abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 21 februari 2022 @ 14:17:54 #151
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_203766505
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
Bij die vloerkleden opdracht vermoed ik dat er duidelijk is gemold en of everon of kim lian toch steikem heeft gezegd dat sommige kleedjes verkopers hun kleden mochten ophalen.
Weet ik wel zeker ja :Y Denk dat we zoiets iig wel in de ontknoping terug zullen zien.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 21 februari 2022 @ 14:18:47 #152
288245 crew  Moira
pi_203766510
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 22:27 schreef TLC het volgende:
In aflevering 2 Zwijgen, slaat dat wellicht op dat KLM niet aan het woord is geweest bij het maken van de test ?
De andere die nu nog in het spel zitten hoor je daar wel, maar van KLM geen spoor ?
Hmm dat is ook wel zo'n typisch dingetje dat je in de laatste aflevering tegen komt als ze een paar afleveringstitels noemen _O-
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 21 februari 2022 @ 14:22:15 #153
288245 crew  Moira
pi_203766554
Overigens is het aan de hand van verdenkingen en afvallers inmiddels wel duidelijk dat Everon de mol is toch, of heb ik dat mis?

Everon, Thomas en Laetitia zaten (vol) op Kim-Lian, en Fresia en Kim-Lian zitten vol op Everon. Als Kim-Lian de mol was geweest hadden Thomas en Laetitia er nog in gezeten en had Fresia er either voor of na haar vrijstelling al uit gelegen (gezien de rest dan allemaal goed zat behalve zij).

Ik hou Kim nog achter de hand als reservemol hoor, maar daar klopt eigenlijk al niks meer van met de afvallers de afgelopen weken. Nu heeft zich in mijn ogen een (voor mij voorspelbare) finale gevormd met Everon als mol en Kim-Lian en Fresia als enige kandidaten de finale hebben gehaald omdat ze op de juiste mol zitten.
Fuck the EBU.
pi_203766866
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:22 schreef Moira het volgende:
Overigens is het aan de hand van verdenkingen en afvallers inmiddels wel duidelijk dat Everon de mol is toch, of heb ik dat mis?

Everon, Thomas en Laetitia zaten (vol) op Kim-Lian, en Fresia en Kim-Lian zitten vol op Everon. Als Kim-Lian de mol was geweest hadden Thomas en Laetitia er nog in gezeten en had Fresia er either voor of na haar vrijstelling al uit gelegen (gezien de rest dan allemaal goed zat behalve zij).

Ik hou Kim nog achter de hand als reservemol hoor, maar daar klopt eigenlijk al niks meer van met de afvallers de afgelopen weken. Nu heeft zich in mijn ogen een (voor mij voorspelbare) finale gevormd met Everon als mol en Kim-Lian en Fresia als enige kandidaten de finale hebben gehaald omdat ze op de juiste mol zitten.
Als je het follow money lijstje van @XMN8R er bij pakt, zie je dat Everon tot op heden het meest verdient heeft, en lijkt Fresia de mol te zijn.

Er gaat echter nog 5.000 euro af als hij inderdaad de mol blijkt te zijn. Dit was bij mij al weer redelijk weg gezakt, maar met dit in het achterhoofd heeft hij eigenlijk alle opdrachten als kandidaat kunnen doen, wetende dat dat aan het eind wel weer vereffend zou worden. Wel enigszins jammer voor het programma.

Ik ga dus denk ik ook voor Everon, al zat ik te lang op Fresia.
C’est Davie :o)
pi_203766910
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:46 schreef Dave het volgende:

[..]
Als je het follow money lijstje van @:XMN8R er bij pakt, zie je dat Everon tot op heden het meest verdient heeft, en lijkt Fresia de mol te zijn.

Er gaat echter nog 5.000 euro af als hij inderdaad de mol blijkt te zijn. Dit was bij mij al weer redelijk weg gezakt, maar met dit in het achterhoofd heeft hij eigenlijk alle opdrachten als kandidaat kunnen doen, wetende dat dat aan het eind wel weer vereffend zou worden. Wel enigszins jammer voor het programma.

Ik ga dus denk ik ook voor Everon, al zat ik te lang op Fresia.
Meeste verdienen etc zegt niks, zie Merel Westrik. Die verdiende het meeste en was gewoon de Mol.
  MOL-held maandag 21 februari 2022 @ 15:45:28 #156
44635 XMN8R
mag dat?
pi_203767742
quote:
9s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Meeste verdienen etc zegt niks, zie Merel Westrik. Die verdiende het meeste en was gewoon de Mol.
Een hele slechte mol dus, want die heeft maar één taak...
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_203767769
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:45 schreef XMN8R het volgende:

[..]
Een hele slechte mol dus, want die heeft maar een taak...
De Mol heeft als taak zo lang mogelijk onverdacht blijven en dat deed ze prima, alhoewel het zeer zeker niet mijn favoriete Mol was.
  MOL-held maandag 21 februari 2022 @ 15:49:23 #158
44635 XMN8R
mag dat?
pi_203767805
quote:
9s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De Mol heeft als taak zo lang mogelijk onverdacht blijven en dat deed ze prima, alhoewel het zeer zeker niet mijn favoriete Mol was.
Bijna goed, de taak van de Mol is om ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot terecht komt.
Dat hij of zij daarbij onverdacht moet blijven is slechts een belangrijke bijzaak.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_203767829
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:49 schreef XMN8R het volgende:

[..]
Bijna goed, de taak van de Mol is om ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot terecht komt.
Dat hij of zij daarbij onverdacht moet blijven is slechts een belangrijke bijzaak.
Nee niet mee eens. Kandidaten kunnen namelijk enkel en alleen het spel winnen (en dus het geld) als ze de juiste Mol hebben gevonden. Als Mol moet je ervoor zorgen dat ze zo lang mogelijk verkeerd zitten met daarbij zorgen voor weinig geld in de pot, maar dat is niet prio 1. Zelfs de regisseur (Rick) heeft dit weleens aangegeven: De Mol moet buiten het zicht blijven. Ook voor tv wel zo leuk ;)
  MOL-held maandag 21 februari 2022 @ 15:55:30 #160
44635 XMN8R
mag dat?
pi_203767881
quote:
Wie is de Mol? is een avontuurlijk spelprogramma waarin tien (of elf, zoals in seizoen 22) bekende Nederlanders opdrachten uitvoeren in het buitenland. Eén van hen is de Mol, een saboteur, een kandidaat die niet te vertrouwen is. Terwijl de overige kandidaten zo veel mogelijk opdrachten goed proberen uit te voeren en geld voor de pot proberen te verdienen, zal de Mol proberen om de anderen te dwarsbomen. Het is zijn doel om juist zo min mogelijk geld in de pot te laten zitten.
Bron: wieisdemol.avrotros.nl/info/
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_203768375
quote:
Niet heel woke, maar is een mol niet mannelijk qua uitspraak? Geen idee verder :D
pi_203768406
Yup, de mol wordt altijd mannelijk aangeduid, ook als het een vrouw is
  maandag 21 februari 2022 @ 17:18:17 #163
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203768883
quote:
9s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Als de mol zich helemaal als een kandidaat gedraagt en alle spelletjes fanatiek meedoet of zelfs bovenaan de lijst met bestverdiendende spelers bij opdrachten staat, gaat er iig iets gruwelijk mis.

Ik zou het spel iig leuker vinden als een goede mol ook op een of andere manier beloond wordt. Zodra de mol gewoon één van de kandidaten is die random gekozen wordt en zich precies als een kandidaat gedraagt, valt de hele bodem onder het spel weg.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 21 februari 2022 @ 17:29:17 #165
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203769047
quote:
High tech puzzel hint, deze.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203770113
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:18 schreef Moira het volgende:

[..]
Hmm dat is ook wel zo'n typisch dingetje dat je in de laatste aflevering tegen komt als ze een paar afleveringstitels noemen _O-
En aflevering 1 'De tijd zal het leren'

Ik denk dat dat slaat op wat KL zegt : 'ik ben de mol niet'

:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 21 februari 2022 @ 23:43:19 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203775599
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:22 schreef Moira het volgende:

Jup, dat lijkt de enige te zijn die dan nog mogelijk is. Vorig jaar kon je het via die route ook uiterekenen wie de mol moest zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  PR en moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 03:26:29 #168
288245 crew  Moira
pi_203776290
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jup, dat lijkt de enige te zijn die dan nog mogelijk is. Vorig jaar kon je het via die route ook uiterekenen wie de mol moest zijn.
Zit ik weer eens ouderwets 2 jaar op rij vanaf het begin op de goeie mol *O*
Fuck the EBU.
  MOL-held woensdag 23 februari 2022 @ 19:31:30 #169
44635 XMN8R
mag dat?
pi_203800374
Dit snuitertje op Youtube kan wel eens een goeie verborgen hint naar de Mol gevonden hebben!

natuurlijk niet hierop klikken als je verrast wilt worden..

En ik ben nu ook wel benieuwd naar die gouden vrijstelling!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:33:28 #170
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203800409
quote:
4s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:31 schreef XMN8R het volgende:
Dit snuitertje op Youtube kan wel eens een goeie verborgen hint naar de Mol gevonden hebben!

natuurlijk niet hierop klikken als je verrast wilt worden..

En ik ben nu ook wel benieuwd naar die gouden vrijstelling!
Misschien even vijf posts boven je kijken.
  MOL-held woensdag 23 februari 2022 @ 19:34:13 #171
44635 XMN8R
mag dat?
pi_203800425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:33 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Misschien even vijf posts boven je kijken.
ow, niet gezien :D :D
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_203809822
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:46 schreef TLC het volgende:

[..]
En aflevering 1 'De tijd zal het leren'

Ik denk dat dat slaat op wat KL zegt : 'ik ben de mol niet'

:)
Er is iemand die het zegt in een opdracht (dus niet in het theater) en dat heeft me al die tijd dwars gezeten.

Op dit moment zou het me verbazen wanneer het KL zou zijn. Of laat ik het anders zeggen, er gaan veel klachten komen wanneer ze het blijkt te zijn.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203818829
Sowieso wel spannend hoor, zaterdag weten we nog niet wie de mol is, we weten dan wel wie de verliezer is :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203819046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:19 schreef TLC het volgende:
Sowieso wel spannend hoor, zaterdag weten we nog niet wie de mol is, we weten dan wel wie de verliezer is :)
Er zijn meerdere seizoenen geweest waarin pas echt in de laatste aflevering de drie rollen werden onthuld toch?
pi_203825840
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Er zijn meerdere seizoenen geweest waarin pas echt in de laatste aflevering de drie rollen werden onthuld toch?
Zolang ik kijk volgens mij meer dat je alle rollen pas op de onthulling ziet, dan dat er al rollen worden onthuld in de finale-aflevering

[ Bericht 1% gewijzigd door Zusje123 op 25-02-2022 07:51:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')