Is ze weer in een rabbit hole verzeilt geraakt, of gewoon bang dat niemand het te zuipen vindt... That's the question.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar Prisha is nergens te bekennen.
Misschien zien we haar gewoon over het hoofd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Is ze weer in een rabbit hole verzeilt geraakt, of gewoon bang dat niemand het te zuipen vindt... That's the question.
Ik had haar een appje gestuurd, maar geen reactie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Is ze weer in een rabbit hole verzeilt geraakt, of gewoon bang dat niemand het te zuipen vindt... That's the question.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien zien we haar gewoon over het hoofd.
I see what you did therequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien zien we haar gewoon over het hoofd.
misschien heeft ze iets leukersquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had haar een appje gestuurd, maar geen reactie.
< Houd er een vuurtje bij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:35 schreef tonja het volgende:
Als we toch YT's aan het spammen zijn. Hier mijn laatste opname met mijn nieuwe gitaar
Klinkt primaquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:35 schreef tonja het volgende:
Als we toch YT's aan het spammen zijn. Hier mijn laatste opname met mijn nieuwe gitaar
Op vrijdag..wat danquote:
Je wil mijn nieuwe liefde in de fik steken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Houd er een vuurtje bij.
Neee... maar het muziekthema is vuur...,. dus ik hielp ff voor de sfeer ; )quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Je wil mijn nieuwe liefde in de fik steken?
Hahaha ok, die had ik even niet meegekregenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neee... maar het muziekthema is vuur...,. dus ik hielp ff voor de sfeer ; )
That's ok, je gitaarspel was een prachtig intermezzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ok, die had ik even niet meegekregen
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
That's ok, je gitaarspel was een prachtig intermezzo.
Dat klinkt ook best vurigquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
... de nylon string voelt nu als boter
Ohw ja.. mannetjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best vurig
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho.. ik heb het thema niet bedacht hè...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik laat het licht branden, maar wij groeten u.
Tnx voor de gezelligheid en morgen gezond weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |