Daarbij nog Heiden Lake Placid 1980quote:Op maandag 13 december 2021 10:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Eric Heiden, WK Oslo 1979 (alle afstanden)
Van Bastens goal tegen Sovjet-Unie, München EK 1988
Ellen van Langen, 800 meter Barcelona OS 1992
Mika Häkkinen, inhaalactie Zonta/Schumi Spa 2000
Sudden death goal van Sidney Crosby tegen Team USA, Vancouver OS 2010
Volgorde maakt me niet uit.
Nee toch? Want ze waren al ingehaald door Lewis, dus die ronde achterstand hadden ze alquote:Op maandag 13 december 2021 11:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, want dan liggen ze ineens een extra ronde achter omdat ze weer worden ingehaald.
Bottas is Bottasquote:Op maandag 13 december 2021 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom heeft Bottas nou eigenlijk zo slecht gekwalificeerd? Daardoor miste HAM ook zijn teamgenoot en kon VER steeds gratis stoppen.
Oude motorquote:Op maandag 13 december 2021 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom heeft Bottas nou eigenlijk zo slecht gekwalificeerd? Daardoor miste HAM ook zijn teamgenoot en kon VER steeds gratis stoppen.
Hij kan meestal wel goed kwalificeren, racen een stuk minder (zoals gisteren duidelijk wasquote:
Hmmm ok, ik was/ben onder de indruk dat dit de eerste keer was dat slechts een select groepje doorgelaten werd.quote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Iets wat overigens wel vaker gebeurd is. Ik kan even geen voorbeelden bedenken, maar ik heb wel vaker een rijtje met bepaalde nummers gezien die mochten inhalen en de rest van de gelapten niet.
Merc was geforceerd om zijn krachtbron te wisselen voorafgaand aan de kwalificatie.quote:Op maandag 13 december 2021 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Bottas is al een flink aantal races helemaal klaar met Mercedes, die rijdt gewoon zijn rondjes en doet niks extra.quote:Op maandag 13 december 2021 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2021 11:06 schreef Rollo het volgende:
https://twitter.com/LIESEF1/status/1470044057254641666
I saved your record
Had Mercedes hem dan niet beter een nieuwe raket kunnen geven? Wellicht had hij dan nog wat kunnen inhalen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Oude motor
[..]
Hij kan meestal wel goed kwalificeren, racen een stuk minder (zoals gisteren duidelijk was)
Over een maand duiken er foto's op van BOT bij de kampioenschapsparty van Red Bull gisteravond.quote:Op maandag 13 december 2021 11:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bottas is al een flink aantal races helemaal klaar met Mercedes, die rijdt gewoon zijn rondjes en doet niks extra.
Dan was 'ie in Mexico ook niet voor FL gegaan.quote:Op maandag 13 december 2021 11:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bottas is al een flink aantal races helemaal klaar met Mercedes, die rijdt gewoon zijn rondjes en doet niks extra.
Het is niet ongebruikelijk dat niet-Red Bull coureurs gespot worden bij de Red Bull afterparties door het seizoen heen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over een maand duiken er foto's op van BOT bij de kampioenschapsparty van Red Bull gisteravond.
Nee hoor, er zijn al filmpjes van een laveloze Bottas op de schouders van Toto bij de Mercedes partyquote:Op maandag 13 december 2021 11:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over een maand duiken er foto's op van BOT bij de kampioenschapsparty van Red Bull gisteravond.
Zo hebben ze Newey ook (mede) binnengehengeld, die kwam ff kijken waar al die herrie vandaan kwam in de paddockquote:Op maandag 13 december 2021 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat niet-Red Bull coureurs gespot worden bij de Red Bull afterparties door het seizoen heen.
Alleen zijn dat wel rijders van de 'mindere' teams.
kan gebeuren. Gister maakte hij er ook weer een potje van achter Tsunoda ondanks dat zijn motor echt niet zo slecht was.quote:
Zeker, ik heb er gewoon ff snel 5 ingeramd.quote:Op maandag 13 december 2021 11:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarbij nog Heiden Lake Placid 1980
Miracle on Ice, ook Lake Pacid 1980
Zoetemelk 1980 TdF
Zoetemelk WK 1985
Voetbal laat ik er maar uit, dat is toch clubvoorkeur.
Afscheidskus van Angela met tong. Voor HAM zat gister effe echt alles tegen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn al filmpjes van een laveloze Bottas op de schouders van Toto bij de Mercedes party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |