SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buuvquote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Nu bratwurst pauze![]()
[ afbeelding ]
Buurmanquote:Op zondag 12 december 2021 10:28 schreef crv het volgende:
[..]
Buuv![]()
Welke webcam is dat ?
Want zulk uitzicht heb je aan de Bodensee niet
Misschien is ze met de Duster wel ergens naartoe gedustquote:Op zondag 12 december 2021 10:28 schreef crv het volgende:
[..]
Buuv![]()
Welke webcam is dat ?
Want zulk uitzicht heb je aan de Bodensee niet
quote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Nu bratwurst pauze![]()
[ afbeelding ]
Vrouw naar ons hart hoor, die Skwiwi.quote:Op zondag 12 december 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Om half elf al aan de braadworst, dan kende 'm echt wel baas
nightjetquote:Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan voortaan ook met de nachttrein naar Nederland vanuit Zürich
Je bedoelt „weer“ want dat was ooit ook al zo maar die is opgehevenenquote:Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zurich - Basel klein uurtje en dan boemelen door duitslandquote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nightjet
vliegtuig met wielen (en tig stops ook nog zeker)
Ga ik zeker weer eens doen als het kejonagewijs verantwoord isquote:Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die trein is Oostenrijkse topkwaliteitquote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nightjet
vliegtuig met wielen (en tig stops ook nog zeker)
Ik ook. Maar dan de nachttrein naar Wenenquote:Op zondag 12 december 2021 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga ik zeker weer eens doen als het kejonagewijs verantwoord is
Ons sportieve stukje harig fruit in Amishlandquote:Op zondag 12 december 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouw naar ons hart hoor, die Skwiwi.
Amishland?quote:Op zondag 12 december 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons sportieve stukje harig fruit in Amishland
Anne Rice.quote:Op zondag 12 december 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Welke schrijver is er overleden dan?
De meeste Amish komen oorspronkelijk uit de buurt van Zurich maar zijn daar ooit het land uitgetrapt.quote:
Oh lekker. In zo'n wafelijzer?quote:Op zondag 12 december 2021 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wafels met kaneel aan het maken.
Gemiste kans om niet te zeggen dat je wafels klaarmaakt in je blootje gehurkt op het keukenblad.quote:
Slecht niet vertaald dusquote:Op zondag 12 december 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)he-vampire-overleden
Een stroke is blijkbaar een hartaanval.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 12 december 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
een stroke is een beroerte toch?
Of de slag van een verbrandingsmotor.
Misschien is er ook Google translate gebruikt.quote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Volgens google translate kan een stroke ook een hartinfarct zijn. Maar volgens mij is dat niet hetzelfde als een Hartaanval, toch.. ?? @:UitStraling
grote kans iddquote:Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is er ook Google translate gebruikt.
Gebruiken ze meestal door elkaar, gewoon een ander woord voor hetzelfde.quote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Volgens google translate kan een stroke ook een hartinfarct zijn. Maar volgens mij is dat niet hetzelfde als een Hartaanval, toch.. ?? @:UitStraling
Eww een Samsungquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik laat net mijn Galaxy21 kapot vallen op de keukenvloer.
Nokia 3310 laten vallen op de keukenvloerquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik laat net mijn Galaxy21 kapot vallen op de keukenvloer.
Was al openquote:Op zondag 12 december 2021 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hierbij verklaar ik ontbijtgenot voor gesloten en open ik LUNCHGENOT
![]()
![]()
![]()
My name is Bond, James Bond.... met deze mini telefoon waan je je in de schoenen van je grote held. Leg ongezien contact met het hoofdkwartier om nieuwe orders te ontvangen en ga op avontuur!quote:
heeft die figuur weleens een duck gezien in het echt?quote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Leuk lampje voor @:bitterbal gevonden.
https://prolucainteriors.com/duck-feet-lamp/
Nu je het zegt.quote:Op zondag 12 december 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft die figuur weleens een duck gezien in het echt?
Wat voorn prul dan?quote:Op zondag 12 december 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed
Maar ik heb geen iPhone 😂
Zeg ik nietquote:
Als jij dat leuk vindt: ja hoor idd.. ik bel met een baksteenquote:Op zondag 12 december 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zo'n baksteen uit het jaar stillekes dus.
Haha doe ik ook altijd bij die mensschuwen.quote:Op zondag 12 december 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aan het wandelen met een koptelefoon op
Dat betekent: lamemetrust
Hoor ik alsnog: GOEDEMORGEN
https://www.wehkamp.nl/fi(...)-PD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op zondag 12 december 2021 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vindt: ja hoor idd.. ik bel met een baksteen
Serieus, daar maak je je druk om? Iemand die je groet?quote:Op zondag 12 december 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mini BMW vrachtwagenquote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Autootje kopen, schieten ze je kapot omdat ze denken dat je Achmed bent.
https://www.bd.nl/auto/wa(...)N9vQv1EFcik-OOgCYdeY
Het achterliggende issue is eigenlijk dat je nergens even lekker alleen kunt lopen. Dan moet je al diep de Veluwe op.quote:Op zondag 12 december 2021 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, daar maak je je druk om? Iemand die je groet?
Ja we wonen nou eenmaal in een vrij dichtbevolkt landje.quote:Op zondag 12 december 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het achterliggende issue is eigenlijk dat je nergens even lekker alleen kunt lopen. Dan moet je al diep de Veluwe op.
Ja, maar daar kun je dus wel last van hebben als je even behoefte hebt aan alleen zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja we wonen nou eenmaal in een vrij dichtbevolkt landje.
Voor het vieze weer (miezerregen en wat kouder, al stik ik van de hittequote:Op zondag 12 december 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het achterliggende issue is eigenlijk dat je nergens even lekker alleen kunt lopen. Dan moet je al diep de Veluwe op.
Gewoon een paar hectare overkopen van Natuurmonumenten, hek eromheen, wat beestjes met kraalogen loslaten en er zelf ongestoord gaan wandelenquote:Op zondag 12 december 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar als ik mag het ook wat overdreven vinden toch als je het al slecht trekt als iemand je bij het passeren gedag zegt toch?quote:Op zondag 12 december 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je dus wel last van hebben als je even behoefte hebt aan alleen zijn.
mensenquote:Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor het vieze weer (miezerregen en wat kouder, al stik ik van de hitte) vind ik het best druk met de mensen
Ze hebben hier in de stad weer een lichtjesroute. Is het ‘s avonds ook weer stikdruk in de stadquote:Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor het vieze weer (miezerregen en wat kouder, al stik ik van de hitte) vind ik het best druk met de mensen
Dat mag. Maar we zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar als ik mag het ook wat overdreven vinden toch als je het al slecht trekt als iemand je bij het passeren gedag zegt toch?
quote:Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een paar hectare overkopen van Natuurmonumenten, hek eromheen, wat beestjes met kraalogen loslaten en er zelf ongestoord gaan wandelen
Klinkt alsof Wattenschijfje naast je looptquote:Op zondag 12 december 2021 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op dit moment staat de teller op 6 km
Trippel trippel trippel
Luisteren jij anders ga je de klas uit, begrepen!!!quote:Op zondag 12 december 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag. Maar we zijn niet allemaal hetzelfde.
Dat zijn koeden toch?quote:Op zondag 12 december 2021 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou een kudde Lakenvelders adopteren
Ik voel je "pijn"quote:Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de stad weer een lichtjesroute. Is het ‘s avonds ook weer stikdruk in de stad
Het Willem-Alexander-model?quote:Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een paar hectare overkopen van Natuurmonumenten, hek eromheen, wat beestjes met kraalogen loslaten en er zelf ongestoord gaan wandelen
Jaaa met een wit lakentje om de buikstreekquote:
zie je nog wel waar je loopt?quote:Op zondag 12 december 2021 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op dit moment staat de teller op 6 km
Trippel trippel trippel
Als ik haar mee kon nemen, zou ik haar meenemen / aanlijnenquote:Op zondag 12 december 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof Wattenschijfje naast je loopt
Mensen zullen dat dan wel weer een wasawappie vinden.quote:Op zondag 12 december 2021 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
De Zweedse Jaap van Dissel op NPO1, wat een nuchtere betrouwbare man, wat een genot om naar te luisteren tov de NL paniekzaaiers.
Kap daar eens mee. Telkens als ik het ergens niet mee eens ben of ergens een andere mening over heb me wegzetten als juffrouw. Slaat nergens op.quote:Op zondag 12 december 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luisteren jij anders ga je de klas uit, begrepen!!!
Of van die harige Schotse rooie koedenquote:Op zondag 12 december 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa met een wit lakentje om de buikstreek
Ja, gaat prima.quote:
Ik kap helemaal nergens mee juffrouwquote:Op zondag 12 december 2021 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap daar eens mee. Telkens als ik het ergens niet mee eens ben of ergens een andere mening over heb me wegzetten als juffrouw. Slaat nergens op.
als je te veel op je telefoon kijkt, mis je de natuurquote:
Mensen in NL kunnen alleen maar jaloers zijn op Zweden waar alles open is maar met goed nageleefde maatregelen. En ook zelfde cijfers als in NL.quote:Op zondag 12 december 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen zullen dat dan wel weer een wasawappie vinden.
Ik krijg daar altijd een gevoel van dat die beesten al sinds het bestaan op aarde ook al rondliepenquote:Op zondag 12 december 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of van die harige Schotse rooie koeden
Juffrouw is boos!quote:Op zondag 12 december 2021 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap daar eens mee. Telkens als ik het ergens niet mee eens ben of ergens een andere mening over heb me wegzetten als juffrouw. Slaat nergens op.
Prima, ga je lekker door met dat zwaktebod.quote:Op zondag 12 december 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kap helemaal nergens mee juffrouw
Ik ben nu in een woonwijk en dat is saai 🥱quote:Op zondag 12 december 2021 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je te veel op je telefoon kijkt, mis je de natuur
Ja die vind ik echt zoooo mooi. ook wel een beetje bedreigend.quote:Op zondag 12 december 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd een gevoel van dat die beesten al sinds het bestaan op aarde ook al rondliepen
dat is minder jaquote:Op zondag 12 december 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu in een woonwijk en dat is saai 🥱
Neuh ben niet boos, vind het gewoon irritant dat mijn beroep er steeds bij gehaald moet worden als ik ergens een andere mening over heb.quote:
Lekker joh, die oerrrrrrkrachtquote:Op zondag 12 december 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vind ik echt zoooo mooi. ook wel een beetje bedreigend.
Ok dan wil ik een roedel mammoeten.quote:Op zondag 12 december 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker joh, die oerrrrrrkracht
90% van Zweden is zo’n dunbevolkt dat je nauwelijks Corona kunt krijgen daar. Of het moet van een rendier zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen in NL kunnen alleen maar jaloers zijn op Zweden waar alles open is maar met goed nageleefde maatregelen. En ook zelfde cijfers als in NL.
Dus we doen het hier gewoon totaal fout.
Van mij mag het, als je ze maar niet laat ontsnappenquote:Op zondag 12 december 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan wil ik een roedel mammoeten.
quote:. There are 8.9 million inhabitants in urban areas. At the end of 2018, 87 percent of Sweden's population lived in an urban area.
En Zweden zijn sowieso een beetje afstandelijk en wereldschuw.quote:Op zondag 12 december 2021 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
90% van Zweden is zo’n dunbevolkt dat je nauwelijks Corona kunt krijgen daar. Of het moet van een rendier zijn.
Landen met elkaar vergelijken schiet niet echt op; vaak zitten landen ook een x aantal weken. voor/na een bepaalde golf. Als Duitsland je gidsland was op moment x dan had het op moment y er weer anders uit kunnen zien.
Nederland is vooral te laat geweest met bepaalde maatregelen en traag met het starten van vaccinaties.
Iedere dag 400.000 kilo mammoetstront scheppen.quote:Op zondag 12 december 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij mag het, als je ze maar niet laat ontsnappen
quote:Op zondag 12 december 2021 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ongelofelijk, geen lockdown en nauwlijks IC bezetting door covid
https://www.icuregswe.org(...)dish-intensive-care/
En onzin wat betreft het dunbevolkte.
90% van de Zweden woont in een drukbevolkte stad.
[..]
Dat dan ook weer. Achterhoek van Europa.quote:Op zondag 12 december 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Zweden zijn sowieso een beetje afstandelijk en wereldschuw.
Begin een biocentrale en zo heb je weer stroomquote:Op zondag 12 december 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag 400.000 kilo mammoetstront scheppen.
Klinkt goedquote:Op zondag 12 december 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Zweden zijn sowieso een beetje afstandelijk en wereldschuw.
Een beetje biocontrale importeert gewoon hout uit Amerika.quote:Op zondag 12 december 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begin een biocentrale en zo heb je weer stroomOf verscheept het naar landen die hutjes hebben gemaakt van stront. Denk Afrika oid
Beetje de wereldleider en de Koning van de fantenpoep wordenquote:Op zondag 12 december 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begin een biocentrale en zo heb je weer stroomOf verscheept het naar landen die hutjes hebben gemaakt van stront. Denk Afrika oid
Ik vond mijn idee met mamoetenstront beterquote:Op zondag 12 december 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een beetje biocontrale importeert gewoon hout uit Amerika.
quote:Op zondag 12 december 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de wereldleider en de Koning van de fantenpoep worden
quote:
Haha geloof je het zelf. Tuurlijk doet Zweden het beter. Ga je nu naar de absolute doden kijken? Die gem leeftijd is 83!quote:Op zondag 12 december 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dan ook weer. Achterhoek van Europa.
10 miljoen mensen 15000 doden
NL 17 miljoen mensen 20000 doden
Zeg maar wie het dan slechter doet. Allemaal scorebord journalistiek.
Als ik ze maar niet zo vaak hoeft te zienquote:Op zondag 12 december 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze wassen en scheren zich niet zo vaak.
quote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Leuk lampje voor @:bitterbal gevonden.
https://prolucainteriors.com/duck-feet-lamp/
Caviakwekerij in Jokkmokk Lapland beginnen?quote:Op zondag 12 december 2021 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik ze maar niet zo vaak hoeft te zien
Neequote:Op zondag 12 december 2021 12:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemiddag luitjes!
Gaan jullie straks ook de race der racen kijken?
Uiteraard.quote:Op zondag 12 december 2021 12:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemiddag luitjes!
Gaan jullie straks ook de race der racen kijken?
stuk duurzamer.quote:Op zondag 12 december 2021 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond mijn idee met mamoetenstront beter
Kattenbeesten.quote:Op zondag 12 december 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is toch ook koffie waarvan de bonen eerst door het darmkanaal van olifanten gaan?
Norrisquote:Op zondag 12 december 2021 13:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wie hoop je dat er gaat winnen?
Ik hoop Max maar denk Hammie.quote:Op zondag 12 december 2021 13:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wie hoop je dat er gaat winnen?
Volgens mij heb jij niet genoeg geneukt toen het kon en mocht.quote:
Hoezo welquote:
Nou, nog meer en hij lag erafquote:Op zondag 12 december 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet genoeg geneukt toen het kon en mocht.
zou me niks verbazenquote:Op zondag 12 december 2021 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Door een stomme beslissing van de FIA
Kijk je nooit F1 dan? Of ben je geen sport fanaat?quote:
Temptation Island niets voor jou?quote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het flirten en verleiden enzo, jazeker
Ik kijk alleen af en toe het snooker.quote:Op zondag 12 december 2021 13:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk je nooit F1 dan? Of ben je geen sport fanaat?
Zullen we Los opgeven?quote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Temptation Island niets voor jou?
“Het is niet eerlijk dat Max een extra pitstop moet maken”quote:Op zondag 12 december 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek altijd een beetje zo'n snuitje ------>als vrouwen fanatiek F1 kijken.
Snookerquote:Op zondag 12 december 2021 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kijk alleen af en toe het snooker.
Ja godver!!quote:Op zondag 12 december 2021 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lepels bij? Moet ook in het OV
GrGr Hugo
Oh dat lijkt me werkelijk wel wat, een fake relatie aangaan en dan de eerste nacht al compleet in de “fout” gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Temptation Island niets voor jou?
Heb nu eerder een zompig korstjequote:
Oh, ik dacht dat dat gewoon je hoofd was.quote:Op zondag 12 december 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek altijd een beetje zo'n snuitje ------>als vrouwen fanatiek F1 kijken.
"Dat achteruit inparkeren kan ik beter"quote:Op zondag 12 december 2021 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Het is niet eerlijk dat Max een extra pitstop moet maken”
Hele week knallen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me werkelijk wel wat, een fake relatie aangaan en dan de eerste nacht al compleet in de “fout” gaan.
Niet een caafje?quote:Op zondag 12 december 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
In het treintje. Een Cafje dit keer.
Samen met bitterbal. Kan die een weekje in de zon liggen in haar bikini. Saaiste verleidster ooit.quote:Op zondag 12 december 2021 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me werkelijk wel wat, een fake relatie aangaan en dan de eerste nacht al compleet in de “fout” gaan.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
inb4 op raam bonzend serpent
Gisteren was t beter weer, wel fris maar ieder geval droogquote:
Wat gaan we doen?quote:Op zondag 12 december 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met bitterbal. Kan die een weekje in de zon liggen in haar bikini. Saaiste verleidster ooit.
We hebben je opgegeven met Los voor Tempation Island. 2 weken op een warm eiland met veel zon.quote:
Een echte ouderwetse overlever.quote:Op zondag 12 december 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
Wat een verhaal. Zouden ze een film van moeten maken
Ernst Verduin, een van de laatste Nederlandse Auschwitz-overlevenden, overleden - https://nos.nl/l/2409166
Slimme man was het
Los constant naar het bitterkontje loeren als ze uit het zwembad klimt, met bier gooien en joelen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben je opgegeven met Los voor Tempation Island. 2 weken op een warm eiland met veel zon.
Heb je ze als stelletje opgegeven voor een Temptation Island met alleen mannen?quote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben je opgegeven met Los voor Tempation Island. 2 weken op een warm eiland met veel zon.
Wij op TV ook. Bitterbal de hele dag in de zon of bij het lopend buffet sushi aan het eten.quote:Op zondag 12 december 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los constant naar het bitterkontje loeren als ze uit het zwembad klimt, met bier gooien en joelen.
Los tijdens de avond partyquote:Op zondag 12 december 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los constant naar het bitterkontje loeren als ze uit het zwembad klimt, met bier gooien en joelen.
Ja dat er verder ook gewoon helemaal niets anders gebeurt, af en toe zie je ze hard wegrennen als er een man binnen tien meter afstand komt.quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij op TV ook. Bitterbal de hele dag in de zon of bij het lopend buffet sushi aan het eten.
Wanhopig naar links swipend.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat er verder ook gewoon helemaal niets anders gebeurt, af en toe zie je ze hard wegrennen als er een man binnen tien meter afstand komt.
Olijfkleurige mensen moeten ook niets met techniek doen, die zijn weer beter in koken, naardepreutpraten en mamma knuffelen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n Spaanse trein rijdt, klinkt en voelt echt als een inferieur product
quote:Op zondag 12 december 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olijfkleurige mensen moeten ook niets met techniek doen, die zijn weer beter in koken, naardepreutpraten en mamma knuffelen.
Zelfgemaakt fort van kussens en dekens als veilige haven. Niemand heeft het wachtwoord om naar binnen te mogen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat er verder ook gewoon helemaal niets anders gebeurt, af en toe zie je ze hard wegrennen als er een man binnen tien meter afstand komt.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dus Zwitsers moeten treinen maken en Spanjolen naar de preut praten.
Ik heb mijn hoop ook gevestigd op alcohol.quote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfgemaakt fort van kussens en dekens als veilige haven. Niemand heeft het wachtwoord om naar binnen te mogen.
Of er gaat wat alcohol in en ze gaat helemaal los.
Kunt beter een spoor van sushi leggen naar je eigen lolrol.quote:Op zondag 12 december 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop ook gevestigd op alcohol.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunt beter een spoor van sushi leggen naar je eigen lolrol.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
"Smaakt ook naar koude rijst en rauwe vips hoor"
Sean Paul aan en de 18-jarige wilde bitterbal komt weer naar boven.quote:Op zondag 12 december 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop ook gevestigd op alcohol.
Daar zijn opnames van.quote:Op zondag 12 december 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sean Paul aan en de 18-jarige wilde bitterbal komt weer naar boven.
oh lekker zonnenquote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunt beter een spoor van sushi leggen naar je eigen lolrol.
Ik hoorde al iemand brullen bovenquote:
Kreeg ook mooie sms'jes van m'n zus.quote:Op zondag 12 december 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde al iemand brullen boven
Las caafjequote:Op zondag 12 december 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
In het treintje. Een Cafje dit keer.
ik zou het leuk vinden als hammie er door een achterligger uitgekegeld wordtquote:
Die zullen wel extra braaf aan de kant gaan vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het leuk vinden als hammie er door een achterligger uitgekegeld wordt
maar goed, party mode zal wel aan staan en ham zal wel weer winnen
vast wel ja...quote:Op zondag 12 december 2021 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zullen wel extra braaf aan de kant gaan vandaag.
Volg het verder ook niet hoor maar ik vind deze wedstrijd wel leuk om keer te kijken.quote:
ik kijk geen races.. volg het half op internetquote:Op zondag 12 december 2021 14:27 schreef Karzai het volgende:
Ja ik ben ook den nep supporter, ik heb de meeste races niet gezien,. Maar nu die zo dichtbij is wilde ik het niet missen
Ik ben lekker aan het kokkerellen, dus geen F1 voor mijquote:Op zondag 12 december 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht eens eventjes loeren waar iedereen het over heeft maar dat F1 is nog saaier dan breien
Droomvrouwquote:Op zondag 12 december 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het kokkerellen, dus geen F1 voor mij
Wat ben je aan t maken?quote:Op zondag 12 december 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het kokkerellen, dus geen F1 voor mij
Beef stroganoffquote:
quote:
Je komt er wel vaak he? alleen voor het eten?quote:Op zondag 12 december 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
Waarom staan er zoveel mensen in de rij voor de hotdogs en balletjes bij de IKEA
kan je toch met je telefoon een fotootje makenquote:Op zondag 12 december 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn pa zit een documentje voor me in te scannen. De godvers vliegen door het huis
quote:Op zondag 12 december 2021 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je toch met je telefoon een fotootje maken
Nee, het zijn een paar pagina’s en het moet een pdf worden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je toch met je telefoon een fotootje maken
Moest ook wat anders hebben nogquote:Op zondag 12 december 2021 15:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je komt er wel vaak he? alleen voor het eten?
ik. leg em in mn printer en hij komt netjes in mn mail (of op nas, afhankelijk wat ik kies) binnenquote:Op zondag 12 december 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn pa zit een documentje voor me in te scannen. De godvers vliegen door het huis
Doe ik met m'n telefoonquote:Op zondag 12 december 2021 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn een paar pagina’s en het moet een pdf worden.
Een hor voor de ramen plaatsenquote:Op zondag 12 december 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Die gebruik ik ookquote:
Ja echt die laatste rondequote:
Eens proberen, voor foto's en documenten. Hij snijdt bij en maakt alles recht. Alleen daglicht is wel het beste dus vandaag was misschien niet zo handig.quote:
ik ook niet, vlak voor de safety carquote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het niet verwacht
Zei nog wel drie rondjes voor het eind "haha hij piept er zo nog stiekem langs".
Netflix blij. Goed scenario voor fans uit de VS.quote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit was een fimscenario, underdog getting beaten, never gifs up and wins the last rounde.
FIA wou geen gestript einde maar een echte race, goede beslissing.quote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef Ygritte het volgende:
Ik had hem echt niet meer verwacht. Dacht dat hij de lapped cars niet voorbij zou mogen en dacht, ja, dat was het dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |