Ik snap niet hoe ze dat gaan doen. Hanne is in december uitgerekend en ik heb net effe gecheckt: het zwangerschapsverlof in België dient 6 weken voor de uitgerekende datum in te gaan. Dat zou al in november zijn, of zelfs eind oktober. Ik neem aan dat studio 100 hier zich wel aan moet houden?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:25 schreef Riparius het volgende:
[..]
De Nederlandse Kom Erbij! Tour loopt nog t/m 27 december en Studio 100 verkoopt nog doodleuk tickets voor alle shows van deze tour hoewel ze heel goed weten dan Hanne medio tot eind december echt niet op een podium zal kunnen staan.
Ffoei, zeg. Ik ga 11 dec hier in Apeldoorn met mijn dochter. Gelukkig kent ze alleen de liedjes en is ze niet echt ewust wie er zingt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:25 schreef Riparius het volgende:
[..]
De Nederlandse Kom Erbij! Tour loopt nog t/m 27 december en Studio 100 verkoopt nog doodleuk tickets voor alle shows van deze tour hoewel ze heel goed weten dat Hanne medio tot eind december echt niet op een podium zal kunnen staan.
Klaasjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ffoei, zeg. Ik ga 11 dec hier in Apeldoorn met mijn dochter. Gelukkig kent ze alleen de liedjes en is ze niet echt ewust wie er zingt.
Ik mag toch wel hopen dat er een invalster komt, iemand uit de oude garde ofzo.
Dat zou wel een plottwist zijn jaquote:
Uberhaupt 3x 1,5 uur staan vind ik als hoogzwangere vrouw al op het randje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou wel een plottwist zijn ja
Maar even serieus, zo dansen met dat gewicht op je onderlijf, dat kan gewoon niet. Nu al niet meer denk ik.
Als ze echt door moet blijven optreden had ik in haar plaats toedeledokie gezegd. Dan maar geen K3.
'We zien het wel' lijkt idd de houding van Studio 100 te zijn. Lijkt me mega stressvol voor Hanne om die data nog in haar agenda te hebben staan, en dat ze dan zelf op dat moment moet gaan bekijken of ze het aankan of niet. Al kan ze het aan, en loopt de zwangerschap & bevalling megasoepel, je moet het gewoon niet willen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag dat in Nederland vooral interviews worden gehouden met alleen Marthe en Julia omdat het voor Hanne te veel wordt.
Ik mag toch wel aannemen dat ze binnenkort wel met zwangerschapsverlof gaat want anders is dat echt niet gezond. Voor haar niet en vooral niet voor haar kindje. Die shows kunnen wel verplaatst worden. Maar het komt nu wel erg gemakzuchtig over. Alsof Studio 100 letterlijk zegt 'we zien het wel'.
'Je bevalt maar op het podium. Hebben we gelijk een opvolger'quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Jindra destijds vroeg hoe het zat met zwangerschap & K3. En dat Kristel heel geruststellend zei dat 'Gert zei: "Al rijden we je in een bed dat podium op, het komt wel goed.'
Dat lijkt op het eerste gezicht een hele medelevende en geruststellende opmerking, maar eigenlijk zegt Gert daarmee dus dat no matter what, je het podium opgaat, en stoppen geen optie is. Mega toxic eigenlijk.
Wat weeënremmers totdat de concert reeks afgelopen isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Je bevalt maar op het podium. Hebben we gelijk een opvolger'
Maar even serieus, hier moeten toch wel afspraken over zijn gemaakt? Een videoclip opnemen zou nog kunnen (zoals Vleugels) maar een show is fysiek gewoon niet mogelijk. Ik kan het me ook niet voorstellen dat Marthe en Julia het met z'n tweeën doen of dat er een vervangster bijkomt. Dat was bij de vorige K3's ook niet zo.
Het ziet ernaar uit dat Studio 100 van plan is shows gewoon door te laten gaan zonder Hanne maar daarover communiceren ze nog steeds niets, zie hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Je bevalt maar op het podium. Hebben we gelijk een opvolger'
Maar even serieus, hier moeten toch wel afspraken over zijn gemaakt? Een videoclip opnemen zou nog kunnen (zoals Vleugels) maar een show is fysiek gewoon niet mogelijk. Ik kan het me ook niet voorstellen dat Marthe en Julia het met z'n tweeën doen of dat er een vervangster bijkomt. Dat was bij de vorige K3's ook niet zo.
Hanne staat op dat moment op knappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat Studio 100 van plan is shows gewoon door te laten gaan zonder Hanne maar daarover communiceren ze nog steeds niets, zie hier.
Vervangen? Wel een goed besluit denk ik voor Hanne en haar baby.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op facebook van k3:
Hanne van K3 zal op doktersadvies niet langer optreden voor de geboorte van haar baby. Hanne is zwanger van haar eerste kindje.
Het gaat goed met Hanne en de baby, maar op doktersadvies werd beslist om Hanne vanaf aanstaande zaterdag te vervangen.
Naar het schijnt zal Diede Hanne vervangen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Vervangen? Wel een goed besluit denk ik voor Hanne en haar baby.
Klopt zo te zienquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Naar het schijnt zal Diede Hanne vervangen.
quote:Niemand minder dan Diede van den Heuvel neemt deze rol voor haar rekening. Een voordehandliggende keuze want Diede deed ook mee aan K2 zoekt K3 en haalde de finale. Tijdens de uitzendingen in België en Nederland sloot het publiek haar al in de armen. Diede heeft de afgelopen weken al druk gerepeteerd voor de theatershow “Kom erbij”, die dus gewoon doorgaat.
Marthe en Julia zien het volledig zitten om straks met Diede op het podium te staan.
Julia: “Diede en ik kennen elkaar heel goed omdat we het beiden tot in de finale hebben geschopt. Er was toen echt geen sprake van strijd. We gunden elkaar alles. Zij was heel blij voor me toen ik won en andersom was dat zeker ook zo geweest. Dat ze er nu alsnog even bijkomt, vind ik geweldig.”
Marthe: “In de afgelopen weken heeft Diede aan alle repetities meegedaan om er zo klaar voor te zijn wanneer Hanne stopt. Opnieuw hebben we kunnen zien waarom zij tot de laatste vier kwam bij K2 zoekt K3. Ze is, weliswaar tijdelijk, een grote aanwinst.”
En ook Diede is er helemaal klaar voor:
Diede: ‘Een droom die uitkomt. Na het televisieprogramma heb ik me op mijn eigen carrière gericht en er nooit rekening mee gehouden dat deze kans voorbij zou komen. Toen ze vanuit Studio 100 belden en vroegen of ik Hanne tijdelijk wil vervangen, heb ik direct ja gezegd.’
We wensen Hanne en haar kindje een deugddoende rustperiode toe, in afwachting van de bevalling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |