Zeker bro hamilton heer eb meester maarja omkopingquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom in godsnaam. De laatste ronde waarin de SC Max de wereldtitel geeft was de belangrijkste. De rest van de tijd was er maar één de alleraller beste en dat was HAM God, bestolen van de titel
@:varkenshart is het hiermee eens
Zeker ouwe reus! En die Verstappen groupies maar huilen over MaFIA en weet ik wat. Maar nu hoor je ze niet uiteraardquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zeker bro hamilton heer eb meester maarja omkoping
Omdat ik vanwege werk niet in de mogelijkheid was om het te kijken. Nu wil ik de volledige race dus graag terug zien.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom in godsnaam. De laatste ronde waarin de SC Max de wereldtitel geeft was de belangrijkste. De rest van de tijd was er maar één de alleraller beste en dat was HAM God, bestolen van de titel
Volgens is het iedereen daar wel mee eens. Dat Hamilton vandaag veruit de sterkste was qua rijden.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef RedFever007 het volgende:
Er zijn altijd mensen die het hele weekend een paar uur later op een torrent zetten. Met een beetje google skillz moet je die wel kunnen vinden. Maar dat is denk ik niet nu al , meer iets voor morgenochtend of vanavond laatquote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef BigSign het volgende:
[..]
Omdat ik vanwege werk niet in de mogelijkheid was om het te kijken. Nu wil ik de volledige race dus graag terug zien.
I sent you an email, zou toto zeggen. PM is verstuurd dusquote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef BigSign het volgende:
Hoi,
Wie weet waar ik de volledige race gratis kan terugkijken van vandaag?
Mad.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef RedFever007 het volgende:
Alle belangrijke momenten staat al op youtube, Ook van Skyquote:Op zondag 12 december 2021 21:25 schreef opreis het volgende:
Ik weet waar de uitzending van Sky te downloaden is, stuur maar DM als je wil. Mocht iemand die van C4 hebben dan hoor ik het graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |