Het is inderdaad een heel feestelijk drankje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt als een klein feestje
Wel oppassen voor de uitsmijter... als die ziet dat je geen bier drinktquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:08 schreef D. het volgende:
Jullie ook allemaal proost, met dat geen wat er (nog, of zo) gedronken wordt
Ja. Van een aantal dingen heb ik altijd een ruime voorraad in huis.quote:
@pullupquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Van een aantal dingen heb ik altijd een ruime voorraad in huis.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Van een aantal dingen heb ik altijd een ruime voorraad in huis.
Een vuurtje erbij... Gezellig !quote:
🤔Jaja..jonger zeker.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook met mijn leeftijd, dat ik me per ongeluk een jaar vergis
Mooi themaquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een vuurtje erbij... [ afbeelding ]
Is gewoon de penopauze...quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had het koud vandaag... verwarming graadje hoger.. en nu heb heb ik het bloedheet
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is gewoon de penopauze...
Je krijgt trouwens de groeten van mevrouw Jumbo
Groeten terug!quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is gewoon de penopauze...
Je krijgt trouwens de groeten van mevrouw Jumbo
Dat ligt aan haar bui...ze likt er ook gerust 1 het kruispunt over.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Groeten terug!
En zeg haar maar dat mijn Peno nog geen pauze heeft
Nu ben ik een beelddenker.... maar...maar...quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ligt aan haar bui...ze likt er ook gerust 1 het kruispunt over.
Geheel in het fire-themaquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet de deur dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |