Dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 12 december 2021 14:30 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als ze op het strand zouden gaan staan.
Ze verwachtte wel acties eventueel bij Catshuis.quote:Op zondag 12 december 2021 15:07 schreef RipCity het volgende:
Ik loop door Den Haag en zie waterkanonnen en random mensen worden aangehouden en gefouilleerd. Is er hier ook iets?
Plein 1945 IJmuiden 1600uquote:Op zondag 12 december 2021 15:18 schreef NoCigar het volgende:
Op Twitter las ik weer iets over een blokkade van de Afsluitdijk (niemand gaat dat merken). Ik weet niet waar ik moet zijn zo, erg vervelend.
De politie vooral, om ze zogenaamd moe te maken. Ze denken nu ook dat er niet genoeg ME/politie in IJmuiden is en in de tussentijd hebben ze medestrijders "tactisch" weten te plaatsen zodat ze nu van alle kanten kunnen komen. IJmuiden heeft echter niet zoveel toegangswegen en op plein 1945 staan ze ook in no time vast.quote:Op zondag 12 december 2021 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daar moesten ze om 6 uur 's morgens voor hun nest uit?
Maar waarom dan fucking IJmuiden idd?quote:Op zondag 12 december 2021 15:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
De politie vooral, om ze zogenaamd moe te maken. Ze denken nu ook dat er niet genoeg ME/politie in IJmuiden is en in de tussentijd hebben ze medestrijders "tactisch" weten te plaatsen zodat ze nu van alle kanten kunnen komen. IJmuiden heeft echter niet zoveel toegangswegen en op plein 1945 staan ze ook in no time vast.
Omdat dat hele defend gebeuren in IJmuiden is opgericht.quote:Op zondag 12 december 2021 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar waarom dan fucking IJmuiden idd?Ze sluiten dit heel simpel af.
Katjaquote:
Waarschijnlijk omdat degene die dit verzonnen heeft daar toevallig woont.quote:Op zondag 12 december 2021 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar waarom dan fucking IJmuiden idd?Ze sluiten dit heel simpel af.
Lekker origineelquote:Op zondag 12 december 2021 15:37 schreef NoCigar het volgende:
Omdat de
[..]
Waarschijnlijk omdat degene die dit verzonnen heeft daar toevallig woont.
Vooralsnog gebeurt er helemaal niks. In de meeste crematoria hangt trouwens meer sfeer dan op Plein1945 op een regenachtige decemberzondagmiddag.quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef spoilert het volgende:
Defend moet nu wel "iets" gaan doen.Als er vandaag niks gebeurt gaat er geen een strijder meer als een gek door Nederland reizen als Defend weer wat "organiseert"
Machinegeweren!quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Starhopper het volgende:
Wo sind die hunden panzer und wasserkanonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |