Jaaaa ik wil weer meedoen. Zelfde username als hier!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef Moira het volgende:
Zo, ik heb voor het eerst een lijst gemaakt van elke FOK!-user die ooit heeft meegedaan in de WIDM app-poule
Dat zijn er 243 in totaalIn 2019 hebben er het meeste meegedaan, toen waren het er 150.
Nu hebben we er pas 62, laten we eens kijken hoe dicht we bij de 243 komen als ik iedereen die er nog niet in zit gewoon lokquote![]()
Doen jullie mee voor een bordspel? Drop (of DM) je app-username!En vergeet ook de prono niet! MOL / FOK! Wie is de Mol? NL Prono
@:SteveSteef @:svk1985 @:t_igger @:Taennyn @:Taiga
@:Tecumseh @:Teunnis @:texelonia @:ThaRickah @:TheVulture
@:Thinkk-Pinkk @:Tinos85 @:TLC @:Tree @:Treinhoer
@:underground1009 @:Vegameisje @:Vicky @:VKV @:Voszje
@:webspider @:wiepie72 @:wolfrolf @:Yesse @:Yinny
@:YUR @:Zeroku @:ziggyziggyziggy @:zoeperzaske @:zorro28
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nou ja, ik doe ook wel mee. Prono is alweer op achtervolgen aangewezen (dan maar de finale goed zien te krijgen).
Dit keer ben ik ShermolHolmes in de app.
Ik heb jullie uitgenodigd!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Jaaaa ik wil weer meedoen. Zelfde username als hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik doe weer mee hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef Moira het volgende:
Zo, ik heb voor het eerst een lijst gemaakt van elke FOK!-user die ooit heeft meegedaan in de WIDM app-poule
Dat zijn er 243 in totaalIn 2019 hebben er het meeste meegedaan, toen waren het er 150.
Nu hebben we er pas 62, laten we eens kijken hoe dicht we bij de 243 komen als ik iedereen die er nog niet in zit gewoon lokquote![]()
Doen jullie mee voor een bordspel? Drop (of DM) je app-username!En vergeet ook de prono niet! MOL / FOK! Wie is de Mol? NL Prono
@:danielle93 @:darkangel1983 @:Dave @:DeLuna @:diertjuh
@:Donna @:DoomCow @:Dr.Mikey @:Droathoah @:E.T.
@:Eerin @:egelhond @:egeltje1985 @:emmyemmy2 @:ender_xenocide
@:Esje-lief @:Folkwin @:franklop @:Franknfurter @:Fretwork
@:FrietOliebolKaas @:Fylax @:GayGuy @:Ghost_Alive @:Ghostbuster
@:gias @:GotC @:Gutanoth @:Guus_Geluk2.0 @:Halveprijs
Ahhh. Nu heb ik alsnog spijt dat ik dit jaar geen zin hadquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef Moira het volgende:
@:danielle93 @:darkangel1983 @:Dave @:DeLuna @:diertjuh
@:Donna @:DoomCow @:Dr.Mikey @:Droathoah @:E.T.
@:Eerin @:egelhond @:egeltje1985 @:emmyemmy2 @:ender_xenocide
@:Esje-lief @:Folkwin @:franklop @:Franknfurter @:Fretwork
@:FrietOliebolKaas @:Fylax @:GayGuy @:Ghost_Alive @:Ghostbuster
@:gias @:GotC @:Gutanoth @:Guus_Geluk2.0 @:Halveprijs
quote:Op zondag 2 januari 2022 10:29 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben veel te laat helaas. Ik was vergeten dat dat weer zou komen. Jammer maar ik doe dan ook niet mee dit seizoen. Ik weet niet eens welke BNers er meedoen dit jaar.
quote:
Je kan nog gewoon meedoen hoor! Als je de app nog niet gedownload hebt en dat nu wel doet loop je eigenlijk maar 100 punten mis (dat is kinderspel bij de duizendjes die straks steeds verdubbelen). De app houdt gewoon je punten bij dus later joinen is geen probleem.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:25 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Ahhh. Nu heb ik alsnog spijt dat ik dit jaar geen zin had(heb wel gekeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |