Dat is heel makkelijk uit te leggen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het rare is.. dat ondanks dat Norris beter is... de Brits ( lees: Sky) een voorkeur lijken te hebben voor Russel.
Nooit begrepoen, unless he sucks dick.
Ja, dat klopt. Maar dat is natuurlijk wat anders dan jezelf als grote visionair te presenteren die had al gelijk wist dat Perez "de beste keuze voor dit jaar" was.quote:Op maandag 13 december 2021 00:55 schreef Red_85 het volgende:
[..] FUck it. Toen hij thuis moest geven was hij er.
Zou het dat zijn? Want ze hypen Russel.. en downplayen Norris.quote:Op maandag 13 december 2021 01:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk uit te leggen.
Toto en Mercedes hebben belachelijk veel macht en een geniale media power (lobby). Dat zie je nu weer.
Kan best... maar op welke zou ijj je geld zetten bij gelijke auto's?quote:Op maandag 13 december 2021 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is Russell. En die was in de opstapklassen beter dan Norris hoor
Norris is niet beter dan Russellquote:Op maandag 13 december 2021 01:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toto en Mercedes hebben belachelijk veel macht en een geniale media power (lobby). Dat zie je nu weer.
Russellquote:Op maandag 13 december 2021 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan best... maar op welke zou ijj je geld zetten bij gelijke auto's?
Mwah, da's een hele kwetsbare relatie, de Britse pers en Hamilton gaat alleen goed als HAM zijn mond houdt over BLM en dergelijke.quote:Op maandag 13 december 2021 01:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ronald van Dam?quote:Op maandag 13 december 2021 01:01 schreef RAVW het volgende:
ik weet niet zijn naam maar in de jaren 90 was er ook een jaar waar zo irritant mannetje van verslaggever was ... weet even zijn naam niet .. kan ook begin 2000 zijn geweest
Dat was vrij duidelijk jaquote:Op maandag 13 december 2021 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough...
Ik andersom!
Ik ga Mol missen, heel erg, ik wil emoties samen met kennis ipv van saai en kennis.quote:Op maandag 13 december 2021 00:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik wel. In de jaren '90 was hun voorbeschouwing op de race altijd goed. Heb daar best wel wat van opgestoken.
Ben geen fan van de persoon Mol maar hij heeft vooral in de 1e jaren veel voor de F1 in Nederland gedaan.
Buro Land Managementquote:Op maandag 13 december 2021 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, da's een hele kwetsbare relatie, de Britse pers en Hamilton gaat alleen goed als HAM zijn mond houdt over BLM en dergelijke.
kan wel jaquote:
Ik weet het niet. Ik denk echt 50/50, maar hoe Russell zich nu gedraagt gaat het hooguit een Bottas 2.0 zijn zolang Lewis daar rijdt. Kan soms een snel rondje rijden, maar maakt ook domme fouten.quote:Op maandag 13 december 2021 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is niet beter dan Russell
Russel gaat ten onder aan arrogantie en ego.quote:Op maandag 13 december 2021 01:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk echt 50/50, maar hoe Russell zich nu gedraagt gaat het hooguit een Bottas 2.0 zijn zolang Lewis daar rijdt. Kan soms een snel rondje rijden, maar maakt ook domme fouten.
Dat kan Norris ook, maar qua racecraft vind ik Norris niet echt onderdoen als je zien wat hij dit jaar met Ricciardo heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |