MuH MaGiC BuTtONquote:Op zondag 12 december 2021 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar Lewis die zich verremde bij de herstart was wel goud daar.
Hoorde ik gisteren ook al tijdens de kwalificatiequote:Op zondag 12 december 2021 12:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
Die buildup steam. Constante stroom aan Nederlandse muziek vanuit alle tribunes
Dat was gisteren ook al ja.quote:Op zondag 12 december 2021 12:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
Die buildup stream. Constante stroom aan Nederlandse muziek vanuit alle tribunes
Wij geven zelfs nummers twee een rondvaart dus ongetwijfeld.quote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef FireFox1 het volgende:
Krijgt Max een rondvaart door Amsterdam als ie wint?
Dat is een goede, heb niks meegekregen van een huldiging oid. Zou toch wel "moeten", lijkt mij.quote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef FireFox1 het volgende:
P2 was toch ook al genoeg voor een huldiging?quote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, in Hasselt. Hij is geen Nederlander.quote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef FireFox1 het volgende:
Het is ‘uit’ tis hier verdommuh Limburg niequote:
7-8 miljhoen denk ikquote:Op zondag 12 december 2021 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zouden de Nederlandse kijkcijfers worden vanmiddag?
Door de wildwaterbaan in Valkenburg.quote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk het best bekeken programma ooit. Anders zou je nog wel kroegen hebben waar veel mensen bij elkaar kijken op 1 scherm, dat is nu wel anders. Ik gok op zo'n 8 miljoen mensen.quote:Op zondag 12 december 2021 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Baarle. Half/halfquote:Op zondag 12 december 2021 12:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, in Hasselt. Hij is geen Nederlander.
6 miljoenquote:Op zondag 12 december 2021 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
4 miljoen +quote:Op zondag 12 december 2021 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Herlings? Logisch toch?quote:
Nee. Record van Nederland-Argentinie gaat er NIET aan.quote:Op zondag 12 december 2021 12:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk het best bekeken programma ooit. Anders zou je nog wel kroegen hebben waar veel mensen bij elkaar kijken op 1 scherm, dat is nu wel anders. Ik gok op zo'n 8 miljoen mensen.
jij durft wel te voorspellenquote:
Altijd weer dat kut geld.quote:Op zondag 12 december 2021 12:31 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME. De laatste euro's eruit persen.
Hij is sporter, geen presentatorquote:Op zondag 12 december 2021 12:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je praat maar gewoon lekker verstaanbaar.
Wat doet ie dan in een studioquote:Op zondag 12 december 2021 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is sporter, geen presentator
Tieten laten zien als Max wint.quote:
Gaat erg naar worden als Lewis kampioen gaat worden straks, wordt uitgefloten op het podiumquote:
Dumpertbabe.quote:
Iemand gepijpt voor een Marsquote:Op zondag 12 december 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
geen idee wat ze nog meer heeft gedaan.
Die is ter plaatse (Tom dan). In de studio zit Tim. Die is een stuk minder hysterischquote:Op zondag 12 december 2021 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Winst of verlies voor Max, ze kunnen Coronel vandaag beter in een dwangbuis binden.
FHM-winnares.quote:Op zondag 12 december 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van dumpert, geen idee wat ze nog meer heeft gedaan. Goede tetten
Tribunes gesloopt, vaatdoeken van hoofden getrokken, witte jurken kapot gescheurd etc.quote:Op zondag 12 december 2021 12:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat erg naar worden als Lewis kampioen gaat worden straks, wordt uitgefloten op het podium
Dat waren 9.058.000 kijkers, denk niet dat dat er aan gaat. Ik ga voor 8.8 miljoen kijkers, een tweede plek. Max die het niet haalt en iedereen zo de eeuwige tweede vloek meekrijgt.quote:Op zondag 12 december 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Record van Nederland-Argentinie gaat er NIET aan.
Waar ligt de Coolsingel van Abu Dhabi?quote:Op zondag 12 december 2021 12:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat erg naar worden als Lewis kampioen gaat worden straks, wordt uitgefloten op het podium
Ze deed ook de F1 show op dumpert. Dat was niet zo'n successquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 12:32 schreef Minimunt het volgende:
Kijk nu die f1 livestream. Hamilton net.
Great crowd here, nice culture..
Culture... als er iets in de wereld geen cultuur heeft dan is het wel die zandbakoliesteden in het midden-oosten.
Gezellig ben jij...quote:Op zondag 12 december 2021 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat waren 9.058.000 kijkers, denk niet dat dat er aan gaat. Ik ga voor 8.8 miljoen kijkers, een tweede plek. Max die het niet haalt en iedereen zo de eeuwige tweede vloek meekrijgt.
40-45quote:Op zondag 12 december 2021 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
10 miljard!quote:Op zondag 12 december 2021 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij durft wel te voorspellen
ik denk dat sowieso een van de meest bekeken live sport wedstrijden ooit in nederland zal zijn
iedereen in Nederland kan ziggo vandaag bekijken
7-10 miljoen is mogelijk
Nee dat was Saudi Arabie.quote:Op zondag 12 december 2021 12:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]![]()
Terwijl hij eerder juist aangaf liever niet in dat land te willen zijn
Ik zit altijd fout met mijn voorspellingen/verwachtingen dus je hoeft niet bang te zijn.quote:
Ik begon met kijken midden jaren 90 door Verstappen senior. Die mocht al blij zijn als ie eens een race uitreed in die aftandse Simtek en Arrows-bolides.quote:Op zondag 12 december 2021 12:35 schreef RAVW het volgende:
Toch wel een raar gevoel vandaag .... vanaf de jaren 80 kijk je al F1
en je heb veel nederlanders in de F1 zien komen en gaan , maar vandaag dan een die mee doet om het WK ...
en als je dat 5 jaar geleden had gezegd dat een NL is die mee doet voor de wk te worden , hadden ze je voor gek verklaart
Dit mag niet.quote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die dikke PSV’er met zijn camera is er ook @:zipportal @:coco @:de_boswachter
Gezonde spanning in afwachting van wat komen gaatquote:Op zondag 12 december 2021 11:47 schreef 3rr0r het volgende:
Allemaal maar hebben over dat je zenuwachtig bent
mee eensquote:
Was ook leuk toen max inde F1 kwam toen was het de Zoon van Jos verstappen ...quote:Op zondag 12 december 2021 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik begon met kijken midden jaren 90 door Verstappen senior. Die mocht al blij zijn als ie eens een race uitreed in die aftandse Simtek en Arrows-bolides.
Er is wel wat veranderd ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |