Ik zal ff luisteren.quote:Op zondag 19 december 2021 10:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, toch nog gevonden. Op haar naam in combinatie met Serious Request is niks te vinden, maar ze doet kennelijk veel voor het WWF:
https://www.wwf.nl/kom-in(...)nt/loretta-schrijver
Heb ik haar stem geraden zonder Mask en zonder Singer.
je wordt ouderquote:
kloptquote:
wel hapering geen blokjesquote:
Je kan niet alles goed vindenquote:Op zondag 19 december 2021 11:39 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat 10 jaar geleden mensen dit over 3FM zeiden!
Line-up 3FM Serious Request 2021quote:Op zondag 19 december 2021 00:44 schreef Willewa het volgende:
Is er eigenlijk ergens iets te vinden over welke artiesten wanneer komen of moet je gewoon kijken op goed geluk?
Jorienquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Dorien echt geen uitstraling hebben. Zo saai.
Nou zoveel indruk heeft zij op mij gemaakt dat ik haar niet eens goed kan spellenquote:
Hoopje D artiestenquote:Op zondag 19 december 2021 12:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Line-up 3FM Serious Request 2021
De volledige line-up op een rijtje: Bazart, S10, Son Mieux, Goldband, Typhoon, RONDÉ, Froukje, MEAU, Antoon, The Vices, WIES, Jeangu Macrooy, EUT, Eyelar, Frank Boeijen, Tim Knol, Nuno Dos Santos, Blaudzun, Selah Sue, remme, SERA, Blanks, Banji, Queen's Pleasure, Áslaug, Lucky Fonz III, Guz, Prins S. en De Geit, Omdat Het Kan Soundsystem.
Zaterdag 18 december
Typhoon
Omdat Het Kan Soundsystem
Nuno Dos Santos
Guz
Zondag 19 december
The Vices
EUT
Froukje
Banji
Áslaug
Maandag 20 december
MEAU
Blanks
Antoon
Dinsdag 21 december
SERA
Jeangu Macrooy
RONDÉ
Eyelar
Woensdag 22 december
Queen's Pleasure
WIES
Frank Boeijen
Lucky Fonz III
Tim Knol
Ruud Smulders
WC Experience
Donderdag 23 december
remme
Selah Sue
Blaudzun
Prins S. en De Geit
Vrijdag 24 december
S10
Bazart
Goldband
Son Mieux
https://www.npo3fm.nl/nie(...)fm-serious-request?f
quote:Op zondag 19 december 2021 12:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou zoveel indruk heeft zij op mij gemaakt dat ik haar niet eens goed kan spellen
Qua Nederlandse alternatieve scene zitten er toch best wat relatief 'grote' tussen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoopje D artiestenDenk dat ik serieus 75% niet ken.
Zegt misschien wel meer over jou dan. Met je 'D artiesten'.quote:Op zondag 19 december 2021 12:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoopje D artiestenDenk dat ik serieus 75% niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |