Ik heb vertrouwen in Rensch.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk geen Mazraoui. Dat is niet zo leuk.
Ik niet zo. En de tandem Mazraoui Antony is echt genottelijk dit seizoen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Rensch.
Het beste wat ik op rechts heb gezien deze eeuw. Als Nous zou hebben verlengd konden mooie package deal maken van 120 miljoen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet zo. En de tandem Mazraoui Antony is echt genottelijk dit seizoen.
Raar kutseizoen vind ik overdreven, je kunt ook gewoon 1 punt achterstaan en 6x gewonnen hebben in de groepsfase van de Champions League..quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:58 schreef Scorpie het volgende:
Je kan na morgen gewoon zomaar 4 punten achterstaan op PSVwaar we 2 maanden geleden nog om moesten lachen.
Wat is het toch een raar kutseizoen.
raar is het wel, op 2 verliespunten van het totaal van vorig seizoenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar kutseizoen vind ik overdreven, je kunt ook gewoon 1 punt achterstaan en 6x gewonnen hebben in de groepsfase van de Champions League..
Gaat ook gewoon gebeuren, Slot weet Ten Hag wel vaker te doorgronden, heb er eigenlijk geen vertrouwen in morgen, hopelijk vergis ik me.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:58 schreef Scorpie het volgende:
Je kan na morgen gewoon zomaar 4 punten achterstaan op PSVwaar we 2 maanden geleden nog om moesten lachen.
Wat is het toch een raar kutseizoen.
Het is dat het Europees zo goed gaat maar als je 4 punten in de winterstop achter PSV B staat hoor je eigenlijk onder druk te staan als coach.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat ook gewoon gebeuren, Slot weet Ten Hag wel vaker te doorgronden, heb er eigenlijk geen vertrouwen in morgen, hopelijk vergis ik me.
een guus til en een belg als supersub helpen ook wel. Zo goed voetballen ze ook weer niet. Wel meer een team, advocaat was gewoon klaar daar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef Pedroso het volgende:
Wel jammer dat Mazraoui niet meedoet, nu speelt Rensch tegen de gevaarlijkste speler van Feyenoord. Dit seizoen heeft Rensch nog weinig indruk gemaakt, ook niet in Jong Ajax.
Wel knap overigens dat Slot het zooitje wat Advocaat achterliet toch weer aan de praat heeft gekregen en het meer dan goed doen.
Gaat morgen gewoon een 50 / 50 wedstrijd worden.
De spandoeken liggen al klaar, las ik in het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Pedroso het volgende:
Het AD laat zich ook wel kennen overigens, volle pagina's over Berghuis en dat het allemaal zo erg is dat ie naar de aartsrivaal is gegaan. Als je dat zo leest dan lijkt het wel of ze hopen dat Berghuis stevig wordt aangepakt door de 'supporters'.
Gaat het?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Pedroso het volgende:
Het AD laat zich ook wel kennen overigens, volle pagina's over Berghuis en dat het allemaal zo erg is dat ie naar de aartsrivaal is gegaan. Als je dat zo leest dan lijkt het wel of ze hopen dat Berghuis stevig wordt aangepakt door de 'supporters'.
Zijn ze zo lovend in het feyenoordtopic ja?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
ik hoorde en las recent alleen maar berichten dat ajsx de CL zou gaan winnen....
Drie punten voor plek twee dan, het kampioenschap is toch al verloren.quote:
Met de zo goed als zekere CL-winst is die Eredivisie-titel een leuke bijvangst. Beetje zoals normaalgesproken de beker. Dus maak me verder geen zorgen.quote:Op zondag 19 december 2021 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Je moet winnen vandaag, 4 punten achterstand op PSV wetende dat je in janusri uit naar Utrecht en Eindhoven moet zet de hoogspanning er al vol op.
quote:Op zondag 19 december 2021 01:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Drie punten voor plek twee dan, het kampioenschap is toch al verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |