Is al bekend hoe hun selectieprocedure eruit ziet?quote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Bij Japan komen de mannen die rond de 34.0 kunnen rijden nu gewoon van de lopende band rollen
Ik zie nog steeds niet in wat er bij een 500 meter tegen een individuele start is, zeker op de grote toernooien. Als je tegenstander vals start ben je al een tiende kwijt, laatste binnen/buitenbocht, wel/geen slipstream.quote:Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of er op de OS iets significants kan worden aangetoond met binnen en buitenstarters.
Zou wel kunnen, maar ik zie niet echt daar de meerwaarde van in.quote:Op zondag 12 december 2021 20:48 schreef Patroon het volgende:
Ik snap dat de tegenstanders op basis van loting ofzo gedaan wordt, maar je ziet toch wel vaak dezelfde landen tegen elkaar rijden. Kan dat niet anders?
Gesponsord door Jumbo zekerquote:
Het is eerlijker.quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar ik zie niet echt daar de meerwaarde van in.
Maar de laatste binnenbocht op de 1000 en 1500 heeft ook groot voordeel. Dan blijf je bezigquote:
Heb je nu echt veel voordeel als je tegen iemand van je eigen land rijdt? Het is geen teamsport.quote:
Hein stemt voorquote:Op zondag 12 december 2021 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten gewoon de bochten uit de baan halen en alleen rechtdoor gaan.
Zou wel een keer leuk zijn. Soort dragrace van 500 meter. Benieuwd welke snelheden ze dan kunnen halen.quote:
Dat hebben ze al 's gedaanquote:Op zondag 12 december 2021 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou wel een keer leuk zijn. Soort dragrace van 500 meter. Benieuwd welke snelheden ze dan kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |