Ach, het is een democratisch land, dus die mogen doen wat ze willen. Daarover hebben wij geen mening te vormen.quote:
Hihi, heerlijk kromme vergelijking. Maar belangrijker: waar wordt er precies aangegeven dat zij niet zouden mogen doen wat zij willen?quote:Op maandag 13 december 2021 12:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, het is een democratisch land, dus die mogen doen wat ze willen. Daarover hebben wij geen mening te vormen.
heb ik geleerd in de Hongarije topic![]()
quote:| Premier Johnson: Eerste omikronpatiënt overleden, WHO acht risico virusvariant ‘zeer hoog’
...het is wat.. dit terwijl die variant een nietszeggend iets blijkt te zijn...quote:De Wereldgezondheidsorganisatie duidt het wereldwijde risico van de omikronvariant aan als ‘zeer hoog’. Hoewel er meer onderzoek nodig is, lijken de eerste signalen erop dat de virusversie de bescherming van eerdere vaccinaties ontloopt. Bewijs voor ernstiger klachten ontbreekt. Voor bijna zeven op de tien Belgen is verplichte vaccinatie geen taboe, blijkt uit een enquête. Ook het inperken van de vrijheid van niet ingeënte medelanders vormt voor eenzelfde aantal geen probleem.
Oh..ah.. het is een marketingtool voor de booster.. vandaar..quote:,,Ik denk dat het idee dat het op een of andere manier om een mildere versie van het virus gaat iets is dat we opzij moeten zetten en gewoon moeten erkennen dat het zich met een enorme snelheid onder de bevolking verspreidt. Het beste dat we kunnen doen is allemaal onze booster halen.''
Het woordje 'kan' staat er nu nog in.quote:Wie geboren is 1957, 1958 of 1959, kan online een afspraak maken voor de boosterprik, twittert coronaminister De Jonge. Wie liever belt, moet even wachten tot de uitnodiging op de mat valt.
Denk dat het beter is als er dan enige inspraak is in het laten verwijderen van data.... Niet?quote:Op maandag 13 december 2021 11:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gewoon gewist na 15 jaar.
Daarom is het wel fijn dat het dossier nu gewoon open blijft zolang het wordt aangevuld, en pas 20 jaar nadat het gesloten wordt kan worden verwijderd.
Verder kun je zelf passages uit het dossier laten verwijderen als je dat wilt.
Mja, ik vind dit dus allemaal heel gevaarlijk.... Maar ik ben gek?quote:Op maandag 13 december 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)om-privacy~a8e3c340/
Zuid-Korea experimenteert met gezichtsherkenning in strijd tegen corona, ondanks zorgen om privacy
Zuid-Koreanen met het coronavirus worden vanaf januari door artificiële intelligentie, gezichtsherkenning en duizenden camera's gevolgd om zo veel mogelijk nieuwe besmettingen tegen te gaan. Het experiment van de Zuid-Koreaanse overheid gaat in het nieuwe jaar van start, ondanks zorgen om privacy.
Er is dus gewoon oversterfte die synchroon gaat lopen met vaccinatiecampagne anno mei 2021 o.i.d. en neerkomt op 4% meer sterfte dan verwacht cq, 1/12.000 meer mensen dood in 2021 dan 2020. En dat was de tussenstand in oktober.quote:Op maandag 13 december 2021 11:47 schreef quirina het volgende:
Maak ze dat maar eens wijs in het grote COVID topic.
Heb ik al geprobeerd en de Posts worden meteen verwijderd.
Dat wou ik zeggen.quote:Op maandag 13 december 2021 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Als iedereen er klaar mee is moet men geen spuit gaan halen, op zijn minst de QR code weigeren of van je telefoon verwijderen, geen mondkapjes meer dragen maw stoppen met het volgen van al die stompzinnige maatregelen.
Bij tegenspraak bij wat evidente waarheden zijn er structureel users daar die likes geven op posts die er tegenin gaan dusseh... Tjah tzal wel.quote:Op maandag 13 december 2021 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie daar ook zaken staan zonder enkele bron vermelding die dus gewoon voor waarheid worden aangenomen
Dit was toch ook al lang duidelijk...... Achja.......quote:Op maandag 13 december 2021 12:02 schreef yinxs het volgende:
Mensen blijven maar geloven dat de regering en hun volgelingen echt op wetenschap bouwen, en daarmee te overtuigen zijn.
[ twitter ]
Desalniettemin, interessant.
Volgens mij is het wel handig om 5k te pinnen en ergens in je huis op te slaan.quote:Op maandag 13 december 2021 13:20 schreef yinxs het volgende:
EXCLUSIVE IMF, 10 countries simulate cyberattack on global financial system
https://www.reuters.com/m(...)l-system-2021-12-09/
Uh oh, simulaties![]()
Ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Jup.. "Gooi maar op de stapel overige bewijs"quote:Op maandag 13 december 2021 13:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit was toch ook al lang duidelijk...... Achja.......
Juist omgekeerd, de grote redding.quote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef KNAK het volgende:
...het is wat.. dit terwijl die variant een nietszeggend iets blijkt te zijn...
Ik twijfel nog tussen bitcoins of gewoon lekker ouderwets zilver ofzo. Als alles echt instort kan je daar nog wat mee. Kut van de BTW alleen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel handig om 5k te pinnen en ergens in je huis op te slaan.
Ja wat denken ze dan als 0.1% van de bevolking op een gegeven moment in besmettelijke vorm virusdeeltjes mee draagt....quote:Op maandag 13 december 2021 13:59 schreef yinxs het volgende:
[..]
Jup.. "Gooi maar op de stapel overige bewijs"
Ik zeg dat steeds, maar keb geen autoriteit.quote:Op maandag 13 december 2021 13:48 schreef Tjoent het volgende:
Was dit artikel al geplaatst?
https://www.trouw.nl/opin(...)l&utm_source=twitter
"Door de hele bevolking te vaccineren, zorgen we ervoor dat een resistente variant van Sars-CoV-2 gaat groeien. Hierdoor lopen kwetsbaren gevaar, omdat de vaccins er niet tegen werken, betoogt natuurkundige Daniel Miedema."
Eind vorig jaar ook al zulke berichten gelezen van wetenschappers.
Maar zal wel BNW zijn
"Worse than that"quote:Op maandag 13 december 2021 13:54 schreef Tjoent het volgende:
Ook nog een mooi artikel (soortgelijke strekking):
https://beckernews.com/ha(...)rse-than-that-43431/
"Een Harvard-studie van 68 landen en 2.947 provincies in de Verenigde Staten, gepubliceerd in het European Journal of Epidemiology, vernietigt het argument dat de mRNA-therapeutische geneesmiddelen die als ‘vaccins’ op de markt worden gebracht, er alles aan doen om de verspreiding van Covid-19 te stoppen."
Welke BTW? Op zilver? Ook als je het koopt als munt oid?quote:Op maandag 13 december 2021 14:01 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen bitcoins of gewoon lekker ouderwets zilver ofzo. Als alles echt instort kan je daar nog wat mee. Kut van de BTW alleen.
Scottish PM : We can expect a tsunami of infectionsquote:Op maandag 13 december 2021 13:47 schreef yinxs het volgende:
[..]
Wat een eersterangs m*****l is die vent toch ook.![]()
Als munt niet idd, maar dan zitten er productiekosten aan wat wel wat verschil maakt, maar het staat me bij dat dit niet al te veel is. Hoe dan ook, als huidige inflatie doorgaat dan is dat zo terugverdient misschien.quote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Welke BTW? Op zilver? Ook als je het koopt als munt oid?
Bitcoin gaan ze gewoon verbieden... En een zwarte markt werkt niet als je het niet wit kan wassen.
Ik kan geen mondvodje drager serieus nemen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:53 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen.
Als je er echt klaar mee bent, stop dan met het door alle hoepels springen.
Zolang iedereen als Donald Duck met die shizzle op zijn gezicht rond blijft lopen op straat en in de winkels en als een robot hun telefoon uit hun broekzak trekt op het moment dat ze even een koffie'tje willen gaan doen....
.... Tja, dan zal het allemaal wel mee vallen met dat klaar zijn?![]()
Mensen houden het zelf in stand. Dus een ieder die tegen mij klaagt 'dat hij er wel klaar mee is', maar ondertussen lekker 'de regeltjes' braaf op blijft volgen zonder na te denken, daar ben ik heel snel mee uit gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |