quote:
Ik had er 3!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan had je ook wel een grote aquarium
Was echt leuk,@devzero kwam met deze mix op een zondagochtend.En Mario zijn kat had eerbeerenyoghurt over de vloer gegooid.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe langer je naar dit gifje kijkt
des te gekker ze lijkt
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was echt leuk,@:devzero kwam met deze mix op een zondagochtend.En Mario zijn kat had eerbeerenyoghurt over de vloer gegooid.
Ik heb er één van 240 liter, maar die staat nu helemaal uit, die haal ik binnenkort weg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
2 van 250 liter en eentje van 333 liter!
ik heb er 1tje van 25000 literquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb er één van 240 liter, maar die staat nu helemaal uit, die haal ik binnenkort weg.
Ja ik ben er ook mee gestopt. Te veel gedoe, en toen ik in een oud huis kwam te wonen waar roestig water uit de ijzeren leidingen kwamen en ik altijd met bruin water zat, was de lol er wel helemaal van af.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb er één van 240 liter, maar die staat nu helemaal uit, die haal ik binnenkort weg.
Wel mooi als er ook echt plek voor hebtquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
2 van 250 liter en eentje van 333 liter!
Daar zitten denk geen tropische vissen inquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er 1tje van 25000 liter
maar die staat buiten
Ja mijn vrouw en ik kennen ook iemand die het hele huis er vol mee heeft staan. Hij kweekt vissen voor de handel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel mooi als er ook echt plek voor hebt
Een tijd terug was er een vent op tv met ook allemaal aquariums, hele huis stond er vol mee
nopequote:Op vrijdag 10 december 2021 11:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Daar zitten denk geen tropische vissen in
Kan je toch beter een kleine pand huren waar je het spul neer zet..quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw en ik kennen ook iemand die het hele huis er vol mee heeft staan. Hij kweekt vissen voor de handel.
Ik deed Malawi-cichliden. Allemaal heel leuk en aardig, maar hele duren vissen. En je moest per soort per mannetje 2 vrouwen hebben, want als je maar één vrouwtje per mannetje had, dan werd die letter doodgeneukt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel mooi als er ook echt plek voor hebt
Een tijd terug was er een vent op tv met ook allemaal aquariums, hele huis stond er vol mee
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:32 schreef ToT het volgende:
Zo dan!Mini-ToT schenkt drinkyoghurt in, en hij morste wat. Hij pakte een billendoekje en veegde de drinkyoghurt van tafel op!
Dure hobby dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik deed Malawi-cichliden. Allemaal heel leuk en aardig, maar hele duren vissen. En je moest per soort per mannetje 2 vrouwen hebben, want als je maar één vrouwtje per mannetje had, dan werd die letter doodgeneukt.
Altijd leuk als je een setje van 300 euro hebt, waarvan een dag later een vrouwtje doodgaat, en vrouwtjes niet los verkocht worden
Eekhoorns is een dure hobby.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |