SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
Avi Toledano, de zanger die we zo zien, schreef ook het nummer van het jaar erna; Hi van Ofra Haza (dat is mijn favoriete Israėlische inzending).
Spoiler voor wie het niet willen wetenHi is beter, maar deze is ook sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Hier kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hi is beter, maar deze is ook sterk
Ik zet er wel even beeldmateriaal bij. Beter dan de inzending die nu komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Om het beter te maken, uit mijn openstaande teksteditor:
jeedan dan, saamoo jeedan dan
oonaj praavi pres oedan tsjoedan dan
jeedan dan, saamoo jeedan dan
paadaa boede saa sjiebooh(t) raadoostan
Bill van Dijk, lijkt me logisch toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom wordt uitgerekend een van de minste Nederlandse inzendingen met het Wilhelmus aangekondigd?![]()
![]()
Omdat het de enige Nederlandse inzending was in een jaar dat men muziek uit het betreffende land liet horen in de postcards.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom wordt uitgerekend een van de minste Nederlandse inzendingen met het Wilhelmus aangekondigd?![]()
![]()
Ik wil nu eigenlijk gewoon dit gaan luisteren, maar ik vind dat voor de volledigheid ik Bill toch een kans moet gevenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zet er wel even beeldmateriaal bij. Beter dan de inzending die nu komt.
Ja dat is de praktische uitleg, maar ik blijf het zo niet-passend vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Omdat het de enige Nederlandse inzending was in een jaar dat men muziek uit het betreffende land liet horen in de postcards.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is de praktische uitleg, maar ik blijf het zo niet-passend vinden
quote:Bill van Dijk vertegenwoordigde Nederland op het Eurovisiesongfestival 1982 met het lied Jij en ik en in hetzelfde jaar vertolkte hij het Wilhelmus bij de wedstrijden van het Nederlands voetbalelftal. Zijn versie van het Wilhelmus is in een oplage van meer dan 100.000 als single voor verschillende acties van sponsoren van het Nederlands elftal gebruikt.
Hij zong in Harrogatequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Tot en met de dag vandaag weet ik nog steeds niet wie Bill van Dijk is.
Denemarken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Dit is met afstand de slechtste van de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |