quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heel mn wa is naar de verdoemenis.
heel de foon dus ook. ik kan nu sinds vandaag niet eens bellen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heel mn wa is naar de verdoemenis.
heel de foon dus ook. ik kan nu sinds vandaag niet eens bellen
quote:
En badeendjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen zou ik wel missen IRL en FOK
ik had Much Betterquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef suzi1 het volgende:
dat was ook de enige tt die ik kon bedenken, dus ik opende maar niet
Had ik eerst.quote:
je komt ook gewoon kletsenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joa en anders heb je genoeg lui om mee te babbelen in BB toch
Ik las dat ze BB suforum willen sluiten wegens te weinig animo en dat ze meer dataruimte voor VIV willen vrijmaken omdat het onverwachts hier drukker isquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joa en anders heb je genoeg lui om mee te babbelen in BB toch
Ik heb vorig jaar echt het begin gevolgd, maar toen vond ik er niks meer aan toen die kale er uit ging weet effe niet meer hoe die heetquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las dat ze BB suforum willen sluiten wegens te weinig animo en dat ze meer dataruimte voor VIV willen vrijmaken omdat het onverwachts hier drukker is
Puur genot ditquote:
Danny Roodbol. Maar je mag hem ook gewoon die kale noemen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:11 schreef suzi1 het volgende:
o wat erg, ik weet die kale ze naam ook niet meer. theo?
ik weet het ook even niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar echt het begin gevolgd, maar toen vond ik er niks meer aan toen die kale er uit ging weet effe niet meer hoe die heet
Was het geen Patrick?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het ook even niet meer
ruud?
Patrickquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:11 schreef suzi1 het volgende:
o wat erg, ik weet die kale ze naam ook niet meer. theo?
Nee, we zaten te twijfelen tussen MED en FBquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las dat ze BB suforum willen sluiten wegens te weinig animo en dat ze meer dataruimte voor VIV willen vrijmaken omdat het onverwachts hier drukker is
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja een oude belgquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:13 schreef Moonlight het volgende:
Patrick was dus iemand anders ook in BB toch
Gekke Patje zat in Utopia.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:13 schreef Moonlight het volgende:
Patrick was dus iemand anders ook in BB toch
oh die mafkeesquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zat in het begin
en ging naar huis
hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:15 schreef suzi1 het volgende:
uto zag ik een enkele keer bij iemand waar ik op bezoek ging. werd er doodmoe van hoe ze alles zelf moesten bouwen
heb dus niet gevolgd. was niet mijn stijl
Ja precies datquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:15 schreef suzi1 het volgende:
uto zag ik een enkele keer bij iemand waar ik op bezoek ging. werd er doodmoe van hoe ze alles zelf moesten bouwen
heb dus niet gevolgd. was niet mijn stijl
Vast negatief.quote:
Geef mij maar rls waar ze iedere dag een fles jager tankenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:17 schreef suzi1 het volgende:
geef mij maar rls waar ze de hele dag in de bank hangen
De gouden kooi.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Geef mij maar rls waar ze iedere dag een fles jager tanken
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Geef mij maar rls waar ze iedere dag een fles jager tanken
quote:
Omroep Max, Bed & Breakfastquote:
Was wel vaak actie tenminste. Heerlijk programma.quote:
Soul zingt mee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
gezellige boel bij potato. hele zolder vol
Ik ben door Huub gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
dgk ben ik pas gaan kijken toen t op een andere zender kwam. had dus flink wat gemist helaas
Ja same. In het begin ook wel wat gemist en deed toen ook nog niet aan cossen. Toch wel veel gekeken...zeker in de weekenden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
dgk ben ik pas gaan kijken toen t op een andere zender kwam. had dus flink wat gemist helaas
Ja dat was zo'n baasquote:
vertelquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
Weten jullie wie bij R-woud in het dorp woont?
quote:
Ken ze ook niet, dat zegt genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hebben we hier ook een hekel aan
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk nu ff terug, ze komen dus van Vlieland, snel weer oprutte
Die woonde een dorp verderop, zijn oom was mijn buurman. Altijd ruzie met deze gozer in de kroeg.quote:
die anekdote kende ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die woonde een dorp verderop, zijn oom was mijn buurman. Altijd ruzie met deze gozer in de kroeg.
Tot zo ver deze anekdote
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zet het ook maar weer af, walgelijke kakkers
Ze proberen het, vooral de vrouw, maar lukt nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hebben ze de hete aardappel nog in de strot?
lekker man!quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, als ik nog een yogales wil, kan ik er terecht
Heb je al een yogapakje en matje?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, als ik nog een yogales wil, kan ik er terecht
Ik ben hovenier, ik doe de knielappen wel omquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben hovenier, ik doe de knielappen wel om
Geen idee wat dat is, ben ook maar een boerenlulquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker de zonnegroet,doen ze ook tantra yoga?
Klaarkomen zonder je piel aan te raken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, ben ook maar een boerenlul
Dat wil ik wel eens ervaren, zal eens informerenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klaarkomen zonder je piel aan te raken.
aan het flikflooien denk ikquote:
kama sutraquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker de zonnegroet,doen ze ook tantra yoga?
Face down,ass up...quote:
Wat is het dan stil ineens.quote:
die ene kale boom? die je van het balkon heb gegooid?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga jullie mijn boom van een paar jaar geleden alten zien
Ja diequote:Op vrijdag 10 december 2021 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die ene kale boom? die je van het balkon heb gegooid?
Waar heb je die boom gehaald dan?quote:
Tsjernobyl.quote:
Machtig mooi plekje aan het waterquote:
Zo een heb ik ook eens gehad.quote:
Mijn stiefvader werkt in de kerstbomen deze tijd van het jaar, ik heb een gratis boomquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij tuinman heb jij al een mooie boom?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn stiefvader werkt in de kerstbomen deze tijd van het jaar, ik heb een gratis boom
Zelf uitgezocht en afgezaagd afgelopen zaterdagquote:
quote:
quote:
een mooie grotequote:Op vrijdag 10 december 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelf uitgezocht en afgezaagd afgelopen zaterdag
Dit was een ander verhaal, het was een prachtige boom, maar de volgende dag begon hij ontzettend te stinken, echt smerig, niet te harden. Mijn man heeft hem toen ontmanteld (takken eraf geknipt) en toen hebben we hem over balkom gemieterd en afgevoerdquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook eens gehad.![]()
Als je ernaar keek lagen de naaldjes al op de grond. Die heb ik toen ook maar gesnoeid.
2 meter, staat in de voortuin, in huis wil ik niksquote:
ik hou er vanquote:
Oh, dat is ook bijzonder. Wat zou dat dan geweest zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een ander verhaal, het was een prachtige boom, maar de volgende dag begon hij ontzettend te stinken, echt smerig, niet te harden. Mijn man heeft hem toen ontmanteld (takken eraf geknipt) en toen hebben we hem over balkom gemieterd en afgevoerd
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2 meter, staat in de voortuin, in huis wil ik niks
Ook geen meubels?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2 meter, staat in de voortuin, in huis wil ik niks
Merry Christmas hohohoquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een ander verhaal, het was een prachtige boom, maar de volgende dag begon hij ontzettend te stinken, echt smerig, niet te harden. Mijn man heeft hem toen ontmanteld (takken eraf geknipt) en toen hebben we hem over balkom gemieterd en afgevoerd
Die zet ik naast de boom dit weekendquote:
We hadden ooit 2 hamsters, Karel en Hammesquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou er van
Tom, Jaap, Harry als huisdieren namen
is het zo ergquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zet ik naast de boom dit weekend
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden ooit 2 hamsters, Karel en Hammes
We hebben er zelf een verhaal van gemaakt dat een rendier er tegenaan gepiest heeft, maar het zou zomaar iets anders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh, dat is ook bijzonder. Wat zou dat dan geweest zijn?
Nee, waar moet ik anders mijn yoga doen?quote:
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, waar moet ik anders mijn yoga doen?
Nee wij vinden het te veel werk, dus die echte boom in de tuin zitten lichtjes in en gaat met oudjaar in de brandtonquote:
Yo chem.quote:
lekker fikkie stokenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee wij vinden het te veel werk, dus die echte boom in de tuin zitten lichtjes in en gaat met oudjaar in de brandton
heerlijk knetter vuurquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dennenbomen fikken ook het mooist![]()
@:haags
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk knetter vuur![]()
en het ruikt ook nog eens lekker
Verzonnen door mijn zoon, afgeleid van hamster, jesnaptumwel.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzonnen door mijn zoon, afgeleid van hamster, jesnaptumwel.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Ik kan daar altijd van genieten
Max is ook wel een beetje een Belg hequote:
jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max is ook wel een beetje een Belg he
Brasschaat toch?quote:
Dat is ook wel een beetje onzin.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max is ook wel een beetje een Belg he
Het Zonnedael van België.quote:
Het is gewoon een Nederlander ja, maar kan mij voorstellen dat Belgen zich ook ergens aan vast willen houdenquote:
quote:
Aan Max?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Nederlander ja, maar kan mij voorstellen dat Belgen zich ook ergens aan vast willen houden
Ja natuurlijk, zelf hebben ze niemand, en Max in toch een klein beetje Belg.quote:
Dat doen ze maar ergens anders aan danquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Nederlander ja, maar kan mij voorstellen dat Belgen zich ook ergens aan vast willen houden
Dat maakt je niet Belgisch ineens.quote:
Urbanus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze maar ergens anders aan dan
Belgen zijn onze kleine broeders, altijd zeiken op Nederland maar toch kijken ze erg tegen ons opquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze maar ergens anders aan dan
Belastingtechnisch wel handig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat maakt je niet Belgisch ineens.
Ik zag vanmiddag een Hamilton-grapje op TikTok, moest lachen, maar het is te racistisch om te postenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zelf hebben ze niemand, en Max in toch een klein beetje Belg.
oh ja dat wel....zou ze allemaal knuffelen...lieve belgjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Belgen zijn onze kleine broeders, altijd zeiken op Nederland maar toch kijken ze erg tegen ons op
Ja, ik mag hier geen uitlatingen over doenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een Hamilton-grapje op TikTok, moest lachen, maar het is te racistisch om te posten
Sylvana leest mee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een Hamilton-grapje op TikTok, moest lachen, maar het is te racistisch om te posten
quote:
Je hebt er waarschijnlijk ook geen herinnering aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier geen uitlatingen over doen![]()
Vrouwens met Vlaams accentquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
oh ja dat wel....zou ze allemaal knuffelen...lieve belgjes
jij had hem gepost op TIKTOK?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier geen uitlatingen over doen![]()
Jij wist het weer.quote:
Ik heb maar één video op tiktok, drie likesquote:
Eensquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vrouwens met Vlaams accent![]()
Mannen met Vlaams accent![]()
![]()
Dat heb ik nou net andersomquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vrouwens met Vlaams accent![]()
Mannen met Vlaams accent![]()
![]()
Uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb maar één video op tiktok, drie likes
aaahquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben trending op Only Fans.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ambetant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleeee Deisken
ik ben fier op u
Ge bent toch geen man of wah?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleeee Deisken
ik ben fier op u
Schone poep.quote:
quote:
Beetje vergelijkbaar met mijn FOK! carrièrequote:
Een zachte Gquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
maar hoor ook liever een man
En een harde L.quote:
En een harde L?quote:
aaaahquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Beetje vergelijkbaar met mijn FOK! carrière
*liketquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Beetje vergelijkbaar met mijn FOK! carrière
Goffer.quote:
Naar een fransoos willen luisterenquote:
jij bent ook geen vrouwquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Naar een fransoos willen luisterennooit iets van begrepen.
Frans zei egen Frans in het Frans is Frans in het Frans Frans? Nee zei Frans tegen Frans in het Frans, Frans is in het Frans Francoisquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
quote:
Je bent een t vergetenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frans zei egen Frans in het Frans is Frans in het Frans Frans? Nee zei Frans tegen Frans in het Frans, Frans is in het Frans Francois
Nou, liplezen is ook erg moeilijk bij een fransoos. Ook nooit iets van begrepen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zeg dat danquote:
quote:
os grisquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, de hoofdrolspeler gaat dood.
ik had nog een UI met eau de saucisee fumee op een parfumflesje op een ander forumquote:
zeg ik lekker nie hoor, jij verklapt allesquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja sorrie, wil je misschien een andere film kijken, zo ja welke?
Dat weet jij beter hoe het daar is lijkt me.quote:
Nou, in 7 van de 10 films gaat de hoofdrolspeler dood. Dus ja... doe je voordeel ermee. |quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie hoor, jij verklapt alles
Hier? is het kut.. en daar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet jij beter hoe het daar is lijkt me.
In Baise moi ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, in 7 van de 10 films gaat de hoofdrolspeler dood. Dus ja... doe je voordeel ermee. |
Petit peutquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah oke, ik kan maar paar woorden Frans: Je'taime, Peugeot en crossaint. Niet veel he?
Dat is minder.Hier gaat het wel.quote:
je m'apelle frikandelquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah oke, ik kan maar paar woorden Frans: Je'taime, Peugeot en crossaint. Niet veel he?
Weinig benzine.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock doet alsof hij het begrijpt en knikt maar van ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |