Maar waarom in godsnaam zo vroeg?quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En Dennis is minder dom dan de defenders. Dus de speurtocht morgen gaat een lachertje worden
Shitquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
En Facebook en Twitter en Instagram en TikTok en Fok!
Overal Romeo's! Vanaf hun voordeur tot aan de eindlocatie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En Dennis is minder dom dan de defenders. Dus de speurtocht morgen gaat een lachertje worden
Herkenbaar aan hun fietsen met kinderzitje!quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:54 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Overal Romeo's! Vanaf hun voordeur tot aan de eindlocatie.
Ik ga F1 kijken maar dat bedoelde je nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:10 schreef summer2bird het volgende:
Weten we al wat we morgen gaan doen?![]()
Morgen is het die 12-12-21 operationD toch?
wacht.... 5 uur s'ochtends????quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ga F1 kijken maar dat bedoelde je niet
Eerste hint is iets van 5 uur. Zie hierboven.
Nee het is 6 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wacht.... 5 uur s'ochtends????
Dat kan toch niet?
ik als mijn vaderquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:19 schreef Starhopper het volgende:
"Ik als mna faiter sluit me aan ben niet voor geweld, maar wat moet moet , en beschermd onze kinderen voor deze tiraan"
Nah, fakkels, spandoeken, megafoons, sprekers, muziek, geschreeuw over vrijheid en een vuurwerkbommetje hier en daar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Okey, mijn voorspelling. Ze hebben 5 avonden rellen geplanned.
Mocht dit zo zijn dan is dat feest, want dat geeft mooi aanleiding voor het OM om die defend lui op te pakken.
MMA fighter denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:21 schreef Olga het volgende:
[..]
ik als mijn vader
Mijn kat schrijft zelfs beter als hij dat kon.
Defend is niet van het demonstreren. Defend is geweld.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:23 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Nah, fakkels, spandoeken, megafoons, sprekers, muziek, geschreeuw over vrijheid en een vuurwerkbommetje hier en daar.
quote:
Ja dat is jammer. Ik zal ze eens vragen of ze dat alsnog kunnen doen. Zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Googletranslate kent geen wappiaans helaas
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Defend is niet van het demonstreren. Defend is geweld.
Wil even geen mensen spreken? PARDON!!! WIJ WILLEN DE WAARHEID HOREN!! Die arrestatie is ook al niet gefilmd. Dit is 1 grote hoax mensen, open uw ogen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |