quote:
quote:
quote:
Niks en. Maar blijft wel gay.quote:
quote:
Dat weet je nietquote:
Beter dan die agressieve rappers die zichzelf veel te serieus nemenquote:
Ik mag die Donnie wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan die agressieve rappers die zichzelf veel te serieus nemen
Donna.quote:
Ha ja, inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Brrrrrrr....ijskoud krijg ik het van dat soort lui.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doel je hierbij op the way i am van Eminem oa? Als ik aan agressieve rapnummers denk staat ie met stip op 1.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Johnnyquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
eej dat had ik ook in muh hoofdje
I had a girl, Donna was her name...quote:
Ik vind hem wel een kutaccent hebben, maar aan de andere kant heeft hij wel humor en neemt hij zichzelf niet al te serieus wat ik dan weer wel kan waarderenquote:
Gers Pardoelquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Brrrrrrr....ijskoud krijg ik het van dat soort lui.
Geef mij maar Gers Pardoel.
Hij heeft een programma op Prime zag ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een kutaccent hebben, maar aan de andere kant heeft hij wel humor en neemt hij zichzelf niet al te serieus wat ik dan weer wel kan waarderen
Nee van die jonge nederlandse drilrappersquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doel je hierbij op the way i am van Eminem oa? Als ik aan agressieve rapnummers denk staat ie met stip op 1.
Ow daar luister ik nie naar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van die jonge nederlandse drilrappers
Die elkaar vermoorden enzoquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van die jonge nederlandse drilrappers
Die mogen even flink lang zitten.quote:
Zinloos die lui.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die mogen even flink lang zitten.
Die missen het eea aan hersencellen.quote:
Als ze überhaupt hersencellen hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die missen het eea aan hersencellen.
Net genoeg om te kunnen ademen enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ze überhaupt hersencellen hebben
Verstand op nul.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net genoeg om te kunnen ademen enzo.
Is ook een docu waar ze zogenaamde gangstertjes volgen.In een vervolg docu zie je een gozer uit die gang waar hij uit de schulden probeert te komen wat nogal lastig is.quote:
Die gasten leven voor de gang waar ze in zitten. Gaat heel ver, wat het ook heel gevaarlijk maakt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook een docu waar ze zogenaamde gangstertjes volgen.In een vervolg docu zie je een gozer uit die gang waar hij uit de schulden probeert te komen wat nogal lastig is.
En ze komen nergens.Ja,wat dure kleding en een klokje.En op het eind zitten ze vast .quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gasten leven voor de gang waar ze in zitten. Gaat heel ver, wat het ook heel gevaarlijk maakt.
Dure kleding en een klokjequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze komen nergens.Ja,wat dure kleding en een klokje.En op het eind zitten ze vast .
EN EEN NEKTASJE!quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze komen nergens.Ja,wat dure kleding en een klokje.En op het eind zitten ze vast .
Van Gucci.quote:
Meisjes plagen....quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt stoom uit het snuitje van Soury als ik bolk zeg waar ze bij is buiten dts
Boeiendquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Er komt stoom uit het snuitje van Soury als ik bolk zeg waar ze bij is buiten dts
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan het ook beter over je kinderen hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ik niet anders ging ik er hier alleeeen maar over hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het ook beter over je kinderen hebben.
Dat kan je beter latenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het ook beter over je kinderen hebben.
Je hoeft het er niet over te hebben, een foto is genoeg.quote:
toppie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dan gaan we het weer lekker over poep hebben![]()
Ach ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet over te hebben, een foto is genoeg.
doe mij maar een toppertje en een breezer ananasquote:
En daar wou ik niet over beginnen ook al had ik het in gedachte.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dan gaan we het weer lekker over poep hebben![]()
Biertje maarquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe mij maar een toppertje en een breezer ananas
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En daar wou ik niet over beginnen ook al had ik het in gedachte.
Jij hebt goede ideeën.quote:
Alleen wat weinig sex.quote:
Mijn parkiet slaapt al.quote:
Ik geef gewoon jou de schuld.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit verhaal krijgt een rare wending
De John West van de tonijn uit blik?quote:
Door wie ben jij hier gedropt?quote:
Mijn favo track.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |