SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gewoon even naar het bos. (Laatst heel veel van dit soort filmpjes gekeken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaar de actieve kool.![]()
Maar ik heb weckpotten, dus als het te vochtig huehue wordt, kan de boel gewoon open.
Vies goor soepwijf met haar middelvingertjes.quote:
Zo heb ik een keer de zolder vol met honderden rode bosmieren gekregen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon even naar het bos. (Laatst heel veel van dit soort filmpjes gekeken.)
Zou niet mijn free pass zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies goor soepwijf met haar middelvingertjes.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies goor soepwijf met haar middelvingertjes.
De pot is afgesloten he?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer de zolder vol met honderden rode bosmieren gekregen.
Krijg bij haar de neiging om lichaamsdelen af te knippen met een botte schaar terwijl ik zo vredelievend als een puffin.quote:
Die keutel die de volgende dag opzichtig terug naar binnen gepropt moest wordenquote:
Ja weet ik, ik had zelf mos (en miljoenen rode mieren)uit het bos gehaald om voor mijn stiefdochtertje een gerbilparadijs te maken.quote:
Je kunt hier hulp voor krijgen hequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg bij haar de neiging om lichaamsdelen af te knippen met een botte schaar terwijl ik zo vredelievend als een puffin.
Ik luister naar een podcast over Paul Bernardo en Karla Homolka. Iets voor jou?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg bij haar de neiging om lichaamsdelen af te knippen met een botte schaar terwijl ik zo vredelievend als een puffin.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt hier hulp voor krijgen he
Ja maar dan is het gewoon dom, als je dat spul op zolder legt zonder in een afgesloten bakje of zakje. En dat je een mierennest mee naar binnen neemt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik had zelf mos (en miljoenen rode mieren)uit het bos gehaald om voor mijn stiefdochtertje een gerbilparadijs te maken.
Och, het was geen nucleaire ramp of zo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het gewoon dom, als je dat spul op zolder legt zonder in een afgesloten bakje of zakje. En dat je een mierennest mee naar binnen neemt.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt hier hulp voor krijgen he
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik luister naar een podcast over Paul Bernardo en Karla Homolka. Iets voor jou?
Ik zit nog in het inlees-stadium.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon even naar het bos. (Laatst heel veel van dit soort filmpjes gekeken.)
Is ook geen lol aan meestal.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb niet zoveel met autorijden, zeker niet in amsterdam dan moet je acht ogen hebben
Korte?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lontjes zijn eindelijk gearriveerd. Kaarsje is in aanbouw.
Jeeej! DIYen!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lontjes zijn eindelijk gearriveerd. Kaarsje is in aanbouw.
Daar is geen reet aan nee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb niet zoveel met autorijden, zeker niet in amsterdam dan moet je acht ogen hebben
Er staat een paal in de gang, jaa ja een paal in de gangquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik vandaag geen plannen maken want ‘even een dagje voor mezelf’ en nu verveel ik me
Nou heel spannend is het niet hoorquote:
Bij het fietsen en lopen ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
Oh jee. 14:00 is een beetje vroeg voor roodquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
dimmy je moet op rood starten morgen.
Geen zin, gisteren wel wat onverwachte succesmomentjes gehadquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat een paal in de gang, jaa ja een paal in de gang
Ja ik weet hoe het moet, zelf ook wel eens gedaan maar ik vind dit soort projecten altijd leuk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heel spannend is het niet hoorEen leeg pindakaaspotje waar ik afgewerkte waxmelts in giet. En nu zit er een lontje in. Potje vol: kaars af. Dan aansteken en zo.
Ohshit heb hier nu wel mega zin in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jee. 14:00 is een beetje vroeg voor rood
Even van nagenieten dan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen zin, gisteren wel wat onverwachte succesmomentjes gehad
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het moet, zelf ook wel eens gedaan maar ik vind dit soort projecten altijd leuk.
Lopen lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohshit heb hier nu wel mega zin in.
Hoe zijn je schoenen?
ja maar dat gaat minder hardquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij het fietsen en lopen ook.
Oooooh geoefend?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen zin, gisteren wel wat onverwachte succesmomentjes gehad
En Norris op 3 om de top3 vol te maken..quote:
Ik heb tijdens het lessen in lichte kop staart botsing gehad (ik was de kop).. Niet helemaal mijn fout en de schade was nihil..quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Karzai het volgende:
maar ik heb nog nooit een ongeluk gehad met den auto wel een paar keer op de fiets, rustig rijden, geduld hebben
ah gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het lessen in lichte kop staart botsing gehad (ik was de kop).. Niet helemaal mijn fout en de schade was nihil..
Op de fiets 1 keer aangereden. Lang (7 jaar) geleden en al eens verteld ook
Rijdend naar de fashion weekquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroem vroem
Moet gelijk aan Famke Louise denken
Hoi vriendjequote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rijdend naar de fashion week
Check de lapo van het vorige topic maar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroem vroem
Moet gelijk aan Famke Louise denken
Morgen alleen nog maar een bloemenrondje dan?quote:
De start is bepalend en een juiste strategie dan komt ie er niet langs.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen alleen nog maar een bloemenrondje dan?
Hammie scheurt er gewoon langs joh.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De start is bepalend en een juiste strategie dan komt ie er niet langs.
Nice!! Haha herkenbaar, uhh in ieder geval thuis voor de spiegel?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lopen lekker![]()
Maar weet nog wanneer ik ze moet dragen![]()
Lick it goodquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice!! Haha herkenbaar, uhh in ieder geval thuis voor de spiegel?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check de lapo van het vorige topic maar.
komt er een keer een leuk meisje jaag jij der weer weg?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lick it good
Suck this pussy just like you should, right now
Lick it good
Suck this pussy just like you should, my neck, my back
Lick my pussy and my crack
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
First you gotta put yo' neck into it
Ah don't stop, just do it, do it
Then, you roll your tongue
From the, crack back to the front
Then ya, suck it all 'til I shake and cum nigga
Make sure I keep bustin' nuts nigga
All over yo' face and stuff
Even checken of het geen Viva sneeuwvlokje is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt er een keer een leuk meisje jaag jij der weer weg?
huehuequote:Op zaterdag 11 december 2021 17:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga aan de ballen beginnen, beetje op tijd eten vandaag
Je hebt niet opgelet als Crack_ post ofwelquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even checken of het geen Viva sneeuwvlokje is.
De 3,2,1 methode. Eerst 3 uur garen, 2 uur in folie met vocht stomen, en 1 uur aflakken, dan valt het vlees van het botquote:
High five!quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk wel zin om op stap te gaan.
Tijdens het sporten is het zo ongeveer nog enige moment dat ik andere mensen zie.
Tot 17:00 mogen sporten is ook wel schraalquote:
Dat filmpje was niet sneeuwvlokkerigquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet als Crack_ post ofwel
Volgens mij heb ik iets gemist; maar geloof het meteen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat filmpje was niet sneeuwvlokkerig
Crack!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lick it good
Suck this pussy just like you should, right now
Lick it good
Suck this pussy just like you should, my neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
First you gotta put yo' neck into it
Ah don't stop, just do it, do it
Then, you roll your tongue
From the, crack back to the front
Then ya, suck it all 'til I shake and cum nigga
Make sure I keep bustin' nuts nigga
All over yo' face and stuff
quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet als Crack_ post ofwel
En samequote:Op zaterdag 11 december 2021 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk wel zin om op stap te gaan.
Tijdens het sporten is het zo ongeveer nog enige moment dat ik andere mensen zie.
Ik denk dat ik een muziekje op ga zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:26 schreef Karzai het volgende:
avondje stappen zou wel leuk zijn, verveel me ook, vanavond maar weer eenzaam tv kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 voor mij en 1 voor jouquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:24 schreef Karzai het volgende:
nomnom zes stuks voor mij alleen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:30 schreef mschol het volgende:
sneakpeak pc hoekoh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij het zelf die kleur gegeven?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:30 schreef mschol het volgende:
sneakpeak pc hoekRozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |