SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
want?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even kijken wat voor weer het morgen werd en nu heb ik het internet uitgelezen.
ik heb ook internetquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even kijken wat voor weer het morgen werd en nu heb ik het internet uitgelezen.
Zo gaat dat altijd. Pak even de telefoon om iets kleins op te zoeken en een uur later ben ik nog aan het internetten.quote:
Ik ben daar echt mee aan het minderen. Niet dat ik verder veel nuttigs doe met mijn tijdquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd. Pak even de telefoon om iets kleins op te zoeken en een uur later ben ik nog aan het internetten.
Ik ook, gaat van m'n FOK!tijd afquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben daar echt mee aan het minderen. Niet dat ik verder veel nuttigs doe met mijn tijd
Hart voor de zaak, die kwiwiquote:
Als ik ga slapen zit ik sowieso niet meer op m'n telefoon tegenwoordig. Anders was ik zo 2 uur op reddit/Instagram aan het scrollen.quote:
Ja en toe is ze er nog welquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Foshizzle79 hier ook niet meer gezien zeker?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah hoorde elders dat ze gestopt was met posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |