ik ben wel eens een kind tegen gekomen die echt als 2 druppels op die van mezelf leek.quote:
Hoe vaak gaan jullie daar hu heen dan?quote:Op maandag 13 december 2021 12:40 schreef ToT het volgende:
Maar al met al was het heel positief; we hebben veel dingen duidelijk kunnen maken daar en we hebben een goede indruk van hoe het er daar aan toe gaat.
quote:Op maandag 13 december 2021 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben wel eens een kind tegen gekomen die echt als 2 druppels op die van mezelf leek.
Dat ik echt begon te twijfelen of ik niet een keer in een dronken bui met een chick mee naar huis was gegaan
2x per week. Van mij mag het wel 4 - 5x per week zijn; deze mensen zijn zo vriendelijk en professioneel! Ze letten echt op wat kinderen doen en hoe ze reageren enzo, en haken er goed op in.quote:Op maandag 13 december 2021 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan jullie daar hu heen dan?
Dat is wel heel erg fijn.. hoe vond Mini-ToT het?quote:Op maandag 13 december 2021 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
2x per week. Van mij mag het wel 4 - 5x per week zijn; deze mensen zijn zo vriendelijk en professioneel! Ze letten echt op wat kinderen doen en hoe ze reageren enzo, en haken er goed op in.
Die heeft zich geweldig vermaakt!quote:Op maandag 13 december 2021 12:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg fijn.. hoe vond Mini-ToT het?
Mooi dat hij zich vermaakt heeftquote:Op maandag 13 december 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft zich geweldig vermaakt!
Alleen heeft een ander kindje daar vrijwel dezelfde naam als hem, en dat leverde hem zowel bij het kennismakingsgesprek als vandaag wel de nodige frustraties op.
Ook dat hij even moest wachten toen er fruit op tafel werd gezet vond hij niet leuk, maar verder vermaakte hij zich prima!
En nu is hij hier thuis echt helemaal door het dolle heen van de opwinding!
Haha nee hij is al weer aan het kalmeren.quote:Op maandag 13 december 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi dat hij zich vermaakt heeft![]()
Dat is idd anders dan thuis
Misschien anders met hem ff naar buiten?
Weet ik.. maar dan kan hij zich buiten even uit levenquote:Op maandag 13 december 2021 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee hij is al weer aan het kalmeren.Maar ik bedoel door het dolle op een leuke manier!
Klinkt positief; fijn ToTquote:Op maandag 13 december 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft zich geweldig vermaakt!
Alleen heeft een ander kindje daar vrijwel dezelfde naam als hem, en dat leverde hem zowel bij het kennismakingsgesprek als vandaag wel de nodige frustraties op.
Ook dat hij even moest wachten toen er fruit op tafel werd gezet vond hij niet leuk, maar verder vermaakte hij zich prima!
En nu is hij hier thuis echt helemaal door het dolle heen van de opwinding!
quote:Op maandag 13 december 2021 15:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen verkeerdom aan, jas op de kop: HIJ WIL TERUUUUUUG!!!!!
Okee deze foto is een uur na thuiskomst gemaakt, maar meneertje pakte net weer de papieren van die instantie om aan te geven dat hij terug wil!
Goed hoorquote:
Waarom zou je die handel ophangen? Je moet het ook weer opbergen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed hoor
Begonnen aan de kerst versieringen.. normaal heb ik die 1 december al hangen.. maar kom maar niet in die kerst sfeer
Het ziet er zo gezellig uitquote:Op maandag 13 december 2021 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zou je die handel ophangen? Je moet het ook weer opbergen.
Heb een kleine kerstboom gekocht, moet alleen nog verlichting in.. en wat kerst decoractie voor op de kastquote:Op maandag 13 december 2021 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed hoor
Begonnen aan de kerst versieringen.. normaal heb ik die 1 december al hangen.. maar kom maar niet in die kerst sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |