Mja. Goede vraag waar ik achteraf niet echt een heel goed antwoord op heb volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom leek het een goed idee om je bij deze club aan te sluiten?
Nou ja goed dat je in ieder geval 'tot inkeer' bent gekomen. Mijn ervaring met ongehoorde mensen is vaak dat je ze ook helemaal niet wilt horen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Goede vraag waar ik achteraf niet echt een heel goed antwoord op heb volgens mij.
Ik werd lid in de eerste weken geloof ik, toen het nog niet verder kwam 'we gaan een ander geluid brengen dan de NOS' en daar zag ik wel wat in. Het ging alleen al vrij snel mis met als dieptepunt dat bellen met Fortuyn.
pics van je nichtjequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga mijn nichtje ophalen en wat eten met haar.
En daarna boodschappen doen.
En daarna ben ik terug.
Friet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even weten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Hamburger van Fiveguys. Erg slechte verhalen over gehoord dus ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijk goor varken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hamburger van Fiveguys. Erg slechte verhalen over gehoord dus ben benieuwd.
Dat kun je prima beschouwen als compliment.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:50 schreef Caland het volgende:
Het F1 topic is nog steeds geen warm bad
Ik word nu als een Hamiltonfan neergezet
Eet smakelijk en doe je ouders de groeten! Erg attent dat je dit vraagt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarschijnlijk je lievelingseten, op je verjaardag. Dus ik vermoed spaghetti met plakjes kaas.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami met groenten en kipdij in satésausquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze vinden je blijkbaar een snertjong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |