Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Denken jullie dat Zitti e buoni dit gaat inmaken in ESC250?
Wie won dat jaar ook alweer? Was dat niet gladjakker Bengtsson?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze had al weer moeten gaan met Statements.
Ik denk het toch niet eigenlijk, al komt Zitti e buoni wel enorm hoog binnenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Het komt sowieso in de top 3. Ik denk dat dat ten koste gaat van Grande Amore dat vorig jaar op 10 stondquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Yep, himquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie won dat jaar ook alweer? Was dat niet gladjakker Bengtsson?
Ik vind niet dat ZEB dat verdient eigenlijk, ondanks dat ik persoonlijk liever ZEB zou luisteren dan Euphoria.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Ja, jaar daarop won gladde cavia Ingrossoquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie won dat jaar ook alweer? Was dat niet gladjakker Bengtsson?
Echt why ookquote:
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:13 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb ze ontvangen, @:Sportfreak, dus er komt nog een uitsmijter aan.
Enige voordeel van Tusse afgelopen jaar was wel dat hij in elk geval wél likeable over kwam, in tegenstelling tot die andere Zwedenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, jaar daarop won gladde cavia Ingrosso
Eensquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Enige voordeel van Tusse afgelopen jaar was wel dat hij in elk geval wél likeable over kwam, in tegenstelling tot die andere Zweden
Ik heb nog iets minder met Benjamin Ingrosso, maar 2017 was ook wel aardig matig ja, al klopte zijn gladjakkerige uitstraling op zich nog wel met het nummer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt why ookDat is by far de Zweedse uitzending van de laatste jaren waar ik het minst mee heb. Nog minder dan Voices ja.
Held! @sportfreak natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb nog negen nummers klaar staan.
Ja we krijgen (s)cream!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Dankjulliewel dat jullie dit met mij mee wilden kijken! Ik heb er enorm van genoten!![]()
![]()
![]()
Er komt nog een toetje begrijp ik?
Het was ook een fantastische suggestie, die duidelijk aan sloeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Dankjulliewel dat jullie dit met mij mee wilden kijken! Ik heb er enorm van genoten!![]()
![]()
![]()
Er komt nog een toetje begrijp ik?
Over een X aantal jaar denk ik dat ik Benjamin me beter kan heugen dan Tusse, puur vanwege de extra ergernisquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt why ookDat is by far de Zweedse uitzending van de laatste jaren waar ik het minst mee heb. Nog minder dan Voices ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |