hoe oud was maan destijds?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef ToT het volgende:
Ah Borsato? Nee die roddels geloof ik echt niet. Anders was er allang wat gebeurd en zou het niet alleen in het roddelcircuit circuleren.
Niet altijd, zeker niet in deze tijd van desinformatie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou zeggen waar rook is....
Oud genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud was maan destijds?
net 18??
Het gaat over meisjes van The voice kids.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
net 18??
Geen idee, ik hou me sowieso niet bezig met het leven van celebs. Maar volgens de roddels zou hij met de broek naar beneden betrapt zijn , en zouden er opnames zijn van dat hij z'n daden bekend zou hebben. De moeder van zo'n meisje wilde niet dat het publiekelijk zou worden, DUS ging ze naar zo'n roddel-Youtubekanaal of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
net 18??
watquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes van The voice kids.
weet ik.. maar maan heeft hij ook gedipt toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes van The voice kids.
Dan ben ik ook strafbaar geweest.quote:
Ja die geruchten schijnen ook al jarenlang rond te gaan. Ik las er hier op FOK! een paar maand geleden over, en er waren linkjes naar die roddel-kanalen waar men het er over had.quote:
Mja, toen ik 16 was, zat ik te rommelen met een vrouw van 29. Net zo fout in principe, maar schijnbaar is dat wel ok in de ogen van de meerderheid.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben ik ook strafbaar geweest.
Het zijn niet alleen pulp bronnetjes.Mathilde Santing heeft er ook een uitspraak over gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die geruchten schijnen ook al jarenlang rond te gaan. Ik las er hier op FOK! een paar maand geleden over, en er waren linkjes naar die roddel-kanalen waar men het er over had.
Die Ewbanks zou binnenkort ook besproken worden over soortgelijke dingen.
Zolang het alleen op dat soort pulpbronnetjes besproken wordt, geloof ik er weinig van.
Apart is dat dan,goed punt wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, toen ik 16 was, zat ik te rommelen met een vrouw van 29. Net zo fout in principe, maar schijnbaar is dat wel ok in de ogen van de meerderheid.
Mij hoorde je in ieder geval niet klagen
net zo ergquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, toen ik 16 was, zat ik te rommelen met een vrouw van 29. Net zo fout in principe, maar schijnbaar is dat wel ok in de ogen van de meerderheid.
En het werd zomer?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Rob de Nijs.quote:
hoe oud was jij toen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
Soul was ook net 18 toen ik haar leerde kennen.
We schelen 18 jaar.quote:
hoe oud was soul geestelijk... kan nogal een verschil inzittenquote:
Ouder dan ik.Dan kan je wel raden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud was soul geestelijk... kan nogal een verschil inzitten
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ouder dan ik.Dan kan je wel raden.
Inkoppertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |