SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allesquote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jezus Ama! Whats wrong with u?
das kutquote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal van die fijne velletjes naast m'n nagels en de huid is daar een beetje rood
Afblijven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal van die fijne velletjes naast m'n nagels en de huid is daar een beetje rood
Jammer, deel 1 was top, zeker na de heropstanding, deel 2 was iets minder want ja minder aktie, veel ging over het echte leven buiten Matrix, en deel 3 was dat stukje reizen naar machinestad tikkeltje saai maar werd goed gemaakt door de ultieme gevecht tussen Smith vs Neo (en Zion vs machines).quote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee en drie destijds wel gezien maar kon er eigenlijk niet echt chocola van maken.
Ben een jaar of twee geleden nog naar deel een in de bioscoop geweest toen die twintig jaar oud was of zo.
Ben er vrij zeker van dat nagels aan de vingers zitten hoorquote:
Een beetje een Teeth-idee?quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat nagels aan de vingers zitten hoor
Weet ik niet?quote:
Alien dan? Deel 1 liet ons kennis maken, deel 2 gaan ze zwaar bewapend terug. Deel 3 hadden ze niet eens wapens. Deel 4 hadden we een hybridcombinatie van alien + hoofdrolspeler.quote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee en drie destijds wel gezien maar kon er eigenlijk niet echt chocola van maken.
Ben een jaar of twee geleden nog naar deel een in de bioscoop geweest toen die twintig jaar oud was of zo.
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alien dan? Deel 1 liet ons kennis maken, deel 2 gaan ze zwaar bewapend terug. Deel 3 hadden ze niet eens wapens. Deel 4 hadden we een hybridcombinatie van alien + hoofdrolspeler.
Wat vond je van deel 1 en de daarop volgende delen?
"Vagina Dentata"quote:
Truste ouwe slaapwammesquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
![]()
In bed. Lag een uur geleden al op de bank te slapen
Nee hoor, ik vond ze ook vermakelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.
Dat klinkt al engquote:
Heb ze al te lang niet meer gezien dat ik ze een beetje ben vergeten denk ikquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.
Zo kennen we je weerquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
![]()
In bed. Lag een uur geleden al op de bank te slapen
quote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort nieuwe Chainsaw Massacre op Netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |