SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buuvquote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Nu bratwurst pauze![]()
[ afbeelding ]
Buurmanquote:Op zondag 12 december 2021 10:28 schreef crv het volgende:
[..]
Buuv![]()
Welke webcam is dat ?
Want zulk uitzicht heb je aan de Bodensee niet
Misschien is ze met de Duster wel ergens naartoe gedustquote:Op zondag 12 december 2021 10:28 schreef crv het volgende:
[..]
Buuv![]()
Welke webcam is dat ?
Want zulk uitzicht heb je aan de Bodensee niet
quote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Nu bratwurst pauze![]()
[ afbeelding ]
Vrouw naar ons hart hoor, die Skwiwi.quote:Op zondag 12 december 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Om half elf al aan de braadworst, dan kende 'm echt wel baas
nightjetquote:Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan voortaan ook met de nachttrein naar Nederland vanuit Zürich
Je bedoelt „weer“ want dat was ooit ook al zo maar die is opgehevenenquote:Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zurich - Basel klein uurtje en dan boemelen door duitslandquote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nightjet
vliegtuig met wielen (en tig stops ook nog zeker)
Ga ik zeker weer eens doen als het kejonagewijs verantwoord isquote:Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die trein is Oostenrijkse topkwaliteitquote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nightjet
vliegtuig met wielen (en tig stops ook nog zeker)
Ik ook. Maar dan de nachttrein naar Wenenquote:Op zondag 12 december 2021 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga ik zeker weer eens doen als het kejonagewijs verantwoord is
Ons sportieve stukje harig fruit in Amishlandquote:Op zondag 12 december 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouw naar ons hart hoor, die Skwiwi.
Amishland?quote:Op zondag 12 december 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons sportieve stukje harig fruit in Amishland
Anne Rice.quote:Op zondag 12 december 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Welke schrijver is er overleden dan?
De meeste Amish komen oorspronkelijk uit de buurt van Zurich maar zijn daar ooit het land uitgetrapt.quote:
Oh lekker. In zo'n wafelijzer?quote:Op zondag 12 december 2021 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wafels met kaneel aan het maken.
Gemiste kans om niet te zeggen dat je wafels klaarmaakt in je blootje gehurkt op het keukenblad.quote:
Slecht niet vertaald dusquote:Op zondag 12 december 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)he-vampire-overleden
Een stroke is blijkbaar een hartaanval.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 12 december 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
een stroke is een beroerte toch?
Of de slag van een verbrandingsmotor.
Misschien is er ook Google translate gebruikt.quote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Volgens google translate kan een stroke ook een hartinfarct zijn. Maar volgens mij is dat niet hetzelfde als een Hartaanval, toch.. ?? @:UitStraling
grote kans iddquote:Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is er ook Google translate gebruikt.
Gebruiken ze meestal door elkaar, gewoon een ander woord voor hetzelfde.quote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Volgens google translate kan een stroke ook een hartinfarct zijn. Maar volgens mij is dat niet hetzelfde als een Hartaanval, toch.. ?? @:UitStraling
Eww een Samsungquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik laat net mijn Galaxy21 kapot vallen op de keukenvloer.
Nokia 3310 laten vallen op de keukenvloerquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik laat net mijn Galaxy21 kapot vallen op de keukenvloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |