Met Turkije is het of mis of raak. Maar voor mij is dit raakquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komt zeker nog wel wat leukers aan
Ik vermaak me wel, maar ik begrijp ook wel dat Nicole met een mega-voorsprong won.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Tot nu toe best een goede editie.
Haar nummer is inderdaad drie klassen beter dan alles tot nu toe.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel, maar ik begrijp ook wel dat Nicole met een mega-voorsprong won.
Ja, het is prima tot nu toe, maar er zit nog geen klapper tussenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel, maar ik begrijp ook wel dat Nicole met een mega-voorsprong won.
Straks komt er nog een aardappel voorbijquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit geeft wel een beetje Belarus-auditie vibes.
Volgend jaar moeten we Doe Maar met De Bom sturen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:33 schreef usagi414 het volgende:
De tekst van Finland past perfect in die tijd. Muzikaal helaas iets minder.
Of net als ik zitten te multitasken, maar er dan niet bij willen/kunnen typenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze staat nog op groen in de uitzending, dus waarschijnlijk alleen wat stiller?
Haha ik snap hetquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben er nog!![]()
Vond alleen de laatste 2 niet zo interessant.
Als de BBC niet zo strict was online, zou ik hem meekijken. Maar nu zou ik een tv moeten opzoeken, terwijl ik dit standaard op de computer doen. En die staan helaas niet in dezelfde kamer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of net als ik zitten te multitasken, maar er dan niet bij willen/kunnen typen![]()
(Strictly is nog bezig)
Ja iets online kijken op de BBC is knudde in het buitenlandquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als de BBC niet zo strict was online, zou ik hem meekijken. Maar nu zou ik een tv moeten opzoeken, terwijl ik dit standaard op de computer doen. En die staan helaas niet in dezelfde kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |