quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, de hoofdrolspeler gaat dood.
ik had nog een UI met eau de saucisee fumee op een parfumflesje op een ander forumquote:
zeg ik lekker nie hoor, jij verklapt allesquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja sorrie, wil je misschien een andere film kijken, zo ja welke?
Dat weet jij beter hoe het daar is lijkt me.quote:
Nou, in 7 van de 10 films gaat de hoofdrolspeler dood. Dus ja... doe je voordeel ermee. |quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie hoor, jij verklapt alles
Hier? is het kut.. en daar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet jij beter hoe het daar is lijkt me.
In Baise moi ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, in 7 van de 10 films gaat de hoofdrolspeler dood. Dus ja... doe je voordeel ermee. |
Petit peutquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah oke, ik kan maar paar woorden Frans: Je'taime, Peugeot en crossaint. Niet veel he?
Dat is minder.Hier gaat het wel.quote:
je m'apelle frikandelquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah oke, ik kan maar paar woorden Frans: Je'taime, Peugeot en crossaint. Niet veel he?
Weinig benzine.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock doet alsof hij het begrijpt en knikt maar van ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |