Zeg eens dan welke hintsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik weet 100% zeker wie de Mol is.
Als ik de hits deel, zegt iedereen![]()
Ik zat op iemand anders, maar vandaag drie verwijzingen naar de mol en bij moltalk zien ze het niet.
Ik heb nu echt zo’n Klaas moment.
Nog beter, plaats het gewoon hier. Desnoods in een spoilerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef Noisecontrollers het volgende:
Stuur mij ook maar die DM dan
Alleen is het Zwanenmeer ballet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verwijzing naar Zwanenmeer en dus Laetitia als mol lag er wel erg dik bovenop vandaag.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef Document1 het volgende:
Is dit de kloon van die Sherlock gast die ook altijd zo geheimzinnig deed?
De gespeelde muziek van Tsjaikovski, maar het lag er wel heel dik bovenop.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Alleen is het Zwanenmeer ballet.
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De gespeelde muziek van Tsjaikovski, maar het lag er wel heel dik bovenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door ootjekatootje op 30-01-2022 10:51:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Als Kim de mol is is zij wel één van de slechtste mollen ooit, want de meeste molacties van haar mislukken dan gewoon. Zij probeert op het laatst nog wat extra zwanen mee te pakken en komt alsnog op tijd (dus extra geld in de pot). Door haar gaat de groep voor ¤2000 bij opdracht drie en ondanks dat ze geen kut uitvoert haalt de groep het en komt er ¤2000 in de pot in plaats van ¤1000. Bij de eerste opdracht zorgt zij dat Laetitia ¤250 kan pakken en neemt een risico dat dit met de verdubbelaars zelfs ¤1000 kan zijn. Nee, Kim is te verdacht om de mol te zijn en ook veel te slecht om de mol te zijn. Zou het echt jammer vinden.
[ Bericht 32% gewijzigd door Evenstar op 30-01-2022 13:26:15 ]
Dat vond ik ook een opvallende ja, torn ze eenmaal los was kon ze er sowieso makkelijk bij.quote:Op zondag 30 januari 2022 02:15 schreef Evenstar het volgende:
Dat bliksem tekentje kwam ook weer voorbij tijdens opdracht 3 ... wat is dat toch?
Ik vond actie van Laetitia tijdens "Kettingreactie" wel weer vreemd. Ze laat de verdubbelaar gewoon zitten. Het lijkt er sowieso op dat zij er eigenlijk gewoon bij kan, maar het simpelweg niet doet. Shot later zie je het zakje dichterbij liggen en zelfs een paar cm van haar voetafdruk af.
Als kandidaat weet je niet wat er in zit, dus zal je het altijd proberen te pakken. Als mol weet je het al. Zou mij niet verbazen als zij het heeft gepakt, open heeft gemaakt, iets tegen camera heeft geroepen en weer verder is gegaan
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef Evenstar het volgende:
Kwam deze ergens anders tegen, maar dit kan toch geen toeval zijn? Laetitia voor de test:Denk dat de montage bij de eerste opdracht wel duidelijk maakt dat ze waarschijnlijk niet de mol zal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Als Kim de mol is is zij wel één van de slechtste mollen ooit, want de meeste molacties van haar mislukken dan gewoon. Zij probeert op het laatst nog wat extra zwanen mee te pakken en komt alsnog op tijd (dus extra geld in de pot). Door haar gaat de groep voor ¤2000 bij opdracht drie en ondanks dat ze geen kut uitvoert haalt de groep het en komt er ¤2000 in de pot in plaats van ¤1000. Bij de eerste opdracht zorgt zij dat Laetitia ¤250 kan pakken en neemt een risico dat dit met de verdubbelaars zelfs ¤1000 kan zijn. Nee, Kim is te verdacht om de mol te zijn en ook veel te slecht om de mol te zijn. Zou het echt jammer vinden.
In dat geval is echter de vraag of ze dan nog de finale haalt. Die grote hint was nog voor de eerste executie dus toen konden de makers niet weten hoever kandidaat Kim-Lian zou geraken.
Zal voor mezelf nog wel een overzicht maken van plus en minpunten van de kandidaten (voornamelijk op montagegebied).
Laetitia is apart, want ze tonen zelden haar verdenkingen. Onmols, maar betekent dit dat ze snel zal vertrekken of de correcte mol op het spoor is?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef Evenstar het volgende:
Kwam deze ergens anders tegen, maar dit kan toch geen toeval zijn? Laetitia voor de test:Molacties van de mol worden niet uitgezonden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Als Kim de mol is is zij wel één van de slechtste mollen ooit, want de meeste molacties van haar mislukken dan gewoon. Zij probeert op het laatst nog wat extra zwanen mee te pakken en komt alsnog op tijd (dus extra geld in de pot). Door haar gaat de groep voor ¤2000 bij opdracht drie en ondanks dat ze geen kut uitvoert haalt de groep het en komt er ¤2000 in de pot in plaats van ¤1000. Bij de eerste opdracht zorgt zij dat Laetitia ¤250 kan pakken en neemt een risico dat dit met de verdubbelaars zelfs ¤1000 kan zijn. Nee, Kim is te verdacht om de mol te zijn en ook veel te slecht om de mol te zijn. Zou het echt jammer vinden.
Molacties die wel uitgezonden worden komen van kandidaten zodat anderen jou verdenken en zo fouten maken bij de test zodat jij langer in het spel blijft.
Bekendheid van het programma levert meer op dan de pot, dus geld us niet meer belangrijk.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
Sahil is zo duidelijk een mollende kandidaat dat het weer briljant zou zijn als hij echt de mol was.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:53 schreef Leonos het volgende:
Ik zei dat Sahil de mol was en nu maken al mijn collega's mij belachelijk
Dit denk ik dus ook. Bij Kim-Lian is teveel te zien qua molacties. Geld achter houden, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Molacties van de mol worden niet uitgezonden hoor.
Molacties die wel uitgezonden worden komen van kandidaten zodat anderen jou verdenken en zo fouten maken bij de test zodat jij langer in het spel blijft.
Bekendheid van het programma levert meer op dan de pot, dus geld us niet meer belangrijk.
Bij de afgelopen 4 seizoenen was dit heel duidelijk te zien. De mol was amper in beeld qua molacties. Dus de kandidaat die zichtbaar niet molt is de mol.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Bij Kim-Lian is teveel te zien qua molacties. Geld achter houden, bijvoorbeeld.
Meestal zie je in de uitzending met de onthulling waar de mol dan gemold heeft. Als KL de mol is, weten we dat al!
Daarom blijf ik, heel eigenwijs, op Fresia.
Ben alleen zaterdag dom geweest. Dacht dat ik wel veilig Hila erbij kon zetten... stom, stom, stom.
In dat geval is Everon de mol, want die wordt echt als kandidaat neergezet. Fresia ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bij de afgelopen 4 seizoenen was dit heel duidelijk te zien. De mol was amper in beeld qua molacties. Dus de kandidaat die zichtbaar niet molt is de mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |