SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Mijn pa (1954) is al aan de beurt voor de booster
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En het was al lang open!quote:
Het is zaterdag, iedereen andere dingen te doen dan op FOK! posten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Dat gaat hard! Fijn dat de vaart er toch een beetje in lijkt te zitten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn pa (1954) is al aan de beurt voor de boosterAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Nieuwe maatregel: COR dicht op zaterdag en zondag van 11.00 tot 17.00 uur.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het was al lang open!
Het is zaterdag, iedereen andere dingen te doen dan op FOK! posten'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nee, hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het was al lang open!
Uitgeslapen, honden uitgelaten, ontbijt, krant gelezen (duurt langer op zaterdag) dus precies wat ik ook op maandag doe![]()
![]()
Alleen toegang met QR code, uiteraard.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nieuwe maatregel: COR dicht op zaterdag en zondag van 11.00 tot 17.00 uur.![]()
De krant lezen?!quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor
Uitgeslapen, honden uitgelaten, ontbijt, krant gelezen (duurt langer op zaterdag) dus precies wat ik ook op maandag doehoe oud ben je wel niet?
![]()
![]()
![]()
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor
Uitgeslapen, honden uitgelaten, ontbijt, krant gelezen (duurt langer op zaterdag) dus precies wat ik ook op maandag doe
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Is het zaterdag?! Jeetje, dat gaat hard, gisteren was het al vrijdag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het was al lang open!
Wij liggen hier allemaal in de kreukels, heerlijk. Dochter net hersteld van waterpokken, 2 weken telkens koorts gehad. Zoon flink verkouden geweest, was zijn eerste verkoudheidje. Toen vrouw ook ziek geworden, die is langzaam aan het herstellen.
Ohja, en de komende week mag mn dochter niet naar de kinderopvang want die is dicht. Iedereen die vorige week geweest is (dochter niet dus) heeft corona. Ontspringen we even mooi de dans!
![]()
@Tijger_m mocht zijn booster vorige maand al halenquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De krant lezen?!hoe oud ben je wel niet?
![]()
Een bijzonder fitte 90+ dus
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2021 11:49:35 ]![]()
57 als ik mijn paspoort moet geloven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n feest is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:tijger_m mocht zijn booster vorige maand al halen
Een bijzonder fitte 90+ dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
57 als ik mijn paspoort moet geloven.
Meneer, hoe ging dat nou vroeger, toen men nog met paard en wagen reed?![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Meneer, hoe ging dat nou vroeger, toen men nog met paard en wagen reed?![]()
![]()
Dan heb je gewoon nog meegemaakt dat de krant op een stenen tablet bezorgd werd?!quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
57 als ik mijn paspoort moet geloven.![]()
![]()
Er zijn betrouwbaardere bronnen als Facebook hè.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Is dat veranderd dan?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog meegemaakt dat de krant op een stenen tablet bezorgd werd?!![]()
![]()
Nou, nu is het tijd voor Forza Horizon 5 want een beetje met de tijd meegaan doen we wel in Huize Tijger![]()
![]()
Toen je van je vaccinatie gewoon nog een flink litteken kreeg
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ja dat, maar ook dat na deze winter iedereen enige mate van immuniteit heeft en de ergste druk op de zorg weg valt. Dan zou het de komende jaren wellicht met boosters en een set lichte maatregelen hopelijk onder controle te houden moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat op dit moment dé oplossing voorhanden is, eerlijk gezegd. Ik snap dat we er na ruim anderhalf jaar klaar mee zijn, maar een crisis als deze legt gewoon de samenleving die we de afgelopen decennia hebben ontwikkeld lam. Ik denk zelfs niet dat we ooit nog helemaal terug kunnen naar hoe het was, wat in sommige gevallen ook helemaal niet erg is, maar daar zullen ook best vervelende dingen bij zitten. Het is echt te hopen dat het snel muteert tot een veredeld griepvirus.
Ik denk dat we al blij moeten zijn als we in ieder geval van lockdowns en sectorsluitingen af zijn.![]()
Er heeft niet op Facebook gestaan dat Facebook niet de meest betrouwbare bron is, daarom is dit dan ook fakenews.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Er zijn betrouwbaardere bronnen als Facebook hè.![]()
Ik doelde meer op digitale versies van die kranten, ik ken bijna niemand meer die de ouderwetse krant leest (niks mis mee natuurlijk!)quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Er zijn betrouwbaardere bronnen als Facebook hè.![]()
![]()
Prinses Beatrix is hersteld van coronabesmetting en verlaat zelfisolatie https://www.nu.nl/coronav(...)at-zelfisolatie.html (via @nunl)Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: