Stoppelbaardje momenteelquote:
Sexy hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef engine het volgende:
[..]
Stoppelbaardje momenteelvolgend weekend wel baardje
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
besef eigenlijk pas nu dat er cola in chocola zit![]()
nooit bij stil gestaan
Geen echte hoor; het is maar show-cola!quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit bij stil gestaan
en nu moet ik gelijk denken aan oooh nooow doe niet shoowquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen echte hoor; het is maar show-cola!
Nu je het zegt hahaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit bij stil gestaan
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nu moet ik gelijk denken aan oooh nooow doe niet shoow
Mooie meid. Ze werkt vaak samen met een andere vrouwelijke DJ, maar ik ben totaal hun namen vergetenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was echt leuk,@:devzero kwam met deze mix op een zondagochtend.En Mario zijn kat had eerbeerenyoghurt over de vloer gegooid.
Eli en nog eentjequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooie meid. Ze werkt vaak samen met een andere vrouwelijke DJ, maar ik ben totaal hun namen vergeten
Oh en hun muziek is ook leuk
Die jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://www.eliandfur.com/ ?
en ik dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:17 schreef devzero het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een viva helpt achtig topic/reeks. Waar "anonieme" fokkers en foksters problemen kunnen voorleggen aan de relatie expert devzero en seksuoloog @:schakeltopia.
Er zullen vast voldoende vragen over breien komenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ik dan?
Vraag het aan Greys B
jij mag mijn positie innemenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ik dan?
Vraag het aan Greys B
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast voldoende vragen over breien komen
Hema voor al u vragen over een bruine trui breien.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast voldoende vragen over breien komen
#ikdoenietmeermeequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
breien is heel hip hoor tegenwoordig
ik heb bijna nooit een muts opquote:
*boks @Schakeltopiaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb bijna nooit een muts op
liever een lekkere sjaal
quote:Lieve devzero en greysbones
Ik ben een vlotte 28 jaar oude vrouw en ben getrouwd met een lieve man. We hebben een leuke huisje en een gezonde 15 jarige dochter. Alles lijkt goed te gaan, maar we hebben geen passie meer tussen de lakens. Mijn man beweert dat dat normaal is voor iemand van 65 jaar, maar ik verdenk hem er stiekem van dat hij in DTS post. Hij beweert dat hij niet verslaafd is, maar vorige maand was hij dolblij toen hij een gedicht had gewonnen. Wat kan ik doen?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:29 schreef devzero het volgende:
De vraag is met wie @:freshfruit een 15-jarige dochter heeft
50+ is hijquote:
Gevoelige vraag....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
breien is heel hip hoor tegenwoordig
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Gevoelige vraag....maar schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je deze problemen hebt,.. mag je het ook gewoon zeggen hoor
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Gevoelige vraag....Net zo oud als ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik heb geen 30-jaar jongere vrouw, laat staan een vrouwquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar schat
als je deze problemen hebt,.. mag je het ook gewoon zeggen hoor
Geeft niet joh, heren onderling kan tegenwoordig wel hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen 30-jaar jongere vrouw, laat staan een vrouw
Volgens mij hadden we het er ooit over. Maar na vele jaren DTS ben ik sommige gespreken alweer vergetenquote:
we kunnen ook een datings subje maken in Vivaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen 30-jaar jongere vrouw, laat staan een vrouw
Goed ideequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen ook een datings subje maken in Viva![]()
Ik weet nu al wie er gaat posten en verhalen gaat verzinnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
We blazen het helemaal nieuw leven in hier!quote:
Hahaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nu al wie er gaat posten en verhalen gaat verzinnen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nu al wie er gaat posten en verhalen gaat verzinnen.
Eigenlijk gewoon doen, kijken wie er gaat reagerenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
We blazen het helemaal nieuw leven in hier!
dan is het wel handig als er 1 van ons Mod isquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon doen, kijken wie er gaat reageren
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het wel handig als er 1 van ons Mod is
om meteen rotzooi weg te halen
@Deisyyquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wie dan? Want er zijn wel 3 mods hier toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rechts van Cagnes-sur-merquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Saint-Laurent-du-Var?
Of dat plekkie ten noord-oosten er van?
ALLAHU AKHBAAAAAAAAAR!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
We blazen het helemaal nieuw leven in hier!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Dynamische jonge man van middelbare leeftijd zoekt energieke pokemon trainster. Kinderen is geen probleem en sarcasme is een plus. Wil jij samen met mij lange strandwandelingen maken in de regen en misschien wel meer?
klopt maar niet aanwezigquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar wie dan? Want er zijn wel 3 mods hier toch?
4 zelfsquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom heeft dit forum mods nodig? We zijn toch allemaal lief tegenelkaar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen als de haard uit isquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:41 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, verkeerd gelezen!![]()
* ToT legt de bomvest maar weer bij het open haard neer.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom heeft dit forum mods nodig? We zijn toch allemaal lief tegenelkaar?
Daar komen weer een hoop steukerts op afquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ikke niet hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar niet aanwezig
dus jij of Maily (of ik)
Ik heb @Haags hier nog niet zien posten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Daar komen weer een hoop steukerts op af
ik bedoel @Haags nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb @:haags hier nog niet zien posten.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
8 posts gevonden in viva van @Haagsquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
ja hij was er gisterenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
8 posts gevonden in viva van @:haags
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
8 posts gevonden in viva van @:haags
haags is heel braaf bij onsquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En deze reeks is nog niet gesloten door murp. Dan is hij zeker een stuk kalmer geworden
FEEquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar ben jij nog weer mod van? KPD?
Wat doe jij lachenquote:
Dat kan gewoon geen toeval zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
drukke periode nu zeker met al die feestdagen!
Vreemd inderdaadquote:
Mini!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Nou, die schoorsteenveger hoeft ook niet meer langs te komen.
Heeft iemand ff een doekje voor al het roet?
gewoon goed stofzuigenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Nou, die schoorsteenveger hoeft ook niet meer langs te komen.
Heeft iemand ff een doekje voor al het roet?
fijne feestdagen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat doe jij lachen![]()
Leukste forum dat er is
Ja nee die is ff vliegen; die gooide die bomvest juist in het open haard he!quote:
Zou kunnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar niet aanwezig
dus jij of Maily (of ik)
Ja daar moet ik nog wat paintjes voor maken.quote:
Best veelquote:
Omdat dat misschien in begin wel nodig wasquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Meneer Jochemquote:
Te veel vrouwen met gierende hormonenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat dat misschien in begin wel nodig was
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Te veel vrouwen met gierende hormonen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Te veel vrouwen met gierende hormonen
Die zaadstaaf was hier gisteren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las zaadslaaf!quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zaadstaaf was hier gisteren.
Mijn parkiet heeft wel vaak zaad in haar bek.quote:
En poep aan het stokje?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft wel vaak zaad in haar bek.
Fijn weekendquote:
Komt goedquote:
Denk morgen kerstboompje kopen enzquote:
Macro-ToT?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff op de kalender kijken......even de maanstand controleren.....ja: neuken!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow of die geproduceerd gaat worden vanavond?Wie weet!
Goed plan welquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff op de kalender kijken......even de maanstand controleren.....ja: neuken!
Dat belooft watquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
Sow, Nijntje hier onderhand maar afgezet. Ik word er ramgek van!
Nog niks verderquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk morgen kerstboompje kopen enz
Jij nog plannen?
Mood killer 😜quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
Sow, Nijntje hier onderhand maar afgezet. Ik word er ramgek van!
Dat kan ookquote:
Hallo Mikeyquote:
Beetje als Bert Visscher die aan een doos chocolaatjes begint?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:04 schreef greysbones het volgende:
Ik heb vandaag een puzzel gekocht![]()
Maar als ik eraan begin..dan kan ik daar vaak moeilijk mee stoppen
Kan niet hier. Maar wel verlichting etcquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je al een kerstboom staan?
Ik kijk nooit Bert Visscherquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als Bert Visscher die aan een doos chocolaatjes begint?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan niet hier. Maar wel verlichting etc
Gezellig!quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan niet hier. Maar wel verlichting etc
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest lachen toen ik het tegen kwam![]()
https://dribbble.com/shots/5724910-Xmas-Dude
Zin makenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik moet alles nog versieren hier
Binnen en buiten
Heb er gewoon nog geen zin in
Mijn opa zei altijd: "EUJA EUJA EUJA! HUHHHHHHH EJEJ!" terwijl hij mijn hand in de zijne had en er wat op klapte.quote:
Spaghetti.quote:
Dan maak je maar zin, zei mijn moeder. Nu doe ik niks meer tegen mijn zinquote:
Mijn opa had het alleen maar over de oorlog.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: "EUJA EUJA EUJA! HUHHHHHHH EJEJ!" terwijl hij mijn hand in de zijne had en er wat op klapte.
Hij kon nog prima praten, maar was er sinds z'n 65e te eigenwijs voor; mijn oma had hem op zijn verjaardag verteld dat hij nu OUD was en op zijn stoel moest gaan zitten en niets meer moest doen.
Prima, dan ook niet meer praten!
Gek? IN DE OORLOG WERDEN WE PAS GEK!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn opa had het alleen maar over de oorlog.
Ik werd er af en toe gek van
Ik hoop het nooit mee te makenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Gek? IN DE OORLOG WERDEN WE PAS GEK!!!!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:26 schreef ToT het volgende:
En jij had zoiets van: "Opa..."
[ afbeelding ]
Ik ben er net.quote:
Ja, kan je ook gelijk de was doen en miijn bed opmaken?quote:
Een oom van mij was in Indonesië.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit mee te maken![]()
Mijn andere opa sprak er dan weer nooit over, heel vreemd.
En eten kokenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, kan je ook gelijk de was doen en miijn bed opmaken?
Ja die ToT jonguh die maakt er een zooitje vanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, kan je ook gelijk de was doen en miijn bed opmaken?
Geen idee, maily tagde me, ze zochten een veegmodquote:
Ligt er rommel?quote:
En bier halen.quote:
Altijd dezelfde.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die ToT jonguh die maakt er een zooitje van
oh dat is enkel als de dating show begint in viva!quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee, maily tagde me, ze zochten een veegmod
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat is enkel als de dating show begint in viva!
Nou .. dacht de laatste van het seizoen..quote:
Dat niet, maar meer uit voorzorg volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou .. dacht de laatste van het seizoen..
Jij bent er wel
Tof! Lof is in the Rquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat is enkel als de dating show begint in viva!
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Mijn vader vertelde ook niet veel over de oorlog, maar van zijn broers en zus hoorde ik dat hij een Duitse officier wilde aanvliegen toen die hun vader (mijn opa) aan het afranselen was omdat die niet al hun voedsel aan de Duitsers wilde afstaan.
Als ze niet bovenop hem waren gedoken, was hij ter plekke gefusilleerd geweest.
Dat waren ook geen lekkere luiquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een oom van mij was in Indonesië.
Het enige wat hij er over kwijt wilde waren dat hij een keer achterom keek en zag dat een japanner hem met een zwaard wilde aanvallen en hij die vent van dichtbij heeft moeten doodschieten, en hij was daar bevriend met iemand die een leuk aapje had.
Verder wilde hij er geen WOORD over kwijt.
Ik wacht vol spanningquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
greysie gaat dat organiseren heb ik gehoord!
Op goed geluk?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Samen met Dev en MrsLquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
True.quote:
Maandag, zodat ik mij zondag helemaal vol kan gieten met bier door vreugde of verdrietquote:
we gaan voorquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maandag, zodat ik mij zondag helemaal vol kan gieten met bier door vreugde of verdriet
Ben alleen maar bomen aan het zagen, dan krijg je het gelukkig snel warmquote:
We gaan er vanuit dat we groots kunnen vieren dat MaxGod kampioen wordtquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maandag, zodat ik mij zondag helemaal vol kan gieten met bier door vreugde of verdriet
dan hang ik de vlag uitquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat we groots kunnen vieren dat MaxGod kampioen wordt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou in F1 waren ze anders lekker positief
Valt nu ook wel mee. Weinig wind en droog...quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben alleen maar bomen aan het zagen, dan krijg je het gelukkig snel warm
Nou, in de ochtend is het echt wel koud hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt nu ook wel mee. Weinig wind en droog...
Kan toch zomaar zijn dat Hamilton zomaar geheel pardoes ineens 2x een .44 in z'n beide achterbanden krijgt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren
Die kans is niet zo grootquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan toch zomaar zijn dat Hamilton zomaar geheel pardoes ineens 2x een .44 in z'n beide achterbanden krijgt?
2 x zichzelf in zijn achterbanden?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan toch zomaar zijn dat Hamilton zomaar geheel pardoes ineens 2x een .44 in z'n beide achterbanden krijgt?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 x zichzelf in zijn achterbanden?
3 FOK! klassiekers?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FOK!-klassieker!
Schijnt dat vele jaren later daar pas bekend werd dat ze hier zo'n hit was!
Max gaat een prima race rijden, die Mercedes is gewoon te snelquote:
ik denk dat autonr 44 moderner isquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had iets moderners in gedachten!
Ik heb geen vlagquote:
Mijn naam is geen maxquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
![]()
Ik wel, maar die ga ik echt niet ophangen, veel te koudquote:
Ik bedoelde een Magnum!quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat autonr 44 moderner is
dud0rGod.quote:
Wel opvallend dat Mercedes ineens zoveel sneller was.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat autonr 44 moderner is
boeehhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max gaat een prima race rijden, die Mercedes is gewoon te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeehhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
zondag wordt het heel warmquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, maar die ga ik echt niet ophangen, veel te koud
ik weet hetquote:
Maandag 11 graden en de maandag daarna 30 gradenquote:
Klopt je heet dud0rquote:
Vakantie?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag 11 graden en de maandag daarna 30 graden
waar blijft mijn ticket Sjakiequote:Op vrijdag 10 december 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag 11 graden en de maandag daarna 30 graden
quote:
Winnie is een sexy beerquote:
Die had ik gedmdquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar blijft mijn ticket Sjakie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |