O nou 1 van henquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee da's niet de zanger van Bronski Beat die iedereen kent, Jimmy Sommerville, die leeft gewoon nog
Ja ik was serie kijken, dat deed ik even liever dan over zangers of niet zangers lezenquote:
spannendquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
En ik ga slapen, want moet morgen de planken op![]()
Slaap lekker!
Beter dan de planken inquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
En ik ga slapen, want moet morgen de planken op![]()
Slaap lekker!
Geen idee of het echt de eerste is, maar aan de vooravond wat onze grote premiere gaat zijn, maar nu vooral voor onszelfquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spannend![]()
En een Jobi TT, de eerste hier??
Truste![]()
alleen de OP klopt nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spannend![]()
En een Jobi TT, de eerste hier??
Truste![]()
Ga je meteen voor een award?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of het echt de eerste is, maar aan de vooravond wat onze grote premiere gaat zijn, maar nu vooral voor onszelfTweede jaar op rij gaat de voorstelling niet door
Ik ga wel lekker drama in mijn rollen leggen, dat zeker
balen en sterkte . slaap zequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of het echt de eerste is, maar aan de vooravond wat onze grote premiere gaat zijn, maar nu vooral voor onszelfTweede jaar op rij gaat de voorstelling niet door
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
da's kutquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe aan muziektheater en voor het tweede jaar op rij mogen we niet optreden door corona. Dus doen we nu voor onszelf het steeds uitgestelde stuk morgen gewoon voor onszelf (en opnemen voor onszelf om later terug te kijken)quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter dan de planken in![]()
Wie ga je vermaken?
Vervelend, maar extra lang geoefend dus dat moet morgen helemaal goed komenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe aan muziektheater en voor het tweede jaar op rij mogen we niet optreden door corona. Dus doen we nu voor onszelf het steeds uitgestelde stuk morgen gewoon voor onszelf (en opnemen voor onszelf om later terug te kijken)
proberen jullie het dan volgend jaar nog een keer met hetzelfde stuk?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe aan muziektheater en voor het tweede jaar op rij mogen we niet optreden door corona. Dus doen we nu voor onszelf het steeds uitgestelde stuk morgen gewoon voor onszelf (en opnemen voor onszelf om later terug te kijken)
Na 3 jaar ken je het wel .... maar een uitvoering lijkt me wel wenselijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proberen jullie het dan volgend jaar nog een keer met hetzelfde stuk?
hahaha inderdaad. Vorig jaar waren er een zooi van het ESF topic van plan te komen kijken herinner ik mequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Na 3 jaar ken je het wel .... maar een uitvoering lijkt me wel wenselijk
Ja maar Greys en ..? gingen wel livequote:Op zaterdag 11 december 2021 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha inderdaad. Vorig jaar waren er een zooi van het ESF topic van plan te komen kijken herinner ik me
maar niet bij Jobi d'r toneelgezelschapquote:Op zaterdag 11 december 2021 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Greys en ..? gingen wel live
Cee heb ik lang geleden (zo rond de tijd dat ik jou ook irl gemeet heb in Zandvoort) een keer gemeet, Jobi nog nooitquote:Op zaterdag 11 december 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Koen .. maar jij kent ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |