Ik vind hem niet de allerbeste, maar hier doe je hem wel mee te kort hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 15:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah, hij is dat ook niet echt een geweldige coureur. Hij heeft gewoon geluk gehad dat er de afgelopen jaren nauwelijks fatsoenlijke tegenstanders zijn geweest die fatsoenlijk materiaal hadden.
Rosberg heeft em verslagen, en das ook niet de beste coureur, maar had geluk in dezelfde auto te rijden.
Ja klopt Lewisi wordt 8 keer wereldkampioen puur door gelukquote:Op zondag 12 december 2021 15:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah, hij is dat ook niet echt een geweldige coureur.
De nachtkaars die al zo gevreesd werd...quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef Tjacka het volgende:
dit is geen enkel moment spannend geweest
Gewoon niet inplannen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel saaie race. Plan deze maar ergens anders op de kalender
Inderdaad zeg!quote:Op zondag 12 december 2021 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind hem niet de allerbeste, maar hier doe je hem wel mee te kort hoor.
Wat precies?quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
Perez had het anders aan moeten pakken.
Yes.quote:Op zondag 12 december 2021 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Banden zien er nog goed uit van Lewis.
De clash tussen perez en ham was leuk, geef toe?quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef Tjacka het volgende:
Kamikazequote:
Gaat niet gebeuren. Banden kunnen makkelijk 50 rondjes mee volgens pirelliquote:Op zondag 12 december 2021 15:19 schreef DX11 het volgende:
Ik hoop zo keihard op een lekke band voor Lulu
Echt he, ik vind ook dat hij wel eens fouten heeft gemaakt in zijn carrière maar je verslaat echt niet alleen consistent Bottas omdat dat niet dd allerbeste coureur ooit is.quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt Lewisi wordt 8 keer wereldkampioen puur door geluk
Zeur niet. Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef Tjacka het volgende:
Wat dan preciesquote:Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zeur niet. Er kan nog van alles gebeuren.
Jammer dat Max echt net te ver lag om er van te profiterenquote:Op zondag 12 december 2021 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De clash tussen perez en ham was leuk, geef toe?
Er kan nog een meteoor neervallen waar Hamilton op knalt ...quote:
Ik niet altijd, maar vandaag vond ik hem toch zeker sneller dan Max.quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Olav zat net ook lekker reclame te maken voor volgend jaar zonder NENT ook maar 1 keer te noemenquote:
Zit in verkeer.quote:
Eens maar ja $$$quote:Op zondag 12 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Stelling: deze baan heeft niets te zoeken op het einde van de kalender
Ze hebben max maar 3-4 keer van de baan moeten rammen dit seizoen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Stelling: deze baan heeft niets te zoeken op het einde van de kalender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |