Nog best vlot.quote:Op maandag 13 december 2021 15:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit vind ik een leukere loting dan de eerste.
En PSV was ook stukke beter dan Benfica Ondanks de uitschakeling.quote:Op maandag 13 december 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel. Sporting won onlangs vrij simpel van Benfica en wij wonnen vrij simpel van Sporting.
@:mexicanobakker
Moeten hullie weten toch.quote:Op maandag 13 december 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Real heeft officieel protest aangediend Hans.
Niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
De droomloting voor Ajax. Even allemaal dankjewel UEFA zeggen.
Liever Inter gehad.quote:Op maandag 13 december 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
Wat een sukkels danquote:Op maandag 13 december 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Real heeft officieel protest aangediend Hans.
Absoluut. Als je er daar tegen uit gaat voelt het net als die uitschakeling tegen Roma vorig seizoen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het nu al geslaagd (europees) maar Benfica moet je wel pakken
Polonaisequote:Op maandag 13 december 2021 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Benfica verslaat schakel je wel gelijk een concurrent voor de COEFFICIENT uit
Neuh, maar Portugezen vertrouw ik nooit.quote:Op maandag 13 december 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke act. Benfica kan er echt geen reet van.
Ik eigenlijk ook wel, gevoelsmatig een betere kans om door te gaan dan tegen Benfica. Al is dat ook gewoon een 50 / 50 wedstrijd.quote:
Noem eens 3 spelers.quote:Op maandag 13 december 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke act. Benfica kan er echt geen reet van.
Zou wel gunstig zijn ja. City sloopt Sporting ook wel even.quote:Op maandag 13 december 2021 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Benfica verslaat schakel je wel gelijk een concurrent voor de COEFFICIENT uit
Komt alleen omdat Messi en Ronaldo geen gezichtsverlis tegen elkaar willen leiden, zolang het niet minimaal een halve finale is.quote:Op maandag 13 december 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
Florentino is al woestquote:Florentino Pérez, de voorzitter van Real Madrid, spreekt volgens Goal van een 'schandaal'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |