Nu wel, vreemd, kreeg echt een specifieke melding net dat 'deze browser wordt niet ondersteund'. Eerder nooit gehad.quote:
Hamilton die kapot gaat is het enige wat helpt tegen de spanning.quote:Op zondag 12 december 2021 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tot die vlag kan er altijd iets kapot gaan inderdaad
Max start vóór Lewisquote:Op zondag 12 december 2021 12:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Max Lewis inhaalt, blijven we zitten en klappen we.
Dan ben je om 1700 zo blauw als een tientje. Erg mooi.quote:
Was voor mij tijd, maar kan het mij voorspellen. Zo winnen is niet leuk. bij Villeneuve ook.quote:Op zondag 12 december 2021 12:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom mocht ik hem absoluut niet
Senna en Prost gemist?quote:Op zondag 12 december 2021 12:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
die heeft het zowat uitgevonden vuil spel
Ik zie geen jasjedasjes.quote:Op zondag 12 december 2021 12:46 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa nog meer jasjedasjezakenmannetjes
op ene ronde zetten dan moet hij hem toch voorbijquote:
Zou toch wel geweldig zijn als die zeldzame motorplof vandaag Hamilton treft.quote:Op zondag 12 december 2021 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton die kapot gaat is het enige wat helpt tegen de spanning.
In lijn met mijn voorspelling kan het wel. Lewis haalt Max in, Max daarna Lewis. Mijn voorspelling komt dan niet uitquote:
Goed puntquote:Op zondag 12 december 2021 12:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
op ene ronde zetten dan moet hij hem toch voorbij
Dit moeten we mooi vinden!quote:Op zondag 12 december 2021 12:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Je schaamt je toch kapot voor dit volk.
Dat is All You Need Is Lovequote:Op zondag 12 december 2021 12:47 schreef StephanL het volgende:
Interviews uit een busPaul de Leeuw heeft er een programma mee gemaakt
De befaamde hotellobby boven de baan.quote:
Ik was in ‘98? op vakantie in Hongarije. Konden voor 100 gulden naar de race in Boedapest. Jos deed ook mee, maar we vonden 100 gulden te veel geld.quote:Op zondag 12 december 2021 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik begon met kijken midden jaren 90 door Verstappen senior. Die mocht al blij zijn als ie eens een race uitreed in die aftandse Simtek en Arrows-bolides.
Er is wel wat veranderd ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |