SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. duidelijk iets wegpakt. Misschien de vrijstelling? Tevens denk ik dat DIDM op "dit is de mol" slaat hetgeen duidelijk een verwijzing naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.
ik zie alleen maar een zwarte afbeeldingquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:19 schreef Madhouse11 het volgende:
[ tiktok ]
Gaat dus hierom. Wel vreemd, kan de winnaar zijn of de Mol. Of een foutje?
Vreemd, bij mij werkt ie zowel hier als op Tiktok primaquote:Op donderdag 30 december 2021 13:55 schreef fumoffu het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een zwarte afbeelding
ah wellicht omdat ik geen tiktok hebquote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij werkt ie zowel hier als op Tiktok prima
om welke persoon gaat het ?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:19 schreef Madhouse11 het volgende:
[ tiktok ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:51 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]Bij Top 2000 a GOGO was Rennee Fokker te gast samen met diezelfde persoon als in de spoiler. Ik zie een verbandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het ook echt een shirt dat hij zelf nooit aan zou trekken. Niet dat ik hem verder goed ken maar het stond hem niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:54 schreef Moira het volgende:
Met 11 kandidaten in het 22e seizoen en de klok die op 11:22 stopgezet moest worden, is het wel opvallend dat Everon een shirt met 33 aan heeft.
[ afbeelding ]
Of degene die als minst verdacht wordt gezien door het publiekquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:19 schreef Madhouse11 het volgende:
[ tiktok ]
Fresia probeert zich minder verdacht te maken natuurlijk. Deed haar uiterste best om geld te verdienen, om het meteen weer in te kunnen leveren...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik sloeg behoorlijk aan op de "Ik wist het" van Arno toen men hoorde dat ze de livestream moesten doen, maar dat hij als meest verdacht wordt gezien deed dat weer teniet.
Fresia vond ik ook wel opvallend, nadat de beslissing al gevallen was nog even melden dat ze waarschijnlijk iets te makkelijk afstand deden van het geld.
Die viel mij ook op. En in zijn speech. De Mol is een stiekeme Guy. Stilte, correctie of girl.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik sloeg behoorlijk aan op de "Ik wist het" van Arno toen men hoorde dat ze de livestream moesten doen, maar dat hij als meest verdacht wordt gezien deed dat weer teniet.
Fresia vond ik ook wel opvallend, nadat de beslissing al gevallen was nog even melden dat ze waarschijnlijk iets te makkelijk afstand deden van het geld.
En ze pakte heel snel het eerste geld, waarbij Everon haar moest vragen hoeveel geld het was. Later pakte ze het tweede bedrag ook snel en stopte het in haar zak. Omdat ze weet dat er hints naar haar op staan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fresia probeert zich minder verdacht te maken natuurlijk. Deed haar uiterste best om geld te verdienen, om het meteen weer in te kunnen leveren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |