Voordat Vettel bij Max is, moet hij zich eerst door 13 andere auto's boren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
Morgen Vettel die z’n bolide vol in die van Verstappen boort. En na de race zegt Vettel dat hij dat van Toto moest doen.
Wat gaat de FIA dan doen?
Vettel wil juist dat Max wint, zodat Schumachers record er niet aan gaat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
Morgen Vettel die z’n bolide vol in die van Verstappen boort. En na de race zegt Vettel dat hij dat van Toto moest doen.
Wat gaat de FIA dan doen?
en uit wie bestaat dat team dan welquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hier: F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
Wil je daar dan ook blijven?
Groetjes,
Het hele F1-subforum.
Vettel heeft dit seizoen wel echt weinig geluk als hij ook hier de schuld van krijgtquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want ze gaan VET punten in mindering geven als PER iets fout doet, ben je geestelijk beperkt met dit soort opmerkingen ofzo?
Volgens mij heeft Vettel meer bonje gehad met verstappen dan met hamquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vettel heeft dit seizoen wel echt weinig geluk als hij ook hier de schuld van krijgt
https://www.nu.nl/formule(...)er-record-houdt.htmlquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vettel meer bonje gehad met verstappen dan met ham
waarom zou hij Max gaan helpen
Vettel gaat niemand helpen (daarvoor staat hij veel te ver.. ), maar die hoopt echt wel dat Max het WK wint en dat heeft weinig te maken met Lewis of Max, maar met het record van Schumacherquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vettel meer bonje gehad met verstappen dan met ham
waarom zou hij Max gaan helpen
Ja leukquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)er-record-houdt.html
Je vraagt een reden voor een heel onwaarschijnlijk scenario. Daar heb je er één.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja leuk
maar zegt hij in dat interview dat hij zich gaat mengen in die strijd tussen die 2?
misschien goed lezen hij gunt het allebei
Dit!quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:46 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is het morgen niet zo moeilijk Perez, staat achter Ham, eerste bocht naar links, enige opdracht voor PER moet zijn om hem er keihard achterin in te janken, einde verhaal voor MER lijkt me.
wat ik denk dat er morgen gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je vraagt een reden voor een heel onwaarschijnlijk scenario. Daar heb je er één.
Ik geloof ook niet dat Perez Hamilton eraf gaat rossen maar als goede teamgenoot mag hij met een goede start best proberen zijn wagen bij de eerste bocht binnenkant van Hamilton te steken. En dan zal Hamilton toch op moeten passen. Waarschijnlijk heeft hij weer een prutstart dus gebeurt het niet maar hij mag best wat risico nemen in dit geval. Niet onverantwoord natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat ik denk dat er morgen gaat gebeuren
dat dit de meest voorzichtige start zal zijn uit de F1 geschiedenis
ik denk dat iedereen achter max en ham zich gaat inhouden om maar niet betrokken te raken in deze strijd....
quote:
Perez zelf ook overigens.. (maar dan ook bij Max)quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:Red+Bull+Content+Pool%2FGetty+Images/width:1200/height:800/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)bc74d.jpg]afbeelding[/url] ]
Bottas gaf vorige week al bijna het goede voorbeeld
Neehoor, na verloop van tijd herinnert iedereen zich enkel nog de titel. Zeker als je er meerdere pakt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:13 schreef Marcoss het volgende:
Als Perez dat doet, zal dat altijd aan het kampioenschap van Max blijven kleven, doe het dan op een "cleane" manier door Perez met z'n zachtere banden Lewis aan te vallen in het begin van de race waarbij die bereid is meer risico's te nemen omdat een DNF hem niet zoveel boeit. Dan kan het alsnog fout aflopen uiteraard, maar dat ga je niet bewust opzoeken..
(al moet hij dan eerst voorbij Norris uiteraard)
Dit. Dat hele er af rossen en botsingen veroorzaken is zo'n flauwekul. En mensen die daar op hopen of om vragen zijn geen sportliefhebbers, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Perez Hamilton eraf gaat rossen maar als goede teamgenoot mag hij met een goede start best proberen zijn wagen bij de eerste bocht binnenkant van Hamilton te steken. En dan zal Hamilton toch op moeten passen. Waarschijnlijk heeft hij weer een prutstart dus gebeurt het niet maar hij mag best wat risico nemen in dit geval. Niet onverantwoord natuurlijk.
Tuurlijk wel. Als Lewis wereldkampioen wordt, zal het altijd blijven, 'want Silverstone'. Net zoals Schumacher/Hill, Schumacher/Villeneuve, Senna/Prost etc.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:16 schreef Drekkoning het volgende:
Alsof iemand nog weet wat er in Silverstone is gebeurd toen HAM VER het ziekenhuis in reed en met de winst aan de haal ging, mocht HAM kampioen worden.
Als het zo gaat als met die andere gevallen zou je hier ook alleen maar 20 jaar in de toekomst als er weer eens een soortgelijke situatie is iets over horen, in de zin van "weet je nog in 2021 toen Lewis de titel zo pakte.." maar voor de rest hoor je er nooit meer iets over.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als Lewis wereldkampioen wordt, zal het altijd blijven, 'want Silverstone'. Net zoals Schumacher/Hill, Schumacher/Villeneuve, Senna/Prost etc.
Einde van 7 jaar Ziggo Sportquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan trouwens niet wachten op een huilende studio zondag. Een Toine van Peperstraatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |