ja, dat je in de burger bijt en de gesmolten cheddar eruit looptquote:
maak me gekquote:Op maandag 13 december 2021 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, dat je in de burger bijt en de gesmolten cheddar eruit loopt
Hmmm jammiequote:Op maandag 13 december 2021 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, dat je in de burger bijt en de gesmolten cheddar eruit loopt
ik ga er ook nog bacon en een eitje bij bakken. En dan op een italiaanse bol met wat saus, tomaat, sla en komkommer.quote:
Speel je toch zelf voor augurkquote:Op maandag 13 december 2021 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er ook nog bacon en een eitje bij bakken. En dan op een italiaanse bol met wat saus, tomaat, sla en komkommer.
Ben helaas vergeten nieuwe augurken te halen
Je maakt volgens mij wel heleboel foto's op een dagquote:Op maandag 13 december 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Was hier weer ff met een koter aan het spelen en weer een zooi foto's aan het maken!
Mwoah!quote:Op maandag 13 december 2021 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je maakt volgens mij wel heleboel foto's op een dag
quote:Op maandag 13 december 2021 16:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat de Race Director mag doen wat hij gisteren deed
Zijn we toch nog een keer blij met Michaelquote:Op maandag 13 december 2021 16:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het is groen en het ....🥒quote:Op maandag 13 december 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Speel je toch zelf voor augurk
och kerel dat word echt smullenquote:Op maandag 13 december 2021 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er ook nog bacon en een eitje bij bakken. En dan op een italiaanse bol met wat saus, tomaat, sla en komkommer.
Ben helaas vergeten nieuwe augurken te halen
Nou we wachten het wel af.quote:Op maandag 13 december 2021 16:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er valt een kikker van het dak.quote:Op maandag 13 december 2021 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Het is groen en roetsjt van een berg?
Skiwi
quote:Op maandag 13 december 2021 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is de onvoltooide verleden tijdsvorm van komkommersla?
Kwamkwammersloeg.
mijn naam is geen rickquote:Op maandag 13 december 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Speel je toch zelf voor augurk
ik weet wel wat lekker eten isquote:Op maandag 13 december 2021 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
och kerel dat word echt smullen![]()
![]()
ik ben niet zuurquote:
Een kat miauwt al mijn beste.quote:Op maandag 13 december 2021 17:08 schreef ToT het volgende:
Hoe laat je een kat miauwen?
In de vriezer er mee, frees er overheen: MIIIIAAAAAAUUUUUUUWWWWWWW!!!!!!
Het is groen en zit in je kont.quote:Op maandag 13 december 2021 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
Het is groen en het beft?
Kermit de likker.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, hond bedooel ik!Ik word hier afgeleid door een blije krullenbol!
Het is groen en het verraadt je: Kermit de klikker.quote:Op maandag 13 december 2021 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Het is groen en het plakt.
Kermit de sticker.
Yup, die wilde ik als 3e er bij posten!quote:Op maandag 13 december 2021 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
Het is groen het steelt?
Kermit de pikker.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, die wilde ik als 3e er bij posten!
ik ben helemaal niet blijquote:Op maandag 13 december 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, hond bedooel ik!Ik word hier afgeleid door een blije krullenbol!
Er is ook nog een politiek incorrecte versie voor dit rijtje, maar die kun je vandaag de dag niet meer posten zonder Sylvana aan het briesen te krijgen!quote:
Die doen we dan maar niet.quote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook nog een politiek incorrecte versie voor dit rijtje, maar die kun je vandaag de dag niet meer posten zonder Sylvana aan het briesen te krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |