Hmm, interessant.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef Burdie het volgende:
Is er al een theorie over dat datum/tijd bord uit de villa van opdracht 1?
Er stond:
SHT 2 QER
ORA 22 28
Nou is "qer" de afkorting van juni, en "ora" betekent "tijd". Wat is er met 22:28? Of met 2 juni?
Er was toch eerder een hint met tijd? Aflevering 1 heette "de tijd zal het leren".
Op 22:28 in de aflevering is Kim-Lian te zien?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef Burdie het volgende:
Is er al een theorie over dat datum/tijd bord uit de villa van opdracht 1?
Er stond:
SHT 2 QER
ORA 22 28
Nou is "qer" de afkorting van juni, en "ora" betekent "tijd". Wat is er met 22:28? Of met 2 juni?
Er was toch eerder een hint met tijd? Aflevering 1 heette "de tijd zal het leren".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op maandag 28 februari 2022 00:03 schreef TLC het volgende:
Ik ben er uit, Kim-Lian van der Meij is de mol, want..Mwah, ben zelf aardig zeker dat ik haar ook gezien heb in de menigte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat je niemand definitief kunt aanwijzen. Een sluitende theorie is er nog niet geweest dit seizoen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
De tarotkaart is wel het sluitende bewijs voor me.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, ben zelf aardig zeker dat ik haar ook gezien heb in de menigte.
Denk dat je niemand definitief kunt aanwijzen. Een sluitende theorie is er nog niet geweest dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef SamCooke het volgende:
Omroepster: 'Er is een zakkenroller actief'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]Ja, maar de actie van KL was precies op het moment dat de stem aan het omroepen was. Terugkijken kan op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://wieisdemol.avrotr(...)pdracht-2-afrekenen/
Vanaf minuut 6:35"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |