitgenoeg1962
@:nostra @:Notorious_Roy @:ok01 @:Olaf_l @:Ooi86
@:Palau @:patat @:Patty66 @:Paul @:Peter
Je moet vaker lokquotes plaatsenquote:
Shout out naar @svann die opperde om de @PatriQue89 lokmethode toe te passenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je moet vaker lokquotes plaatsen![]()
Mooi om te zien hoe WIDM ontvangen is gisteren.
En dat pakte je even bijzonder grondig aan!quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef Moira het volgende:
Shout out naar @:svann die opperde om de @:PatriQue89 lokmethode toe te passen
kan ik nog joinen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef Moira het volgende:
Zo, ik heb voor het eerst een lijst gemaakt van elke FOK!-user die ooit heeft meegedaan in de WIDM app-poule
Dat zijn er 243 in totaalIn 2019 hebben er het meeste meegedaan, toen waren het er 150.
Nu hebben we er pas 62, laten we eens kijken hoe dicht we bij de 243 komen als ik iedereen die er nog niet in zit gewoon lokquote![]()
Doen jullie mee voor een bordspel? Drop (of DM) je app-username!En vergeet ook de prono niet! MOL / FOK! Wie is de Mol? NL Prono
@:-Phineas- @:PicoMMP @:PinkLow @:Plakspul @:Poekie1993
@:powerkiter. @:Prisha @:queixume @:Re @:Redfever007
@:Rick17 @:Rob310 @:roos94 @:Rpol @:Sabinee
@:Scorpion_17 @:Shandaly @:Sherlock_Holmes @:Siciliaan @:simsolobim
@:Sj0rSz @:sjampoeh @:sjoemie1985 @:skysherrif @:Slobeend
@:sneakydesert @:sneez @:soeverein @:Soneal @:Spiegelei
Nee dank je. Ik neem mijn verlies.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:22 schreef Moira het volgende:
smooth
wil je voor spek & bonen meedoen met een 2e account?
Haha! Ik heb alleen maar de laatste 3 seizoenen en het jubileumseizoen gepakt hoor. Wat een werk andersquote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Shout out naar @:svann die opperde om de @:PatriQue89 lokmethode toe te passen
In de app, elke goed beantwoorde vraag levert 500 extra punten op (die krijg je na de finale erbij).quote:
pfft, vervelendquote:Op maandag 3 januari 2022 13:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In de app, elke goed beantwoorde vraag levert 500 extra punten op (die krijg je na de finale erbij).
Maar de prono bestaat al sinds het jaar kruik, en de app-poule pas sinds 2017quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Ik heb alleen maar de laatste 3 seizoenen en het jubileumseizoen gepakt hoor. Wat een werk anders
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Testvraag aflevering 1
Hoeveel jokers toonde de Mol bij de afronding van de opdracht '(Af)troeven'?
0: Everon, Fresia, Glen, Kim-Lian, Sahil
1: Arno, Hila, Laetitia, Suzanne, Thomas
2: Welmoed
mij mag je ook weer toevoegen; svk1985quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef Moira het volgende:
@:SteveSteef @:svk1985 @:t_igger @:Taennyn @:Taiga
@:Tecumseh @:Teunnis @:texelonia @:ThaRickah @:TheVulture
@:Thinkk-Pinkk @:Tinos85 @:TLC @:Tree @:Treinhoer
@:underground1009 @:Vegameisje @:Vicky @:VKV @:Voszje
@:webspider @:wiepie72 @:wolfrolf @:Yesse @:Yinny
@:YUR @:Zeroku @:ziggyziggyziggy @:zoeperzaske @:zorro28
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |