Die ene waarin een kat met zeer grote ogen in sneeuw zit met cocaine, cocaine everywhere vond ik leukerquote:
Nope andere teringherrieDJ vandaagquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weer dezelfde teringherrieDJ als gisteren?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
Is het al tijd voor kerstkaarten?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
ONZ / [paint] [FEE] maak hier je anti-kerstkaarten
Voor meer inspiratie!
Echt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:21 schreef suzi1 het volgende:
he dat zou ik dan toch wel weer een keertje willen, de neus vullen
quote:
Letterlijk 9 seconden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die ene waarin een kat met zeer grote ogen in sneeuw zit met cocaine, cocaine everywhere vond ik leuker
Je weet het he, zodra je doof wordt ben je bij mij welkom om irmasluisgebarentaal te leren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nope andere teringherrieDJ vandaag
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar dat komt nu mede door de muziek
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet het he, zodra je doof wordt ben je bij mij welkom om irmasluisgebarentaal te leren.
Nicequote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet het he, zodra je doof wordt ben je bij mij welkom om irmasluisgebarentaal te leren.
Datzelfde gebaar wat zij doet maar dan beiden tegenlijkertijd naar je toe trekken = gebaar van gierig, hebberig zijn.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Datzelfde gebaar wat zij doet maar dan beiden tegenlijkertijd naar je toe trekken = gebaar van gierig, hebberig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |