oh wacht even, zal ze zo even dippen en je een foto sturenquote:Op maandag 13 december 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
heb die chocolade ballen nog niet gespot
rookvlees of carpaccio werkt ook primaquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh wacht even, zal ze zo even dippen en je een foto sturen
Meteen Chef in m'n hoofd.quote:Op maandag 13 december 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh wacht even, zal ze zo even dippen en je een foto sturen
Het zijn geen bitterballen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
Die chocoladebitterballen lijken me echt vies.
Spijsquote:
weet ik, wilde zaterdag gaan kijken ervoor maar was het vergetenquote:Op maandag 13 december 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Hema heeft chocoladeballen om warme chocolademelk mee te maken.
Uitverkocht natuurlijk.
kan het eens proberenquote:Op maandag 13 december 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rookvlees of carpaccio werkt ook prima
denk dat als de blaren van de hete chocolade weg zijn er wel wat korstjes op zittenquote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
alleen als ze krokant korstje hebben d0dur
ik zag wat bij de ah in het vriesvak liggenquote:Op maandag 13 december 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
Die chocoladebitterballen lijken me echt vies.
ja maar jij eet ook geen kaas of mayo dus jouw mening over eten doet er niet toequote:
dat is mij vroeger ook wel vaak geluktquote:Op maandag 13 december 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
FML, ik dacht een aardigheidje voor kerel z'n verjaardag te hebben, komt 'ie er zelf mee thuis.
Nog niets.quote:Op maandag 13 december 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is mij vroeger ook wel vaak gelukt
wat had je gekocht?
Ga jij even lekker een bakje fruit met mayo en kaas eten danquote:Op maandag 13 december 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar jij eet ook geen kaas of mayo dus jouw mening over eten doet er niet toe
https://www.amazon.com/Gods-Gift-To-Men-T-Shirt/dp/B07JW6SY63quote:Op maandag 13 december 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Doe ik wel een strik om mezelf ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |