Mij part schrappen ze de uitslag van deze grand prix. Dan is Verstappen nog steeds kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vraag is of de wedstrijleider de regelementen mag overrulen.
Kon RB niks aan doen maar ja.
protest tegen hun eigen beslissing ? neequote:Op zondag 12 december 2021 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Heeft zo'n protest dat Mercedes nu heeft aangetekend veel kans van slagen?
ja dat mogen ze , als ze zelf banen mogen aanpassen tijdens een race weekendquote:Op zondag 12 december 2021 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vraag is of de wedstrijleider de regelementen mag overrulen.
Kon RB niks aan doen maar ja.
Echt he, voor Hamilton voel ik nog wel sympathie vandaag maar die walgelijke Toto...quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef Scorpie het volgende:
Mercedes zoals verwacht slechte verliezers.
Zolang ze maar niet terug grijpen naar de stand in de wedstrijd voordat de wedstrijdleiding zelf mogelijk een fout maakte.quote:Op zondag 12 december 2021 17:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mij part schrappen ze de uitslag van deze grand prix. Dan is Verstappen nog steeds kampioen.
dat weten we al vanaf het begin........als het ff niet lekker loopt zijn het erg slechte verliezersquote:Op zondag 12 december 2021 17:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar gaat het nu hierom of om die auto's achter de SC?
Mercedes zal alles wel aanvechten natuurlijk, sore losers.
Echt welquote:
Hamilton was een waardige verliezer vandaag. Toto is een doorgesnoven debiel.quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt he, voor Hamilton voel ik nog wel sympathie vandaag maar die walgelijke Toto...
Hopelijk nog voor de vrije training van Bahrein...quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer kunnen we een uitslag verwachten????
Denk t niet. We zullen zien.quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat mogen ze , als ze zelf banen mogen aanpassen tijdens een race weekend![]()
Dan kunnen ook wel wat regels overrulen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |