Super, zoiets moest er natuurlijk een keer van komen. En met live band! Vraag me wel af wie de zangeressen zijn, op de site staat daar niets over.quote:
Twee meisjes hebben allebei auditie voor K2 zoekt K3 gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:25 schreef Riparius het volgende:
Vraag me wel af wie de zangeressen zijn, op de site staat daar niets over.
Tja, misschien wil Studio 100 liever niet dat K3 al te veel wordt geassocieerd met de lgbt community door het 'grote publiek', dat zou andere doelgroepen misschien wat kunnen vervreemden en dat willen ze uiteraard niet. K3 is voor iedereen en dat moet ook zo blijven. Hier trouwens het optreden van K3 op de Foute Party:quote:Op zondag 3 juli 2022 11:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat K3 niet op Pride was deze maand. Ze hadden best wel kunnem optreden op Pride Amsterdam, Utrecht of ergens in Belgie. Er was zoveel lgbt representation in K2 zoekt K3 vorig jaar. Ze zijn wel steeds op de Foute Party, dat hebben ze wel omarmd dat ze 'foute' muziek maken. Jammer.
Daarom juist horen ze ook eens op Pride ge zijn omdat K3 voor iedereen is. Maar snap de gedachte er wel achter, ze willen ook niet de iets-conservstieve ouders/kopers verliezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:59 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, misschien wil Studio 100 liever niet dat K3 al te veel wordt geassocieerd met de lgbt community door het 'grote publiek', dat zou andere doelgroepen misschien wat kunnen vervreemden en dat willen ze uiteraard niet. K3 is voor iedereen en dat moet ook zo blijven. Hier trouwens het optreden van K3 op de Foute Party:
Ze zorgen er alleen zelf voor met die talentenjachten dat het sprookje van K3 die samen in een prinsessenkasteel wonen (of een appartementencomplex, zo u wilt), toch niet meer in stand blijft. Dan hoeven ze ook hun ogen niet te sluiten voor een groot deel van hun achterban. Bovendien, het is 2022, zo controversieel is optreden op een pride nu ook weer niet. Zolang je daar zelf niet als drag gaat staan. De tegenstelling met een Foute Party is inderdaad typisch.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:59 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, misschien wil Studio 100 liever niet dat K3 al te veel wordt geassocieerd met de lgbt community door het 'grote publiek', dat zou andere doelgroepen misschien wat kunnen vervreemden en dat willen ze uiteraard niet. K3 is voor iedereen en dat moet ook zo blijven. Hier trouwens het optreden van K3 op de Foute Party:
Waar zag je dat, in de vlog video's? Want ik zat er ook op te letten, maar wist niet zeker of ik het nou zag of niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 08:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je begint al een echt buikje te zien bij Hanne
Ik zag op Facebook foto's van hun optreden in Plopsa van gisteren. Daar zag je Hanne met een zwangerschapsbroek aan en een buikje is al duidelijk zichtbaarquote:Op zondag 10 juli 2022 10:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar zag je dat, in de vlog video's? Want ik zat er ook op te letten, maar wist niet zeker of ik het nou zag of niet.
(Het is maar waar je mee bezig bent![]()
)
quote:Op zondag 10 juli 2022 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag op Facebook foto's van hun optreden in Plopsa van gisteren. Daar zag je Hanne met een zwangerschapsbroek aan en een buikje is al duidelijk zichtbaar
Ze speelt in de film 'Boeien' die nu in de bios draait.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:06 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Klaasje de laatste tijd eigenlijk? Weet iemand dat?
Ik had haar wel verwacht in Expeditie Robinson. Maar WIDM is nog mogelijk.
Fan niet, ik vind het wel leuke meiden en ik vind hun vlogs leuk. Ik word er vrolijk vanquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:12 schreef Nielsch het volgende:
maar er zijn dus serieus volwassenen die hier fan van zijn? dan zit er toch ook een steekje bij je los?
zag laatst ook een volwassen man die in een K3 jurkje op K3 liedjes aan het dansen was en dat live streamde op insta of tiktok![]()
![]()
![]()
Op Twitter komt er weleens eentje voorbij die me behoorlijk helder lijkt, een studente politicologie iig, die met plezier met een vriendin van haar (ook hoogopgeleid, ook in de twintig) zo'n concert bezoekt. Daar gingen ze nog speciaal voor naar Belgi.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:12 schreef Nielsch het volgende:
maar er zijn dus serieus volwassenen die hier fan van zijn? dan zit er toch ook een steekje bij je los?
zag laatst ook een volwassen man die in een K3 jurkje op K3 liedjes aan het dansen was en dat live streamde op insta of tiktok![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |