SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gewoon even naar het bos. (Laatst heel veel van dit soort filmpjes gekeken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaar de actieve kool.![]()
Maar ik heb weckpotten, dus als het te vochtig huehue wordt, kan de boel gewoon open.
Vies goor soepwijf met haar middelvingertjes.quote:
Zo heb ik een keer de zolder vol met honderden rode bosmieren gekregen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon even naar het bos. (Laatst heel veel van dit soort filmpjes gekeken.)
Zou niet mijn free pass zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies goor soepwijf met haar middelvingertjes.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies goor soepwijf met haar middelvingertjes.
De pot is afgesloten he?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer de zolder vol met honderden rode bosmieren gekregen.
Krijg bij haar de neiging om lichaamsdelen af te knippen met een botte schaar terwijl ik zo vredelievend als een puffin.quote:
Die keutel die de volgende dag opzichtig terug naar binnen gepropt moest wordenquote:
Ja weet ik, ik had zelf mos (en miljoenen rode mieren)uit het bos gehaald om voor mijn stiefdochtertje een gerbilparadijs te maken.quote:
Je kunt hier hulp voor krijgen hequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg bij haar de neiging om lichaamsdelen af te knippen met een botte schaar terwijl ik zo vredelievend als een puffin.
Ik luister naar een podcast over Paul Bernardo en Karla Homolka. Iets voor jou?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg bij haar de neiging om lichaamsdelen af te knippen met een botte schaar terwijl ik zo vredelievend als een puffin.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt hier hulp voor krijgen he
Ja maar dan is het gewoon dom, als je dat spul op zolder legt zonder in een afgesloten bakje of zakje. En dat je een mierennest mee naar binnen neemt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik had zelf mos (en miljoenen rode mieren)uit het bos gehaald om voor mijn stiefdochtertje een gerbilparadijs te maken.
Och, het was geen nucleaire ramp of zo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het gewoon dom, als je dat spul op zolder legt zonder in een afgesloten bakje of zakje. En dat je een mierennest mee naar binnen neemt.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt hier hulp voor krijgen he
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik luister naar een podcast over Paul Bernardo en Karla Homolka. Iets voor jou?
Ik zit nog in het inlees-stadium.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon even naar het bos. (Laatst heel veel van dit soort filmpjes gekeken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |